• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Енергія електрична

Завершена

385 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 925.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2022 02:42 - 03.08.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Проект Договору

Номер: 8aa56e4009b44c8e83d5bdfb3180da80
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-22-000013-a.a1
Назва: Проект Договору
Вимога:
Шановний Замовник! 1) Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б". До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М. Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання до 7 числа. Пропонуємо до 12го. 2) Підпунктом 2 пункту п.13.4 проекту договору зазначено «Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 20 днів до очікуваної дати розірвання, у випадках якщо: споживач іншим чином суттєво порушив умови цього Договору, і не вжив заходів щодо усунення такого порушення в строк, що становить 5 робочих днів». Однак, умовами проекту договору не визначено, які саме порушення умов договору Сторони визнають суттєвим порушенням, просимо надати Ваше бачення вказаного положення (список ймовірних суттєвих порушень). Чи можна в такому разі, вважати суттєвим порушенням умов договору непогодження обґрунтованої зміни ціни на підставі ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»? 3) Редакція п.13.7 проекту договору не враховує можливість електронного листування, а також використання особистого кабінету на сайті постачальника. Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.7 викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача.», або зазначити іншу редакцію, з урахуванням можливості вакористання електронного документообігу. 4) Підпунктом 8 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, як зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, що є нормою спеціального законодавства (позиція верховного суду щодо застосування норм матеріального права викладена, зокрема постановою від 30.01.2018р. по справі №916/1491/17). Тобто, зазначеною статтею законодавець визначив імперативну норму Закону - «з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов». Відповідно до ч. 1 ст. 203 ЦК України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства. В свою чергу судова практика, що склалася на сьогодні, щодо внесення змін до умов договору, які укладені на підставі Закону України «Про публічні закупівлі», з використанням конкурсної системи публічних торгів, та враховуючи імперативні вимоги пп. 8 ч. 2 ст. 22 Закону, (вимоги до тендерної документації) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, суд наголошує на зазначені в проекті договору: - перерахунку ціни (порогові показники); - формули розрахунку нової ціни; - якими саме документами має підтверджуватися коливання цін на ринку; - цінове застереження тощо. Проект договору не містить перерахованих критеріїв, що в подальшому може призвести до негативних наслідків при виконанні умов договору. Вимагаємо привести проект договору у відповідність пп. 8 ч. 2 ст. 22 Закону. Також, просимо внести відповідні зміни в комерційну пропозицію. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику 1. Задоволено. Зміни до Тендерної документації будуть внесені найближчим часом. 2. Відхилено. Редакція п. 13.4 проекту договору наведена відповідно до положень Типового договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 5 до ПРРЕЕ). Замовник не вбачає потреби відступати від тексту Типового договору, так само як і вказувати вичерпний перелік суттєвих порушень. 3. Відхилено. Вимоги абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ стосуються постачальника, а не Замовника. 4. Відхилено. Пункти 5.1.5. та 13.8. проекту договору містять порядок зміни його умов. Учасником не зазначені конкретні положення нормативно-правових актів, які вимагають наявності у договорі саме тих критеріїв, які навів Учасник.
Статус вимоги: Задоволено