• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:38430000-8 Детектори та аналізатори 1.Гематологічний автоматичний аналізатор 5 Diff -1 шт; ( НК 024:2019-35476 ) 2.Гематологічний 3-Diff аналізатор – 6 шт; ( НК 024:2019-35476) 3.Автоматичний біохімічний аналізатор – 2 шт; ( НК 024:2019-56669) 4.Напівавтоматичний сечовий аналізатор – 6 шт; ( НК 024:2019-35774 ) 5.Автоматичний аналізатор електролітів- 1 шт; ( НК 024:2019-30847 ) 6.Імунохемілюмінісцентний аналізатор – 1шт; ( НК 024:2019-36223 ) 7.Автоматичний аналізатор швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) – 1шт. ( НК 024:2019-56691 )

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, 76018, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. КОД ЄДРПОУ 42352786

Торги відмінено

8 363 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 817.50 UAH
Період оскарження: 25.07.2022 15:07 - 06.08.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до замовника

Номер: f5d77a521eb847d9aae5b088389fdefd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-25-005629-a.c1
Назва: Вимога до замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі Код ДК 021:2015:38430000-8 Детектори та аналізатори (1.Гематологічний автоматичний аналізатор 5 Diff -1 шт; ( НК 024:2019-35476 ) 2.Гематологічний 3-Diff аналізатор – 6 шт; (НК 024:2019-35476) 3.Автоматичний біохімічний аналізатор – 2 шт; (НК 024:2019-56669) 4.Напівавтоматичний сечовий аналізатор – 6 шт; ( НК 024:2019-35774 )5.Автоматичний аналізатор електролітів-1 шт; (НК 024:2019-30847) 6.Імунохемілюмінісцентний аналізатор – 1шт; ( НК 024:2019-36223 )7.Автоматичний аналізатор швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) – 1шт. (НК 024:2019-56691), ID: UA-2022-07-25-005629-a нами виявлено ряд дискримінаційних вимог, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: медико-технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. Медико-технічні вимоги, висунуті Вами в сукупності до 7 медичних виробів є необгрунтованими, оскільки немає в світі двох виробників (а не УЧАСНИКІВ), що представлені на даний момент в Україні, які б відповідали вказаній вимозі, а також продукція яких би в сукупності відповідала вимогам Технічного регламенту та медико-технічним вимогам ТД на момент оголошення закупівлі. Адже, для реалізації на території України медичний виріб повинен бути сертифікований (згідно п.9 Постанови КМУ «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» від 2 жовтня 2013 р. № 753), а саме: «9. Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням». Відповідно, щоб підтвердити, що два виробника медичних виробів в сукупності можуть постачати дану продукцію, потрібно переглянути не тільки технічні характеристики, а й переконатися у відповідності цих виробів вимогам Техгерламенту. Оскільки їх невідповідність ставить під сумнів їх якість, а від так і безпечність у використанні медичними закладами. Також слід відмітити, що таке об’єднання різних аналізаторів, які застосовуються для різних медичних цілей, в ЖОДНОГО СВІТОВОГО виробника не йдуть, як комплекти. Щодо такого об’єднання хочемо також наголосити, що потенційні учасники торгів повинні мати дане медичне обладнання декількох виробників, щоб мати змогу запропонувати конкретний набір закупівлі, що в свою чергу робить є дискримінацією, оскільки це неможливо. Тобто, як було вказано вище, немає двох виробників (не учасників, які збирають вироби різних виробників), які б могли надати на торги свою продукцію з вказаними вами в сукупності медико-технічними вимогами, що в свою чергу є дискримінація потенційних учасників і виробників. Даної позиції також дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, відповідно до 74 Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014р. про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні давати змогу відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надавати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, у тому числі ті з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов’язаних із життєвим циклом і стійкістю процесу. Отже, технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Такі дії з Вашої сторони, можуть бути розцінені як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. На підставі вищесказаного вважаємо, що зазначені вимоги містять корупційні ризики та ознаки дискримінації, є обмежуючими і встановлені з метою не допуску інших учасників до участі у цій процедурі, чим порушують положення ст. 5 та 22 Закону. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням усунути викладені вище порушення чинного законодавства. Для усунення дискримінаційних вимог просимо: 1. Привести ТД до норм чинного законодавства України, а саме: окремий медичний виріб – окремий Лот закупівлі. У випадку відмови та не приведення Тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником взято до уваги вашу інформацію.Рішення буде прийнято згодом.
Статус вимоги: Відхилено