• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

матеріали медичні

Під 15 шт слід розуміти 15 найменувань згідно Додатку 3 Тендерної документації

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження: 21.11.2017 17:40 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Виділення в окремі лоти

Номер: 72530cb176844df994cdc7dd2c2283d7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-21-002549-c.a1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________ від «___»___________ Львівська обласна клінічна лікарня ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1720651, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-21-002549-с) 08.12.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: ДК 021:2015 – 33140000-8 «Медичні матеріали » (матеріали медичні) № Назва Одиниця виміру Кількість 1. Шприц інєкційний одноразового застосування 1,0мл U-100 (інсуліновий з голкою 0,33х13мм) шт 3000 2. Шприц 2,0 мл ін'єкційний одноразового застосування, (трьохкомпонетний, з голкою 0,6х25мм) шт 30000 3. Шприц 5,0мл. ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп, (трьохкомпонентний, з голкою 0,7х38мм) шт 40000 4. Шприц 10,0 мл ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп (трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт 40000 5. Шприц 20,0 мл, ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп (трьохкомпонентний, з голкою 0,8х38мм) шт 40000 6. Шприц ін'єкційний одноразового застосування, луєр сліп 50,0мл(трьохкомпонентний з голкою 1,2х38мм) шт 6000 7. Краник 3-ходовий з подовжувачем інфузійних магістралей (10см) шт 10 8. Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, (Luer slip) шт 1000 9. Одноразова системи для вливання інфузійних розчинів ( 4- ходова) шт 10 10. Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку шт 100 11. Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном (з гідрофобним фільтром), розмір 24G шт 100 12. Канюля внутрішньовенна одноразового використання, з ін’єкційним клапаном (з гідрофобним фільтром), розмір 26G шт 100 13. Катетер аспіраційний розмір Fr6, одноразового використання, конектор Kapkon, шт 20 14. Катетр живлячий, розмір Fr4 шт 10 15. Катетр живлячий, розмір Fr5 шт 10 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 1,0 мл-3000шт., Шприц 2,0 мл – 30 000шт; Шприц 5,0 мл – 40000шт.; Шприц 10,0 мл – 40000шт., Шприц 20,0 мл – 40000шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1720651, номер тендеру у UA-2017-11-21-002549-c шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: від 28.11.2017 року Відповідь Замовником торгів Львівською обласною клінічною лікарнею було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 33140000-8 «Медичні матеріали » (матеріали медичні) № закупівлі UA-2017-11-21-002549-c . Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Замовником торгів було визначено предмет закупівлі відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454 та згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показниками третьої – п'ятої цифр основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. У Наказі також зазначено, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, враховуючи наведене поділ предмета закупівлі на частини (лоти) відноситься до права Замовника а не обов’язку. Замовник торгів бажає здійснити закупівлю товарів цілісно відповідно до медико – технічних вимог для потреб Львівської обласної клінічної лікарні.. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Статус вимоги: Відхилено