• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка гальмівна типу "С" зі вставкою (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)

Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги не відбулися

2 088 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 440.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2022 14:51 - 28.07.2022 10:00
Вимога
Вирішена

Дата виготовлення продукції

Номер: f55ecbf9ab0744ebaeea6e2dd8050679
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-22-005825-a.c2
Назва: Дата виготовлення продукції
Вимога:
Шановний Замовнику, уважно ознайомившись з документацією публічних закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-22-005825-a, звертаємо Вашу увагу на вимоги в документації, тобто продукція повинна бути виготовлена не раніше року проведення цієї процедури закупівлі. В 2021 році Філією «ЦЗВ» було проведено тендер, ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-19-006287-a, на закупівлю колодки гальмівної тип «С» зі вставкою в кількості 20 966 штук. Наше підприємство було оголошено переможцем процедури закупівлі та укладено Договір поставки № ЦЗВ-03-00121-01 від 25.06.2021 р. Підприємство випустило необхідну кількість продукції та на неї були оказані послуги інспектором-приймальником АТ «Укрзалізниця». Як Замовник, Ви надали рознарядку лише на 50 % обсягу від даного Договіру. Дана продукція знаходиться в задоволеному стані. Гарантійний строк зберігання колодок від 2-х до 5-ти років з дати виготовлення. Тому просимо Вас внести зміни в Додаток 1 - дата виготовлення продукції 2021 рік. Сподіваємося на порозуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Строки оплати

Номер: f0d72511ddc34319a7dfc9b648e17128
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-22-005825-a.a1
Назва: Строки оплати
Вимога:
Шановний Замовник у зв'язку з відсутністю обігових коштів у підприємств виробників та можливість закупівлі сировини та матеріалів тільки на умовах передоплати просимо Вас зменшити термін оплати з 10-го на 5-ий банківський день. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін до істотних умов договору та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель
Статус вимоги: Задоволено