-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті: Миколаївко-Новоросійський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Успенівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області,
Завершена
827 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 136.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 136.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2022 18:02 - 29.07.2022 18:07
Вимога
Залишено без розгляду
щодо розрахунків вартості
Номер:
602df2ff31624ca780044b928350f2ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-007916-a.b2
Назва:
щодо розрахунків вартості
Вимога:
Згідно умов оголошення Учасник повинен надати кошторисну документацію розраховану вiдповiдно до Правил визначення Bapтocтi будiвництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регiонального розвитку, будiвництва та житлово-комунального господарства України вiд 05.07.2013 р за № 29З, виконана у програмному комплексi АВК-5. Зазначений документ втратив свою чинність. На даний час вартість робіт розраховується відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Просимо Вас внести зміни відповідно до діючих законодавчих актів України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2022 10:34
Вирішення:
Шановний потенційний Учаснику! Проаналізувавши Вашу вимогу, зазначаємо наступне:
Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 (далі — наказ № 281) затверджено таке:
• Настанову з визначення вартості будівництва;
• Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до п. 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва вона визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення в будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування та є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Наказ № 281 (затверджені ним документи та зміни) набрав чинності з моменту його реєстрації в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (ЄДЕССБ) — 08.11.2021 р. Отже, з цієї дати ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 вже нечинний.
Втім, у п. 4 розд. І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708, і досі міститься вимога про визначення предмета закупівлі робіт з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Зазначимо, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України). Тож за загальним правилом документація, виготовлена до набуття чинності наказом № 281, є чинною. Це підтверджує і Мінрегіон у листі від 16.11.2021 р. № 7/15.2/17444-21.
Зокрема, міністерство зазначає, що кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021 р., у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Враховуючи, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі і що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, то при укладенні договору про закупівлю після 08.11.2021 р. договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником під час проведення закупівлі. У подальшому, за необхідності, здійснюється внесення змін до умов укладеного договору в частині порядку формування договірної ціни згідно з Настановами. Перерахування договірної ціни відповідно до Настанов здійснюється за згодою сторін, якщо таке перерахування передбачено умовами укладеного договору.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.07.2022 17:06
Вимога
Залишено без розгляду
акт огляду
Номер:
b3096b314c974ecbaa399ed535a761cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-007916-a.b1
Назва:
акт огляду
Вимога:
Згідно умов оголошення Учасник повинен: «Учасник, до аукціону, повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника, ознайомитись із документацією на об’єкті, за наслідком якої складається акт огляду який надається разом з тендерною пропозицією. Учасник повинен відвідати об’єкт за вказаною адресою в Оголошенні в робочий час з 9:00 до 17:00 при попередній згоді з керівником закладу. Додаткова інформація щодо контактних даних є на офіційному сайті закладу та Замовника».
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення №20243-р/пк-пз від 30.10.2020 року (, рішення № 19212-р/пк-пз 13.10.2020 року та інші. Тому просимо Вас внести зміни в умови оголошення згідно вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2022 10:34
Вирішення:
Стосовно акту-огляду повідомляємо наступне: Відповідно ДБН В.2.5-56:2014, системи протипожежного захисту повинні проектуватися відповідно до цих будівельних норм, нормативних документів, на які є посилання у цих будівельних нормах, інших нормативних документів, які містять вимоги до цих систем. При цьому вимоги пожежної безпеки, викладені в інших чинних нормативних документах, у тому числі галузевих (відомчих) нормах тощо, повинні бути не нижче рівня вимог цих будівельних норм. Додатком Ж, ДБН В.2.5-56:2014 визначено, що СПЗ повинні відповідати проектній документації , яка пройшла експертизу (експертну оцінку). Таким чином, необхідність огляду об’єкта та ознайомлення Учасників із документацією обумовлена тим, що Учасники у складі своєї пропозиції повинні надати перелік робіт, а також проектно-кошторисну документацію, яка обов’язково повинна відповідати проекту, який знаходиться у Замовника. У разі, якщо запропоновані Учасником роботи не будуть відповідати проекту, то такі роботи не будуть відповідати вимогам чинного законодавства України. Враховуючи вищевикладене, Замовник не вважає вимоги дискримінаційними оскільки оглянути об’єкт та ознайомитись із документацією може будь-який Учасник. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2022 16:15