• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень в районних підрозділах та центрального офісу ПрАТ «Київобленерго»

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 18.10.2017 15:36 - 17.11.2017 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: eaa2705efedc42b3b66ef20d6bf5947e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-18-001193-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Приватним акціонерним товариством «Київобленерго» на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщень в районних підрозділах та центрального офісу ПрАТ «Київобленерго») (ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-18-001193-a). Детально проаналізувавши тендерну документацію зі змінами, яку було оприлюднено 03.11.2017 року о 09:44 год, встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право взяти участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. В Тендерній документації "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме в пункті 6 розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" вказано, що учасники повинні надати в складі пропозиції «Сертифікат регіональної Торгово-промислової палати, який видається охоронній компанії, що тривалий час здійснює свої функції з надання охоронних послуг". Дана вимога є необгрунтованою, дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників, порушуючи основні принципи здійснення публічних закупівель (відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"). Вимога про наявність в учасників Сертифікату регіональної Торгово-промислової палати, який видається охоронній компанії, що тривалий час здійснює свої функції з надання охоронних послуг для підтвердження технічним вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі є такою, що протирічить Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», оскільки в статті 11 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» передбачені права торгово-промислових палат, і серед даних прав відсутнє право видавати сертифікат охоронній компанії, що тривалий час здійснює свої функції з надання охоронних послуг. Таким чином, дана вимога порушує наше право тим, що: По-перше: Торгово-промислові палати не мають права видавати такого роду сертифікати, оскільки відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» та статутів торгово-промислових палат на дані організації не покладені такі функції. По-друге: Замовником внесено зміни до тендерної документації та включено вимогу про надання в складі пропозиції надання сертифікату, який не передбачений законодавством України для суб’єктів охоронної діяльності, в строк, який унеможливлює нас, як учасника, звернутися до замовника за роз’ясненням вимог документації, адже з моменту внесення змін до кінцевого терміну прийому пропозицій залишилося сім днів, а за роз’ясненням вимог документації учасник може звернутися не пізніше ніж за 10 днів до кінцевого терміну прийому пропозицій. Можна зробити висновок, що замовником навмисно внесені зміни таким чином, щоб учасники не мали змоги звернутися, а ні за роз’ясненням, а ні з вимогою про усунення порушень в документації. Встановивши вимогу про наявність в учасника Сертифікату регіональної Торгово-промислової палати, Замовник обмежив коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники, які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають саме даного Сертифікату (знову ж таки, НАГОЛОШУЄМО, який не передбачений законодавством як обов'язковий для суб'єктів господарювання, що можуть надавати послуги з охорони та не може видаватися торгово-промисловими палатами) не можуть бути визнані переможцем торгів. Встановивши дану вимоги Замовник навмисно обмежив коло учасників, оскільки лобіює інтереси конкретного учасника, який має такий Сертифікат. На підставі вищевикладеного, звертаємо Вашу увагу на те, що послуги з охорони надаються ЛИШЕ на підставі отриманої ЛІЦЕНЗІЇ на такі послуги та виконання робіт суб'єктом господарювання, та отримання додаткових сертифікатів на зазначені послуги та роботи законодавством не вимагаються. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо його протиправним та дискримінаційним.Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити процедуру закупівлі; 3. Зобов’язати замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу про надання в складі пропозиції Сертифікату регіональної Торгово-промислової палати, який видається охоронній компанії, що тривалий час здійснює свої функції з надання охоронних послуг.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.11.2017 16:28
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.11.2017 16:28
Автор: ЧП "ТЕРИТОРІЯ ОХОРОНИ", Віталій +380442292765 pp_to@ukr.net