-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби: «Сан-маг» 3% 1л., «Біомой» 1кг. (банка), «Полідез» 1л., «Дезхлор» 1кг. (300 табл.), «Кутасепт Г» 5л.
Продавець повинен поставити Покупцеві товар, якість якого повинна відповідати державним стандартам та технічним вимогам для товару даного типу.
Завершена
37 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 187.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 187.50 UAH
Період оскарження:
21.07.2022 10:55 - 27.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель)
Номер:
4d9ff8acf2844c34b60b98c54513a12d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-002015-a.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель)
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель) Замовником вказано про те, що «Еквівалент не пропонувати. Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 та відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 (із змінами), який затверджує Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині третій статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом замовника, а не обов'язком. Тобто замовник допорогової (спрощеної) закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки) продукції, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових (спрощених) закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання в роботі.».
Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож вона підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», а не наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 (із змінами). Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. Еквівалентний, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Вважаємо, що допущено порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву деззасобів з детальними технічними вимоагами без можливості подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Замовник і не намагається якимось чином провести чесні, конкурентні торги, які б призвели б до кращої продукції, більш якісної і головне значно економічно вигідної для Замовника. Проте, Замовника цікавить лише «свої особисті» інтереси, а не інтереси громади, держави щодо економії бюджетних коштів в умовах війни в країні. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного
середовища у сфері публічних закупівель Вимагаємо внести відповідні зміни в Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі (Додаток №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель) , яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфікуючих засобів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 18:54