-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Ендопротези плечових суглобів, 2 лота
Строк поставки товарів: протягом 2022 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника).
Завершена
1 910 283.06
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 092.32 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 092.32 UAH
Період оскарження:
25.07.2022 16:10 - 08.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо невідповідності очікуваної вартості предмету закупівлі
Номер:
c898f70d36314801a10e7ac2a75d4d80
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-25-007026-a.c1
Назва:
Щодо невідповідності очікуваної вартості предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику.
Наша компанія має намір взяти участь у закупівлі (предмет закупівлі ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму-Ендопротези плечових суглобів, 2 лота), яку проводить Замовник Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), оголошення UA-2022-07-25-007026-a .
Як відомо, 21.07.2022 Національний банк України скорегував офіційний курс гривні до долара США на 25% до рівня 36,5686 грн/дол. (https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerate-chart), відповідно до пункту 13 Постанови Правління Національного Банку України №154 від 21.07.2022року. При цьому, наша компанія пропонує імпортний товар іноземного походження, закупівельна вартість якого залежить від долара США. Таким чином собівартість товару, який ми хотіли запропонувати зросла на 25 %, тому взяти участь у процедурі закупівлі без зміни очікуваної вартості ми не можемо.
Тому, ми просимо збільшити очікувану вартість закупівлі на 25%, або зменшити обсяги предмету закупівлі на 25%, тобто лот №1 - 9шт; лот №2 – 8шт.
Просимо задовольнити дану вимогу задля дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінувати учасників згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», що може призвести до недобросовісної конкуренції серед учасників та потенційні учасники будуть у нерівному становищі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2022 14:01
Вирішення:
Шановний учаснику! Враховуючи Вашу вимогу, прийнято рішення внести відповідні зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено