• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пристроїв системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,пристроїв блискавко захисту та поверхневий обробіток дерев’яних конструкцій покрівлі,на об'єкті Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Світ дошкілля» Петриківської селищної ради по вул. Центральна ,242 в смт. Курилівка Дніпровського району Дніпропетровської області код ДК 021:2015 — 45453000-7 —« Капітальний ремонт і реставрація»

Умови визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимоги до предмета закупівлі у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169

Завершена

1 181 390.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2022 14:45 - 30.07.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимагаємо Скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №108 від 12.08.2022 про визначення переможцем по предмету закупівлі «Капітальний ремонт пристроїв системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,пристроїв блискавко захисту та поверхневий обробіток дерев’яних конструкцій покрівлі,на об'єкті Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Світ дошкілля» Петриківської селищної ради по вул. Центральна ,242 в смт. Курилівка Дніпровського району Дніпропетровської області код ДК 021:2015 — 45453000-7 —« Капітальний ремонт і реставрація» ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"

Номер: 79e351e2e7ca404ab82ef888c2575408
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.b11
Назва: Вимагаємо Скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №108 від 12.08.2022 про визначення переможцем по предмету закупівлі «Капітальний ремонт пристроїв системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей,пристроїв блискавко захисту та поверхневий обробіток дерев’яних конструкцій покрівлі,на об'єкті Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Світ дошкілля» Петриківської селищної ради по вул. Центральна ,242 в смт. Курилівка Дніпровського району Дніпропетровської області код ДК 021:2015 — 45453000-7 —« Капітальний ремонт і реставрація» ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО"
Вимога:
ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" в складі пропозиції не надав Довідку, яка вимагалась п.6 Додатку 1; "ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не довів та не підтвердив відповідність матеріально-технічної бази умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852»; ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не довів та не підтвердив можливість надання послуг з предмету закупівлі працівниками відповідної кваліфікації; ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" виконав розрахунок ціни не дотримуючись вимог «Настанови з визначення вартості будівництва». Прийняте уповноваженою особою Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради Данильченко Т.В. рішення щодо визначенням переможцем закупівлі ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" в складі пропозиції 1) не надав Довідку, яка вимагалась п.6 Додатку 1; - Відповідно до вимог Замовника документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз’яснення/нь державних органів, про що зазначено у складі пропозиції : не надано документи в складі пропозиції тільки у тому випадку якщо вони не укладалися в письмовій або іншій формі. 2) "ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не довів та не підтвердив відповідність матеріально-технічної бази умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852»; - Відповідно до вимог Замовника, Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт , які є предметом закупівлі. На підтвердження відповідності Учасника зазначеним вимогам Замовника у складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (11.1. Довідка матеріально техн база). Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016р. №852 визначені наступні технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - виробничого та/або складського приміщення для використання та зберігання вогнезахисних засобів; - ваг товарних для зважування до 100 кілограмів; - приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр); - приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль); - обладнання, устатковання та приладів відповідно до регламентів робіт з вогнезахисту для вогнезахисних засобів у частині їх застосування; - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. На підтвердження відповідності Учасника зазначеним вимогам Замовника у складі пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з переліком наявного обладнання , що є обовязковим відповідно до технологічних вимог (11.1. Довідка матеріально техн база, 11.2 Повірка опору, 11.2.1 Повірка вимірювач опору, 11.2.2 Повірка_вольтметр_міліамперметр, 11.2.3 Повірка мегаомметр, 11.3.1 Оборотно-сальдова відомість, 11.3.2 Договір позички приміщення, 11.3.3 Договір позички автомобіля) та інформація про наявність засобів (11.2.4 Гарантійний лист засоби пожежогасіння, 11.2.4.1 Накладна_Вогнегасники, 11.2.4.1 Накладна_Вогнегасники, 11.3.1 Оборотно-сальдова відомість,). Крім того, у складі пропозиції надано документи, на підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном. 3) ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" не довів та не підтвердив можливість надання послуг з предмету закупівлі працівниками відповідної кваліфікації; - Відповідно до вимог Замовника, Учасник повинен надати Довідку у довільній формі , що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт , які є предметом закупівлі. На підтвердження відповідності Учасника вимогам Замовника у складі пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (12.1. Довідка про наявність працівників) які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт ,які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 2 (виконавців робіт) які будуть здійснювати виконання робіт. 4) ПП "ВОЛЬФ ЗАХИСТ ПРО" виконав розрахунок ціни не дотримуючись вимог «Настанови з визначення вартості будівництва». - Учасником розрахунку вартості ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) здійснено із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення для складання кошторисної документації останньої версії АВК - 5 (3.7.1) з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» згідно технічних вимог Замовника викладених у Додатку 2.1. з затвердженою проєктною документацією : Проект том 1, Проект том 2, Проект том 3, Проект том 4. Відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва» розрахунок ціни складено у урахуванням цієї Настанови, Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови щодо визначення вартості наукових та науково-технічних робіт у будівництві, збірників кошторисних норм України, збірників укрупнених кошторисних норм, галузевих нормативних документів з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисних норм підприємств, індивідуальних кошторисних норм тощо.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

