-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень загального користування, душової кімнати та сходової клітини адміністративної будівлі ДСНС за адресою: м. Київ, вул. О. Гончара, 55А
Торги не відбулися
427 960.21
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 139.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 139.80 UAH
Період оскарження:
25.07.2022 21:33 - 06.08.2022 00:00
Скарга
Скасована
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації, які порушують норму Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер:
0cdbabab1be44655a989373654253caa
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-25-008466-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації, які порушують норму Закону України " Про публічні закупівлі"
Скарга:
Шановний Замовник наше підприємство як потенційний Учасник закупівлі виявив з боку Замовника дискримінаційні та протизаконні кваліфікаційні вимоги у Тендерній документації до Учасників процедури закупівлі, які обмежують конкуренцію серед потенційних учасників процедури, зокрема у тендерній документації на виконання робіт з «поточного ремонту приміщень загального користування, душової кімнати та сходової клітини адміністративної будівлі ДСНС за адресою: м. Київ, вул. О. Гончара, 55А» Вами була встановлена вимога у додатку № 3 до тендерної документації, а саме надання:
- Копії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
-Копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Роботи які необхідно виконати визначені у Додатку № 5 тендерної документації «Технічне завдання» які за своїм характером відносяться суто до поточного ремонту та відповідають меті і назві закупівлі. Також роз’яснення щодо визначення поняття поточного ремонту надає Держкомбуд у листі від 30.04.2003 № 7/7-401.
Також звертаємо увагу, що перелік робі які визначені у технічному завданні (Додаток № 5) не підпадає під категорію «підвищеної небезпеки». Постановою КМУ від 3 березня 2020 року № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» внесено зміни до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2012 р., № 77, ст. 3117; 2018 р., № 15, ст. 509; 2019 р., № 34, ст. 1205) далі – Постанова). Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці місяться у додатках до Постанови.
Відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, роз’яснень Держкомбуд у листі від 30.04.2003 № 7/7-401, нормативно – правового акту послуги, що є предметом закупівлі не входять до зазначених переліків та не потребують отримання Декларації відповідності МТБ.
Згідно з частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. Відповідно до частин третьої та четвертої цієї статті Закону - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлені Замовником критерії звужують коло потенційних Учасників, що не відповідає головній меті Закону та порушує вимоги пункту 37 частини першої статті 1, щодо визначеного Законом переліку Учасників які мають право на участь у закупівлі.
Своїми діями Замовник порушує законні права та інтереси Учасників та безпосередньо Закон у ч. 4 ст. 22, ст. 29, ст. 5.
На підставі викладено вимагаємо вилучити зазначену дискримінаційну вимогу з тендерної документації, як таку, що порушує Закон України « Про Публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційні вимоги в тендерній документації_поточний ремонт.docx 04.08.2022 18:02
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
06.08.2022 00:04