-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони
Завершена
262 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 310.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2022 15:26 - 05.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо віддаленого доступу відеокамер
Номер:
f571252183954598814abf492db77c4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-006012-a.b8
Назва:
Щодо віддаленого доступу відеокамер
Вимога:
Відповідно до вимог Замовника, Учасник має надати доступ до відеокамери з діючого поста Замовнику. Разом з тим, дані доступу до будь-якого діючого об’єкту Участника є конфіденційною інформацією та можуть призвести до завдання збитків, оскількі участник не має гарантій того, що данні з відеокамери не попадуть до недобросовісного користувача, у зв’язку з цим коло учасником обмежене і надати можуть тільки ті учасники, які або недобросовісно виконують договір зі своїми Замовниками або тей участник наразі надають послуги Замовнику. За для уникнення обмеження конкуренції вимагаємо внести зміни в тендерну документацію!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 16:50
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та містить всі необхідні відомості визначені статтею 22 Закону, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Однією з якісних характеристик послуг є наявність в учасника дієвої системи управління та контролю якості надання послуг з охорони, зокрема наявності апаратно-програмного комплексу, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постом охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет. Для підтвердження наявності та використання учасником такої системи передбачено надання довідки та інструкції (порядку дій Замовника) для доступу до даної системи (принаймні до однієї відеокамери на посту охорони).
Документація не містить вимог, щодо необхідності зазначення у відповідній довідці та інструкції (порядку дій Замовника) жодної конфіденційної інформації, в тому числі найменування замовника, адреси розташування поста охорони, прізвищ охоронників, тобто нічого того, що може допомогти ідентифікувати місце розташування такого поста охорони.
Слід зазначити, що відповідно до статті 28 Закону, учаснику надано право визначити надану ним інформацію конфіденційною, тобто такою що не підлягає розкриттю. Також, звертаємо увагу, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо зареєстрованого відповідно до чинного законодавства декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника
Номер:
ec51ee56d5e24db7b69ff767c116f103
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-006012-a.b7
Назва:
Щодо зареєстрованого відповідно до чинного законодавства декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення Учасника
Вимога:
Відповідно до КОДЕКСУ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ декларація необхідна для дотримання вимог пожежної безпеки під час проектування, будівництва та реконструкції об’єктів виробничого та іншого призначення. Виходячи з норм законодавства, зовсім не зрозуміло, яким боком охоронна компанія до пожежної безпеки і проектування в будівництві?? Окрім того, якщо офіс є орендований, але декларування стає неможливим без згоди на це власника приміщення. Враховуючи вище викладене, дана норма є дискримінаційною і такою, що обмежує коло участників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 16:45
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ст. 55 Кодексу цивільного захисту України (далі – Кодекс):
«1. Забезпечення пожежної безпеки на території України, регулювання відносин у цій сфері органів державної влади, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання і громадян здійснюються відповідно до цього Кодексу, законів та інших нормативно-правових актів.
2. Діяльність із забезпечення пожежної безпеки є складовою виробничої та іншої діяльності посадових осіб і працівників підприємств, установ та організацій. Зазначена вимога відображається у трудових договорах (контрактах), статутах та положеннях.
3. Забезпечення пожежної безпеки покладається на власника (власників) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна або наймачів (орендарів) земельної ділянки та іншого об’єкта нерухомого майна, якщо це обумовлено договором найму (оренди), а також на керівника (керівників) суб’єкта господарювання…».
Іншими словами, будь-який суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечувати пожежну безпеку в рамках своїх підприємств: в офісах, виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках і т.д.
За загальним правилом забезпечення пожежної безпеки покладається на власника (власників) об’єктів нерухомого майна або наймачів (орендарів) нерухомості.
Згідно з імперативною нормою ч. 2 ст. 57 Кодексу: «Початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), а для суб’єктів господарювання з високим ступенем ризику - також за наявності позитивного висновку за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення (далі - оцінка протипожежного стану)».
Тобто суб’єкт господарювання зобов’язаний подати Декларацію щодо будь-якого об’єкту нерухомості, який він починає використовувати незалежно від правового режиму використання такого об’єкту.