при чому тут завищення цін, мова йде про свідомо встановлені дискримінаційні вимоги

Номер: 2811304e993841f6a3dc13613c1dd264
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.b10
Назва: при чому тут завищення цін, мова йде про свідомо встановлені дискримінаційні вимоги
Вимога:
Читайте уважно. Мова йшла не про завищення цін, а про встановленя уповноваженою особою дискримінаційних вимог, на які їй вказано в чисельних запитаннях та вимогах до даної закупівлі. В якості доказів того, що вимоги дискримінаційні, надані рішення АМКУ з аналогічних питань. Уповноважена особа, в свою чергу, не надала жодної аргументованої відповіді по жодному питанню/вимозі. Таким чином, уповноваженою особою в даній закупівлі свідомо встановлені дискримінаційні вимоги. Це є порушенням закону, і відповідно, підлягає покаранню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.7 ст.14 Закону та оголошення про проведення спрощеної закупівлі із змінами ,період уточнення інформації даної закупівлі завершено 30.07.22року . Тому замовник не зобов'язаний надавати відповіді на звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.08.2022 15:39
Вимога
Залишено без розгляду

тедерна документація містить дискримінаційні вимоги

Номер: 40f0d070901b45f185954d837c22c0a9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.b9
Назва: тедерна документація містить дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вивчіть ухвалу суду від 22 червня 2022 року у кримінальному провадженні № 42022082030000046 (знайти її можете за посиланням https://reyestr.court.gov.ua/Review/104866304 ), там за закупівлі з меншою вартістю уповноважену особу «Любомирівського психоневрологічного інтернату» Запорізької обласної ради посадили під домашній арешт (і справу ще не закрили, вирок попереду), так що у уповноваженої особи даного замовника є всі шанси теж поповнити відповідний реєстр кримінальних справ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом .Про яке завищення цін з моєї сторони Ви трактуєте ?
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.08.2022 14:06
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога

Номер: 6ec4ed9a313f4acbad677a43cc9c11b2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.b8
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно умов оголошення Учасник повинен надати: «Сканкопія довідки про відвідування та огляд об’єкта, підписаної уповноваженою особою учасника та Замовника не пізніше дати завершення періоду уточнень». Дана умова Оголошення є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №11335-р/пк-пз від 24.05.2021 року. Тому вимагаємо внести зміни в умови оголошення згідно вимог чинного законодавства та вилучити п.9.3 .Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний потенційний учаснику! У оголошенні про проведення закупівлі Замовник вимагає лише ті позиції, виконання яких дає змогу учасникам якісно підготувати пропозицію, кошториси, ознайомившись з об'єктом, на якому будуть проводитися роботи, і мати змогу задати питання Замовнику під час періоду уточнень.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.08.2022 13:20
Вимога
Залишено без розгляду

участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які здійснять огляд об'єкту Замовника саме протягом періоду уточнень, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання

Номер: 8801b58acfaf4287b60ab5e4e18a9f22
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.b7
Назва: участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які здійснять огляд об'єкту Замовника саме протягом періоду уточнень, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання
Вимога:
Сканкопія довідки про відвідування та огляд об’єкта, підписаної уповноваженою особою учасника та Замовника не пізніше дати завершення періоду уточнень. Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Вимагаємо внести зміни, надавши учасникам право проводити огляд до кінцевого строку подання пропозицій. Додатково рекомендуємо ознайомитись з рішенням АМКУ з даного питання
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний потенційний учаснику! У оголошенні про проведення закупівлі Замовник вимагає лише ті позиції, виконання яких дає змогу учасникам якісно підготувати пропозицію, кошториси, ознайомившись з об'єктом, на якому будуть проводитися роботи, і мати змогу задати питання Замовнику під час періоду уточнень.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.08.2022 13:20
Вимога
Залишено без розгляду

повторна вимога

Номер: 1a6a0fbefbdc435a90b9128307b7e2c4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.b6
Назва: повторна вимога
Вимога:
повторно наголошуємо, що вами мало того, що встановлена дискримінаційна вимога щодо огляду об'єкту, ви ще й обмежуєте учасників в її виконанні. Всі питання, які у нас були, ми задали в період уточнень через систему Прозоро. І до речі, не отримали жодної кваліфікованої відповіді. Тому робимо висновок, що період уточнень і отримання відповідей від замовника - це два непов'язаних між собою фактора, і не зрозуміло чого ви їх прив'язуєте одне до одного. Повторно вимагаємо надати учасникам право проводити огляд до кінцевого строку подання пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учаснику! Повторно наголошую, що в період уточнень Замовником надано можливість доступу до об'єкту проведення капітального ремонту ,відповідно до умов оголошеної закупівлі .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.08.2022 13:20
Вимога
Залишено без розгляду

