-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР
Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР
Торги не відбулися
6 727 344.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 273.44 UAH
мін. крок: 1% або 67 273.44 UAH
Період оскарження:
22.07.2022 15:23 - 28.07.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Номер:
753794957c7e48db831c30862c5b4eb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-22-006406-a.a3
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику!
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: «Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР» (Ідентифікатор закупівлі № UA-2022-07-22-006406-а), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407; № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488;№ 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808; № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3; № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245; № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312; № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.4; № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400; в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289);(із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12;№ 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30, ст.208;№ 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.10; № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123; № 808-IX від 17.07.2020; № 954-IX від 03.11.202; № 1021-IX від 02.12.2020, ВВР, 2021, № 12, ст.9; № 1026-IX від 02.12.2020, ВВР, 2021, № 4, ст.34;№ 1530-IX від 03.06.2021, ВВР, 2021, № 32, ст.262; № 1599-IX від 01.07.2021, ВВР, 2021, № 36, ст. 308; № 1756-IX від 21.09.2021; № 1812-IX від 19.10.2021; № 1901-IX від 18.11.2021; № 1977-IX від 16.12.2021; № 2009-IX від 26.01.2022; № 2229-IX від 21.04.2022 № 2386-IX від 09.07.2022), далі – Закон.
Тендерною документацією, а саме Додатком 5 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ), Розділом «2.ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ», пунктом 2.4 Замовником встановлено наступну вимогу до учасників: «2.4 Постачальник під час постачання продукції, серед інших документів з якості продукції, які визначені умовами договору з кожною партією поставленої продукції надає документ (сертифікат, протокол випробувань, паспорт, витяг тощо) в якому б порівнювалися фізико-механічні показники поставленої партії продукції з фізико-механічними показниками відповідно до пунктів 5.1.2 та 5.1.3 ДСТУ 2805-94. Цей документ повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією (центром), яка входить у перелік випробувальних лабораторій акредитованих (на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2017) Національним агенством з акредитації України».
1. У вищеозначеному пункті не вказано що лабораторія має бути незалежною від виробника та замовника, що в свою чергу не вирішую питання контролю якості поставленої продукції так як можливе маніпулювання результатами випробувань.
2. Дана вимога не передбачена в обов’язкових вимогах щодо регламенту прийомки продукції що постачається для потреб АТ «Укрзалізниці» так як ні в одній іншій процедурі закупівлі на інші види продукції не передбачена дана вимога. Що свідчить про навмисне перешкоджання для участі більшої кількості виробників прокладок підрейкових гумових для рейкових колій та ставить учасників в нерівні умови що порушує принцип справедливої конкуренції.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключи з ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 5) п.2.4.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2022 08:07
Вирішення:
Замовник не вважає за доцільне вносити зміни до Оголошення про проведення Спрощеної закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2022 13:38
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо підняття очікуваної вартості.
Номер:
fc97e87814ec4e4bac541895ad6fd5df
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-22-006406-a.c2
Назва:
ВИМОГА щодо підняття очікуваної вартості.
Вимога:
Шановний Замовнику, очікувана вартість прокладки підрейкової гумової для рейкових колій ПР даної закупівлі вказана такою ж, якою вона була до 24 лютого 2022 року. Але із моменту вторгнення російських військ на територію України та введення воєнного стану до дня оголошення цієї закупівлі відбулося значне підвищення цін на транспортні витрати, збільшилась майже вдвічі вартість пального та енергоносіїв. Також зазначимо, що сировина для виготовлення продукції, яка є предметом закупівлі, закуповується за кордоном, а курс валют піднявся майже на 30%, тому собівартість виробництва даної продукції значно здорожчала .
Виходячи з вищенаведеного:
ВИМАГАЄМО підняти очікувану вартість даної закупівлі, як мінімум, на 30%.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2022 16:25
Вирішення:
Шановний Учаснику! При визначенні вартості предмета закупівлі зазначена середня вартість, яка утворилась при проведенні маркетингового дослідження ринку, з урахуванням умов постачання та оплати.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2022 13:38
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Номер:
88e1319ac9f0461492b335f1bf23e8b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-22-006406-a.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовнику!
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю: «Прокладка підрейкова гумова для рейкових колій ПР» (Ідентифікатор закупівлі № UA-2022-07-22-006406-а), повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9, ст.89) (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407; № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488;№ 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808; № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3; № 2002-VIII від 06.04.2017, ВВР, 2017, № 21, ст.245; № 2019-VIII від 13.04.2017, ВВР, 2017, № 27-28, ст.312; № 2265-VIII від 21.12.2017, ВВР, 2018, № 6-7, ст.4; № 2629-VIII від 23.11.2018, ВВР, 2018, № 50, ст.400; в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289);(із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12;№ 475-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 30, ст.208;№ 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.10; № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123; № 808-IX від 17.07.2020; № 954-IX від 03.11.202; № 1021-IX від 02.12.2020, ВВР, 2021, № 12, ст.9; № 1026-IX від 02.12.2020, ВВР, 2021, № 4, ст.34;№ 1530-IX від 03.06.2021, ВВР, 2021, № 32, ст.262; № 1599-IX від 01.07.2021, ВВР, 2021, № 36, ст. 308; № 1756-IX від 21.09.2021; № 1812-IX від 19.10.2021; № 1901-IX від 18.11.2021; № 1977-IX від 16.12.2021; № 2009-IX від 26.01.2022; № 2229-IX від 21.04.2022 № 2386-IX від 09.07.2022), далі – Закон.
Тендерною документацією, а саме Додатком 5 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ), Розділом «2.ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ», пунктом 2.4 Замовником встановлено наступну вимогу до учасників: «2.4 Постачальник під час постачання продукції, серед інших документів з якості продукції, які визначені умовами договору з кожною партією поставленої продукції надає документ (сертифікат, протокол випробувань, паспорт, витяг тощо) в якому б порівнювалися фізико-механічні показники поставленої партії продукції з фізико-механічними показниками відповідно до пунктів 5.1.2 та 5.1.3 ДСТУ 2805-94. Цей документ повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією (центром), яка входить у перелік випробувальних лабораторій акредитованих (на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2017) Національним агенством з акредитації України».
Звертаємо Вашу увагу, що в умовах воєнного стану значна частина випробувальних лабораторій (центрів), які входить у перелік випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2017 Національним агенством з акредитації України», не функціонують. Крім того, в умовах війни та обмеженого (а точніше відсутнього) доступу до реєстрів, в даний час неможливо отримати актуальний перелік таких лабораторій та перевірити сферу акредитації цих лабораторій на сайті Національного агенства з акредитації України, який до введення військового стану був доступним за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
Відповідно, в умовах обмеженого (закритого) доступу до реєстрів, потенційному учаснику неможливо виконати дану вимогу, а саме: надати документ (сертифікат, протокол випробувань, паспорт, витяг тощо) в якому б порівнювалися фізико-механічні показники поставленої партії продукції з фізико-механічними показниками відповідно до пунктів 5.1.2 та 5.1.3 ДСТУ 2805-94; цей документ повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією (центром), яка входить у перелік випробувальних лабораторій акредитованих (на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2017) Національним агенством з акредитації України. Крім того, і сам Замовник в умовах відсутності доступу до реєстру не зможе перевірити актуальність даного документу.
Виходячи з зазначеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, ставить потенційних учасників в нерівні умови, обмежує їх конкурентоспроможність, і в цілому впливає на можливість потенційних учасників прийняти участь у даній закупівлі.
Зазначимо, що згідно вимог Замовника, якість запропонованих до поставки прокладок гумових визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема, Сертифікатом відповідності та Сертифікатом (Паспортом) якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойку, штраф, пеню), передбачені договором. Крім того, на етапі проведення торгів в складі тендерної пропозиції учасник надає і інші документи згідно Додатку 3 ТД для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, в тому числі і гарантійний лист щодо проведення вхідного контролю. Враховуючи викладене, Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме виключи з ПРОЄКТУ ДОГОВОРУ (Додаток 5) п.2.4.
В іншому випадку, якщо такі уточнення внесені не будуть, дана умова Тендерної документації щодо надання зазначеного документу, буде розцінюватись як дискримінаційна, що може бути ознакою корупції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2022 15:57
Вирішення:
Питання , порушене у Вашому звернені, у найкоротші строки буде розглянуто з причетними. У разі прийняття рішення щодо необхідності внесення змін, відповідна інформація буде розміщена у встановлений ЗУ термін
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2022 14:52