Ви зазначаєте, що офіс Вашого підприємства орендований.
Положення Кодексу дають відповідь на це запитання.
Відповідно до ч. 4 ст. 57 Кодексу декларація дійсно не подається орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об’єкт), однак орендар не подає Декларацію «за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано власником».
Таким чином, на Ваш орендований офіс декларацію мав подавати орендодавець, тобто власник, і Ви можете запитати копію Декларації у нього.
За відсутності такої Декларації у Вашого орендодавця, Ви маєте подати таку Декларацію самостійно на виконання наведених вимог Кодексу.
Виходячи із наведеного, умова тендерної документації щодо надання учасником Декларації не є дискримінаційною, оскільки вимагання документа, який має бути у кожного суб’єкта господарювання не є дискримінацією і з цих підстав вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо власного пульта ЦС
Номер:
67070a9c5b164fa882ce9bd91a4fb265
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-006012-a.b6
Назва:
Щодо власного пульта ЦС
Вимога:
Згідно з нормами законодавства, ніяким нормативно-правовим актом не закріплено, що пульт ЦС має бути у власності. Окрім того, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник має право брати субпідрядника для надання послуг. Враховуючи вище викладене, повідомляємо, що факт власності є незаконним та таким, що обмежує коло учасників, що є неприпустимо в даний час! Внесіть зміни в ТД!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 16:44
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та містить всі необхідні відомості визначені статтею 22 Закону.
А ні в переліку документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а ні в інших частинах тендерної документації не міститься вимог щодо надання документів, які підтверджують наявність в учасника власного «пульта ЦС».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо дозволів з УДЦР
Номер:
c2c6ee76152140f1b2c656dd815e1cac
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-006012-a.b5
Назва:
Щодо дозволів з УДЦР
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Відповідно до ч.1 ст.42 Закону України "Про радіочастотний ресурс України" від 01.06.2000 № 1770-III, користувачі радіочастотного ресурсу України повинні отримувати дозволи на експлуатацію відповідних радіоелектронних засобів та/або випромінювальних пристроїв, крім засобів та пристроїв, використання яких здійснюється на бездозвільній основі відповідно до цього Закону.
Закон України "Про радіочастотний ресурс України" від 01.06.2000 № 1770-III втратив чинність з 01.01.2022, у зв’язку з набранням чинності Закону України "Про електронні комунікації" від 16.12.2020 № 1089-IX.
Натомість, Закон України "Про електронні комунікації" від 16.12.2020 № 1089-IX не передбачає отримання користувачами радіочастотного ресурсу України дозволів на експлуатацію відповідних радіоелектронних засобів та/або випромінювальних пристроїв. У зв’язку з цим, Український державний центр радіочастот з 01.01.2022 не видає, не продовжує та не анульовує дозволи на експлуатацію відповідних радіоелектронних засобів та/або випромінювальних пристроїв, в тому числі, на право експлуатації радіоелектронного засобу радіотехнічного зв'язку, зокрема, радіостанцій з потужністю вихідного сигналу не менше 2Вт.
Окрім того, зовсім не зрозуміло, навіще 1 охороннику рація, яка працює в радіусі 2 км. і з км він буде звязуватися? Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни в умови ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 16:43
Вирішення:
Шановний Учаснику! До Тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо дозволів видані органами Національної поліції України працівникам (охоронникам згідно з наданим списком), на право зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії; Та дозволів виданий Учаснику органами Національної поліції України, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими кулями;
Номер:
9d2326d7e963455baee35716724bc127
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-006012-a.b4
Назва:
Щодо дозволів видані органами Національної поліції України працівникам (охоронникам згідно з наданим списком), на право зберігання та носіння пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії;
Та дозволів виданий Учаснику органами Національної поліції України, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими кулями;
Вимога:
Відповідно до Наказу МВС № 622 від 21.08.1998 «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» охоронне підприємство може мати працівників, які мають травматичну зброю як фізичні особи та використовують її у свої професійній діяльності.