вимагаємо надати учасникам право проводити огляд до кінцевого строку подання пропозицій

Номер: 0f0d9eabdcc042f38e39f24864b9b06e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.c5
Назва: вимагаємо надати учасникам право проводити огляд до кінцевого строку подання пропозицій
Вимога:
Сканкопія довідки про відвідування та огляд об’єкта, підписаної уповноваженою особою учасника та Замовника не пізніше дати завершення періоду уточнень. Зазначена вимога є дискримінційною та такою, що обежує коло учасників. Вимагаємо внести зміни, надавши учасникам право проводити огляд до кінцевого строку подання пропозицій
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учаснику! У оголошенні про проведення закупівлі Замовник вимагає лише ті позиції, виконання яких дає змогу учасникам якісно підготувати тендерну пропозицію, кошториси, ознайомившись з об'єктом, на якому будуть проводитися роботи, і мати змогу задати питання Замовнику під час періоду уточнень. Замовник надавав доступ до об'єкта , зайвих перешкод не було -головне бажання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.08.2022 15:40
Вимога
Залишено без розгляду

Кадрові вимоги на керівника

Номер: a618b7b28e3f4bb99adee1501b88d6a2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.a4
Назва: Кадрові вимоги на керівника
Вимога:
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" просимо внести зміни у п. 12.1 в тендерної документацію виклавши її згідно п. 14 постанови № 852, а саме: 14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянувши Ваше запитання та детально опрацювавши його зміст, повідомляємо наступне, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника складено відповідно до вимог чинного законодавства та не суперечить йому
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.07.2022 16:44
Вимога
Вирішена

До чого тут ANTIFIRE IMPREGNAT?!

Номер: 10189ed49ae24018bc76ef6baae2224f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.b3
Назва: До чого тут ANTIFIRE IMPREGNAT?!
Вимога:
Вимагаємо прибрати несинітницю, яка викладена в Додатку 2, а саме: Згідно проекту вогнебіозахисний засіб «ECOSEPT 450-1» використовується для оброблення деревини та матеріалів на її основі (засіб захисний для деревини) для вогнебіозахисного просочення дерев’яних елементів горищних покриттів, а ви вимагаєте документи на ANTIFIRE IMPREGNAT або еквівалент, який за показниками не повинен мати нижчі показники, ніж просочувальної суміші ANTIFIRE IMPREGNAT. Хто це вирішив? На якій підставі ви, без участі проектувальника, змінили вогнезахисну суміш? Чому не ECOSEPT 450-1 або еквівалент, який за показниками не повинен мати нижчі показники, ніж просочувальної суміші ECOSEPT 450-1?! ЦЕ ЯВНА ДИСКРИМІНАЦІЯ!!! Враховуючи вищевикладене ВИМАГАЄМО в Додатку 2 вказати вогнезахисну суміш, яка вкзана в проектно-кошторисній документації, а саме ECOSEPT 450-1 або еквівалент, який за показниками не повинен мати нижчі показники, ніж просочувальної суміші ECOSEPT 450-1. Прибрати всі посилання на вогнезахисну суміш ANTIFIRE IMPREGNAT, та прибрати всі показники цієї суміші!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Помилково в Додатку 2 до спрощеної закупівлі розміщено дану вимогу .Внести зміни до вимог до предмета закупівлі щодо Закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Аналог АВК-5! Не всі працюють в АВК-5! Багато кошторисників працюють в інших кошторисних программах!

Номер: 40552781fd4b44ddaa230521ad0bd627
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-26-005638-a.b2
Назва: Аналог АВК-5! Не всі працюють в АВК-5! Багато кошторисників працюють в інших кошторисних программах!
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до п.12.5. Додатку 1, а саме викласти його в наступній редакції: "Надати ліцензію на програмний комплекс АВК-5 АБО ІНШУ АНАЛОГІЧНУ программу для створення кошторисної документації, видану на ім'я Учасника та дійсну протягом терміну надання робіт". Так як наявність тільки АВК-5 ДУЖЕ звужує коло потенційних учасників, що не призведе до здорової конкуренції, якості надання робіт(послуг), зниження ціни та економії бюджетних коштів, які зараз ДУЖЕ ВАЖЛИВІ!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! Уважно розглянувши Ваше запитання та детально опрацювавши його зміст, повідомляємо наступне, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника складено відповідно до вимог чинного законодавства та не суперечить йому
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні