-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги щодо технічного обслуговування та проведення ремонту легкових автомобілів та мікроавтобусів
Інформація, що вимагається ч. 3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яке формує електронна система закупівель, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься в завантаженому окремому файлі (Оголошення 15-сз). Закупівля відповідно до Постанови КМУ від 28.02.22 р. № 169.
Завершена
884 572.18
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 422.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 422.86 UAH
Період оскарження:
26.07.2022 16:21 - 01.08.2022 12:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції вимоги тендерної
Номер:
0ce160b013d2483d8f62a422799244d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-26-007602-a.b1
Назва:
Дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції вимоги тендерної
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме вимогу тендерної документації додаток 3, - "1. Для скорочення експлуатаційних витрат СТО повинна розміщуватися на відстані надання послуг – не більше 15 км. від місцезнаходження автомобілів Замовника (Київська обл., с. Шевченкове, вул. Прип’ятська, 1) та мати зручні прямолінійні під’їзди (надати довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень).», як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 15-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Маємо досвід в цьому питанні і надаємо приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2022 09:54
Вирішення:
Шановний Учасник!
Пунктом 4 ч. 3 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначається інформація про: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
Отже, законодавцем визначено право замовника у оголошенні зазначати місце виконання робіт чи надання послуг.
Крім того вимога, щодо відстані до виробничої бази Замовника є необхідною із введенням в країні військового стану, комендантської години та нестабільною ситуацією на АЗС умовою для: - зменшення витрат часу на доставку транспортного засобу до СТО та повернення з технічного обслуговування/ремонту; - економії паливо-мастильних матеріалів; - зменшення витрат часу для приїзду спеціалістів СТО для проведення ремонту транспортних засобів на території Замовника; - полегшення буксирування транспортного засобу до СТО Виконавця, а з огляду на достатню кількість сервісних СТО, які знаходяться в радіусі 15 км. від бази Замовника вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги не є дискримінаційними.
Вважаємо, внесення змін до оголошення - не доцільно.
Статус вимоги:
Відхилено