Всі працівники, які входять до груп швидкого реагування на нашому підприємстві мають власні дозволи на зброю.
Разом з тим повідомляємо, що працівники груп швидкого реагування здійснюють роботу з підвищеною небезпекою, тому всі працівники груп швидкого реагування написали лист-відмову про надання власних документів на використання зброї у публічний доступ, оскільки дані можуть призвести до небажаних наслідків для них та їх сімей від осіб, яких затримували під час виконання своїх професійних функцій. Врахувючи факт неотримання персональної згод від працівників, підприємство не зможе взяти учась у тендері. Дана вмога є дискримінаційною, оскільки не залежить від волі Участника. Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в ТД!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 16:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ваше твердження: «охоронне підприємство може мати працівників, які мають травматичну зброю як фізичні особи та використовують її у свої професійній діяльності» не відповідає дійсності, оскільки, по-перше, зазначена Вами Інструкція, затверджена наказом МВС України № 622 від 21.08.1998 (зі змінами), взагалі не використовує термін «травматична зброя».
По-друге, незрозумілими є правові підстави наведеного Вашого твердження.
Вкажіть номер статті, частини, пункту конкретного нормативно-правового акту, в якому міститься таке положення.
Чинне законодавство визначає підстави використання спеціальних засобів суб’єктами охоронної діяльності.
Згідно із ст. 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України (КМУ).
Постановою КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 затверджено Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності. До нього входять і Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони (далі – Пристрої).
Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, в пункті 11 чітко вказують, що придбання та зберігання Пристроїв, здійснюються суб’єктами охоронної діяльності з урахуванням певних вимог, серед яких:
«1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
- дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
- дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622…».
На підставі вищезазначеного й вимагається надання відповідних дозволів.
Ця умова Тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки відповідно до положень Інструкції, що затверджена наказом МВС України № 622 від 21.08.1998 (зі змінами), та п. 11 Ліцензійних умов будь-яке охоронне підприємство, у тому числі й Ваше, може в установленому порядку отримати зазначені дозволи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Копії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду
Номер:
19964656d6de421f9f76e988d7c1ff78
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-006012-a.b3
Назва:
Копії свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче IV кваліфікаційного розряду
Вимога:
Наказом Міністерства соціальної політики України від 25 вересня 2013 року внесено зміни до кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник». На даний час охоронникам присвоюють один із чотирьох розрядів (раніше їх було шість), що різняться за ступенем ризику об’єкта, який вони охороняють. Охоронники 3-го та 4-го розряду мають право на охорону об’єктів з високим ступенем ризику, а у випадках, передбачених законодавством, — і на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї. Розділ «Кваліфікаційні вимоги» кваліфікаційної характеристики професії «Охоронник» наразі викладено у такій редакції:
3-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 3 років.
4-й розряд
Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду — не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єктів та майна, — не менше 4 років.
Тобто, різниця між 3-м та 4-м розрядами полягає в стажі роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю.
Крім того, віроломне широкомасштабне вторгнення військ російських загарбників на українську землю вранці 24 лютого 2022 року поділило наше звичне життя на «До» і «Після». Не стали виключенням і відносини сфери охоронних послуг. Велика кількість охоронників нашого підприємства , найкращі та найдосвідченні ( більшість з них це колишні працівники силових структур та військовослужбовці) були мобілізовані до лав збройних сил України і на даний час боронять нашу державу. А тому , в нашому підприємстві , як і в багатьох інших підприємствах суб’єктах охоронної діяльності зменшилась кількість працівників, а також відбулась заміна на нових працівників. А враховуючи , що на всій території нашої держави введений воєнний стан, більшість навчальних закладів з підвищення кваліфікаційного рівня працівників не працюють, і відповідно охоронники, що мають 3 розряд не мають можливості пройти навчання та отримати кваліфікаційний рівень охоронник 4 розряду.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести відповідні зміни в умови ТД!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 16:39
Вирішення:
Шановний Учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). На виконання вимог ст. 16 Закону, було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
На підставі вищезазначеного в Додатку 1 до ТД було встановлено вимогу щодо наявності в учасника не менше 4 охоронників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору. За рівнем кваліфікації зазначені охоронники повинні бути не нижче ІІІ розряду.
