-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33600000-6 - Фармацевтична продукція (Fentanyl, Ketamine, Sodium oxybate, Diazepam, Trimeperidine)
1.У зв’язку із технічними особливостями даного майданчика строк початку поставки товару є орієнтовним та може мінятися за результатами укладеного договору; 2.Оскільки на майданчику відсутня одиниця виміру амп.(ампула) - 1 шт. дорівнює 1 амп.
Торги відмінено
366 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 832.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 832.00 UAH
Період оскарження:
20.10.2017 10:53 - 02.11.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
2f9b99cd42b84df68e8ad16bd50a52b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-20-000378-b.b2
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Скарга:
Оскарження результатів закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Одеська обласа дитяча.pdf 24.11.2017 12:42
- Платіжне 692.pdf 24.11.2017 12:42
- Рішення від 28.11.2017 № 8354.pdf 29.11.2017 21:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2017 № 8761.pdf 13.12.2017 23:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від12.12.2017 № 8761(замість помилково опублікованого).pdf 14.12.2017 11:36
- Рішення від 12.12.2017 № 8761.pdf 15.12.2017 19:07
- Протокол засідання тендерного комітету 21.12.2017 11:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2017 12:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.12.2017 19:07
Дата виконання рішення Замовником:
21.12.2017 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконується.
Вимога
Є відповідь
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
94aa2d6849f84c5e9d6ae30c06827f29
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-10-20-000378-b.a1
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Детально у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.docx 16.11.2017 16:17
- рішення № 1851 від 23.08.2016.pdf 16.11.2017 16:17
Дата подачі:
16.11.2017 16:17
Вирішення:
Доброго дня! На Вашу вимогу, оприлюднену на веб-порталі електронної системи публічних закупівель України ProZorro, від 16.11.2017 року на закупівлю ДК 021:2015 – 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Fentanyl, Ketamine, Sodium oxybate, Diazepam, Trimeperidine) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-20-000378-b):
1.Відмінити рішення Замовника про визначення переможцем та про намір укласти договір за результатами закупівлі з КП «Одесфарм» (ЄДРПОУ 23872470) на закупівлю ДК 021:2015 – 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Fentanyl, Ketamine, Sodium oxybate, Diazepam, Trimeperidine) (ідентифікатор закупівлі UA-2017-10-20-000378-b);
2. Дискваліфікувати тендерну пропозицію КП «Одесфарм» на підставі ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, повідомляємо:
Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження документів: копії, засвідчені учасником, або оригінали паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду особи, що буде підписувати договір.
У складі тендерної пропозиції КП "Одесфарм" на сторінках 56-57 надані копії сторінок паспорта Нікогосяна Левона Рубеновича, а саме: 1,2,3,10,11 сторінки, які містять інформацію, яка необхідна для підтвердження особи, що буде підписувати договір за результатами проведеної процедури закупівлі згідно документів, зазначених у складі тендерної пропозиції.
Крім того, зауважимо, що у складі тендерної документації Замовника відсутня вимога щодо надання усіх сторінок паспорту.
Відповідно до п.1 Додатку 2 Документації для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям Учасники у складі тендерної пропозиції, зокрема, повинні надати:
- довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою***, що містить інформацію про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для поставки товару, копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власного чи орендованого автотранспорту та складів.
Примітки:
1Наявність в Учасника власного автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями) або оригіналом (оригіналами) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів;
2Наявність в Учасника орендованого автотранспорту може бути підтверджена копією (копіями)або оригіналом (оригіналами) договору (договорів) оренди транспортних засобів або договору (договорів) про надання послуг з транспортування.
3Наявність в Учасника орендованого складу (складів) може бути підтверджено копією (копіями)або оригіналом(оригіналами) договору (договорів) оренди складського приміщення або договору (договорів) про надання послуг зберігання.
У складі тендерної пропозиції КП "Одесфарм" на сторінках 26-34 надано копію договору з ТОВ "НВК УКРЕКОПРОМ" від 20.04.2016 року, ліцензія №92 від 08.10.2015р. на перевезення наркотичних засобів, психотропних речовин, прекурсорів (транспортування лікарських засобів).
Та зауважимо, що згідно частини шостої розділу 3 тендерної документації вимагалося надання гарантійного листа від імені Учасника, КП "Одесфарм" в складі тендерної пропозиції на сторінці 82 надав відповідну гарантію, що постачання буде здійснюватися транспортом та за рахунок Учасника.
Відповідно до п.1 Додатку 2 Документації для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям Учасники у складі тендерної пропозиції, зокрема, повинні надати:
- довідка у довільній формі на фірмовому бланку Учасника, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою***, що містить інформацію про працівників Учасника (наявність відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду, кількість працівників), з вказівкою П.І.Б., освіта, посада, досвід роботи);
Довідка про наявність відповідної кваліфікації працівників надана від Учасника в довільній формі на сторінці 35 тендерної пропозиції КП «Одесфарм», де у розділі «Освіта» зазначено назви навчальних закладів.
Додатково повідомляємо, що у широкому сенсі слова, освіта - процес або продукт «формування розуму, характеру і фізичних здібностей особистості. У технічному сенсі освіта - це процес, за допомогою якого суспільство через школи, коледжі, університети та інші інститути цілеспрямовано передає своє культурну спадщину - накопичене знання, цінності і навички - від одного покоління іншому. У повсякденному розумінні освіту, крім усього іншого, має на увазі і, в основному, обмежена навчанням і вихованням учнів учителем. Воно може складатися в навчанні читання, письма, математики, історії та інших наук. Викладачі по вузьких спеціальностях, таким, як астрофізика, право, медицина, географія або зоологія, можуть навчати тільки даному предмету, зазвичай в університетах і інших вузах, коледжах тощо.
Відповідно до ч.6 Розділу ІІІ Документації для підтвердження відповідності медико-технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі необхідно надати, зокрема, наступні документи:
-інформація про відповідність чи невідповідність запропонованих товарів медико-технічним вимогам повинна бути підтверджена наданням таблиці відповідності запропонованого учасником товару вимогам Тендерної документації, яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого учасниками товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них.
Так як вимога Замовника (міжнародна непатентована назва лікарського засобу, торгова назва, форма випуску ЛЗ, одиниця виміру та кількість) та параметри запропонованого Учасником товару однакові, а таблицю відповідності складає сам учасник (довільна форма) з зазначенням висновку відповідності вимогам Замовника, яка надана на сторінці 81 тендерної пропозиції КП "Одесфарм", тендерний комітет КУ "ООДКЛ" погодився з відповідністю запропонованих товарів медико-технічним вимогам, передбаченим в Тендерній документації.
Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження документів, зокрема, лист-погодження у довільній формі щодо згоди з проектом договору.
На ст. 78 тендерної пропозиції КП «Одесфарм» надана довідка відповідно до якої Комунальне підприємство «Одесфарм» повідомляє про те, що «учасник ознайомлений з основними умовами договору, які обов'язково включаються до договору про закупівлю та погоджуємося на їх внесення до договору про закупівлю».
Зауважимо, що довідка вимагалася в довільній формі та наданий гарантійний лист від КП "Одесфарм" на сторінці 78 тендерної пропозиції, має зміст однакового розуміння відповідно до вимог Замовника. Додатковим підтвердження згоди з проектом договору є підписаний проект договору на сторінках 74-77 тендерної пропозиції Учасника.
Враховуючи вищевикладене, відмінити рішення Замовника про визначення переможцем та про намір укласти договір за результатами закупівлі та дискваліфікувати тендерну пропозицію КП «Одесфарм» не бачимо підстав.
З повагою, КУ "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня"!
Статус вимоги:
Не задоволено