-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ (АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕРЕТВОРЮВАЧІ ПРОТОКОЛІВ ТА ДОРОЖНІ КОНТРОЛЕРИ) (ДК 021:2015 – 34920000-2 ДОРОЖНЄ ОБЛАДНАННЯ)
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану», закупівля здійснюється для потреб у період воєнного стану, задля забезпечення безперебійного процесу роботи Замовника на період воєнного стану.
Торги відмінено
9 588 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 95 000.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2022 13:05 - 29.07.2022 11:00
Вимога
Без відповіді
Про дискрімінаційні умови Закупівлі
Номер:
81cb0bdddcb0494796e1a32e6d88ebd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-25-003814-a.c2
Назва:
Про дискрімінаційні умови Закупівлі
Вимога:
Вимога
Закупівля № UA-2022-07-25-003814-a
Предмет закупівлі:
1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ (АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕРЕТВОРЮВАЧІ ПРОТОКОЛІВ ТА ДОРОЖНІ КОНТРОЛЕРИ) (ДК 021:2015 – 34920000-2 ДОРОЖНЄ ОБЛАДНАННЯ).
2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено в Додатках №1, 1.А, 1.Б, 1.В до вимог до предмета закупівлі
3. Кількість та місце поставки товарів: Кількість
№ з/п Найменування Одиниця виміру Кількість
1 Апаратне забезпечення Комплект 1
2 Перетворювач протоколів КОМКОН ТРАНСКОДЕР шт 119
3 Дорожній контролер КОМКОН КДК - 40-02 з GPRS (40 каналів) шт 15
Місце поставки товару: м.Запоріжжя, згідно із Переліком місць установки Обладнання
…..
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 588 000,00 грн. з ПДВ ( дев’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок).
Відповідно до оголошення торгів, суттю закупівлі є придбання устаткування конкретного виробника, а саме виробника ТОВ «Комкон-Трафік» м.Харків. Такий стан речей є грубим порушення вимог Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме вимогам добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності, відкритості, прозорості, недискримінації учасників.
Антимонопольного Комітету України неодноразово приймав рішення про скасування закупівель орієнтованих на одного виробника як неконкурентні та дискримінаційні.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Усунути дискримінаційні умови закупівлі.
3. Внести зміни до документації конкурсних торгів АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА КЕРУВАННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ (АПАРАТНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕРЕТВОРЮВАЧІ ПРОТОКОЛІВ ТА ДОРОЖНІ КОНТРОЛЕРИ) (ДК 021:2015 – 34920000-2 ДОРОЖНЄ ОБЛАДНАННЯ). Код закупівлі- UA-2022-07-25-003814
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.07.2022 09:51
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
a23a4cd5626c49f7b545e2780a841a87
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-25-003814-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
Розглянувши умови проведення даної спрощеної закупівлі, звертаємо Вашу увагу на те, що вказані вимоги суперечать положенням чинного законодавства України, особливо в ракурсі поточної ситуації, яка склалась у відносинах між Україною та російською федерацією з огляду на нижчевикладене.
Згідно з оголошенням про проведення спрощеної процедури закупівлі, її предметом є ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання, тобто, товар.
У відповідності до положень додатку 1 до вимог до предмету закупівлі передбачено таке:
- для обміну інформацією між перетворювачами протоколів та дорожніми контролерами повинен використовуватися дротовий протокол зв’язку СТАРТ, наведений у Додатку 1А;
- серед опцій опитування стану, розширене згадується опція АСУ «СТАРТ»;
- надається ОПИС ПРОТОКОЛУ «СТАРТ» ДЛЯ ОБМІНУ ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ ПЕРЕТВОРЮВАЧАМИ ПРОТОКОЛІВ ТА ДОРОЖНІМИ КОНТРОЛЕРАМИ;
- повідомляється про те, що протокол СТАРТ (АСКДР) традиційно використовується для здійснення дистанційного контролю та керування в автоматизованих системах керування дорожнім рухом і є фактичним стандартом у цій області.
Звертаємо Вашу увагу на те, що в Україні та в інших країнах світу, окрім російської федерації, наразі не зареєстровано програмного забезпечення, призначеного для керування дорожнім рухом, що мало б торгове найменування «СТАРТ» (інформацію можна перевірити, зокрема, за посиланням: https://studbooks.net/2375909/tehnika/obschegorodskie).
Отже, в рамках даної спрощеної закупівлі замовник вимагає від постачальників під час виконання договору про закупівлю, що буде укладений за результатами проведення спрощеної процедури закупівлі використовувати програмне забезпечення, яке мало що вироблене у країні агресорі, та ще й тим підприємством, до якого застосовані економічні санкції згідно із Законом України «Про санкції».
Окрім того, наголошуємо на тому, що замовник у вимогах до предмету закупівлі не надає можливості запропонувати еквівалентне програмне забезпечення по відношенню до протоколу «СТАРТ», що фактично змушує учасників співпрацювати із підприємствами із країни агресора.
Разом з тим, з огляду на вимоги до предмету закупівлі, ми дуже сумніваємось, що закупівля даного предмету є терміновою та покликана забезпечити потреби воєнного стану, а тому має проводитись у відповідності до положень постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану». Зважаючи на значну вартість предмету закупівлі його придбання повинне здійснюватись шляхом проведення процедури відкриті торги у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Здійснення придбання товару, що становить предмет даної спрощеної закупівлі саме таким чином, як ми вважаємо, може спричинити шкоду національній безпеці України, що є правопорушенням.
Тому, просимо відмінити дану спрощену закупівлю та провести придбання товару у спосіб, що встановлений чинним законодавством України. При цьому, у випадку ігнорування даної вимоги, будемо змушені звернутись до правоохоронних органів України, а також до Служби безпеки України.
Пов'язані документи:
Замовник
- виробник.PDF 29.07.2022 11:58
- Scan довідка вс.pdf 29.07.2022 11:58
Дата подачі:
29.07.2022 09:29
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувачу. На Вашу вимогу повідомляємо, що замовник жодним чином не дискримінує потенційних учасників. Очікувана вартість закупівлі формувалася на підставі трьох комерційних пропозицій, тобто наявні більше як три потенційні учасники, котрі пропонують саме той товар, що потрібен замовнику. Замовником проводиться спрощена закупівля, в котрій не забороняється закупівля конкретного товару, конкретної торгової марки. В ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто ні посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму не забороняються ні те, що замовник має право не приймати до розгляду аналоги чи еквівалент. Щодо третього пункту Вашої вимоги – замовнику не зрозуміло про яку документацію (документація конкурсних торгів) йдеться, оскільки проводиться спрощена закупівля в котрій є оголошення та вимоги до предмета закупівлі (до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі), та ніякої документації конкурсних (відкритих) торгів немає. Щодо технічної частини вашої вимоги повідомляємо наступне:Необхідність застосування протоколу «СТАРТ» визначається тим, що наразі на балансі Замовника перебувають дорожні контролери, у яких для телеуправління застосовується виключно такий протокол (див. прикладені довідки). Ці дорожні контролери ДК «Символ-01» вироблені українським підприємством ТОВ «Електронкомпроєкт», яке не підпадає під дію санкцій. Необхідність підключення світлофорних об’єктів до системи керування дорожнім рухом обґрунтовано у документації закупівлі. Саме через необхідність заощадження коштів Замовник не замінює всі наявні на перехрестях дорожні контролери, обмежуючись лише п’ятнадцятьма на найбільш завантажених рухом перехрестях. Для інших об’єктів передбачається лише закупівля набагато дешевшого у порівнянні із дорожнім контролером пристрою «КОМКОН ТРАНСКОДЕР».Запитувач робить необґрунтоване припущення про існування якихось російських виробників такого обладнання, спираючись лише на співпадіння назви (досить поширене слово «старт», що стосується автомобільної тематики) і будує свої підозри на базі російського сайту студентських рефератів. Задачею Замовника є з мінімальними витратами підключити існуюче обладнання до автоматизованої системи керування дорожнім рухом з метою підвищення надійності функціонування транспортної системи міста. Додатки: 2 вкладення.
Статус вимоги:
Відхилено