Вимога Замовника щодо наявності висококваліфікованих охоронників, які можуть посилити пости охорони під час нештатних ситуацій, обумовлюється у тому числі й вторгненням військ російських загарбників, про що Ви згадували у своїй вимозі.
У зв’язку з тим, що доволі часто цілями ворожих ракетних та артилерійських обстрілів стають саме школи та дитячі садочки, виникає загроза викрадення мародерами вцілілого шкільного майна, доступ до якого може відкритися у випадку пошкодження вибухом конструктивних елементів будівлі.
Крім того, нештатні ситуації, що створюють загрозу для майна Замовника та життя і здоров’я охоронника, який постійно перебуває на об’єкті, можуть виникнути і без ракетних обстрілів. І для таких випадків також потрібен висококваліфікований персонал охорони оснащений передбаченим законодавством обладнанням та пристроями, щоб забезпечити безпеку на об’єкті.
Ваше твердження щодо припинення роботи навчальних закладів, які займаються підвищенням кваліфікації охоронників, не відповідає дійсності, оскільки в мережі Інтернет міститься величезна кількість реклами таких закладів, які знаходяться як в м. Київ, так й у різних областях України.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень прав замовника щодо вибору кваліфікації працівників. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності може мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією для працівників підвищення кваліфікації з метою підвищення конкурентоспроможності повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення».
В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що замовник має право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення висококваліфікованих охоронників для посилення постів охорони в разі виникнення нештатних ситуацій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо довідки МВС про відсутність судимості на переможця
Номер:
27ee04a8162942e695a9cc360903bc0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-006012-a.b2
Назва:
Щодо довідки МВС про відсутність судимості на переможця
Вимога:
З 1 лютого 2017 року довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (далі - Довідка), можливо було отримати в територіальних сервісних центрах МВС (далі - ТСЦ). Дана довідка про відсутність судимості не мала і не має терміну дії і тільки підтверджує факт відсутності судимості на момент її видачі.
Крім цього, до початку воєнного стану в 2022 році громадяни отримували дану довідку про несудимість і онлайн (зокрема відповідна послуга була в застосунку "Дія"), однак з початком російського вторгнення державі задля захисту своїх електронних ресурсів довелося обмежити їхню роботу.
У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та введенням воєнного стану на території України, Урядом були внесені зміни до деяких законодавчих актів України. Так , Постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб за №165 від 28 лютого 2022 р. Уряд зупинив надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання та видачу дозвільними органами документів дозвільного характеру на час воєнного стану в Україні. Тобто, на даний час, фактично отримати довідку про відсутність судимості не надається можливим.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо внест відповідні зміни в ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 16:38
Вирішення:
Шановний Учаснику! До Тендерної документації внесено зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Помилка у проекті договору
Номер:
8ad325f668904e94983c273245c39ce8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-006012-a.a1
Назва:
Помилка у проекті договору
Вимога:
Шановний Замовник.
В Додатку 4 до тендерної документації наведений проєкт договору, який називається: «ДОГОВІР № ____ про закупівлю «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ЄЗС ДК 021:2015 (послуги з фізичної охорони)».
В той самий час в розділі 1 проєкту договору визначений предмет договору наступним чином:
«1.2. Найменування предмету закупівлі: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок» код 50730000-1 за ЄЗС ДК 021:2015 (послуги з ремонту і технічного обслуговування вентиляційних систем).».
При цьому в Оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2022-07-21-006012-a, що оприлюднене в електронній системі закупівель, визначено код закупівлі за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги.
Тобто закупаються саме охоронні послуги, а не «послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок».
Відповідно до ст. 181 Господарського кодексу України предмет договору є однією з істотних умов господарського договору, яку сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити при укладенні господарського договору.
На підставі наведеного, прошу привести п. 1.2 проєкту договору у відповідність із вимогами цієї закупівлі та чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 09:53
Вирішення:
Шановний Учаснику! До Тендерної документації були внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено