-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Труби та комплектуючі до них за ДК 021:2015 – 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Завершена
699 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 495.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 495.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2022 10:52 - 27.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Номер:
785351cc528448b6888a1feb4e9b5140
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-001933-a.c2
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі подаємо вимогу через електрону систему закупівель у відповідності до ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі), оскільки оголошення, а саме п. 4 та п. 9 Технічних вимог Додатку 1, містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), виходячи з наступного.
1. ЩОДО ВИМОГ п. 4 та п.9 Додатку1, щодо надання акту обстеження виробництва органом сертифікації діючим в Україні, на підставі якого виданий сертифікат відповідності, є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, виходячи з наступного.
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту.
Виробники труб, фасонних виробів та арматури, попередньо теплоізольованих поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж на добровільних засадах отримують сертифікати відповідності, які видані органом з оцінки відповідності.
Органи з оцінки відповідності в Україні при сертифікації продукції дотримуються діючого законодавства України та нормативних документів до них та керуються в своїй діяльності ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT), які гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами.
«Акт обстеження виробництва» це документ, який був передбачений в ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції».
Зазначений стандарт встановлював вимоги до порядку обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції….. Необхідність проведення обстеження виробництва визначає орган сертифікації за згодою заявника під час прийняття рішення за заявкою на сертифікацію продукції (п.4.1ДСТУ 3957-2000).
Результат перевірки, висновки та рекомендації комісії оформляються у вигляді акта обстеження виробництва (п. п. 5.4.1 п. 5.4 ДСТУ 3957-2000).
ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції» скасовано Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 29.12.2017 № 500 (додається, як доказ до Скарги). Згідно з інформацією, яка розміщена на сайті Будстандарт / сервіс документів он-лайн http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=54662, СТАТУС - ДСТУ 3957-2000 Система сертифікації УкрСЕПРО. «Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції»- НЕДІЮЧИЙ.
Сертифікат відповідності продукції видається на підставі випробувань, які оформляються протоколом випробувань, а не на підставі акту обстеження виробництва.
Згідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене вимога п.4 та п.9 Додатку1 є дискримінаційною, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, необґрунтованою та такою, що не відповідає чинному законодавству України, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», у зв’язку з цим необхідно внести зміни в п.4 та п.9 Додатку1.
З цього приводу є рішення АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 09:00
Вирішення:
Для підтвердження якості та безпечності товару замовник вимагає відповінді документи, зокрема, сертифікат відповідності, протокол сертифікаційних випробувань та акт обстеження виробництва (на підставі якого виданий сертифікат відповідності) на з’єднання елементів теплоізольованих пінополіуретаном із захисною поліетиленовою оболонкою трубопроводів за допомогою муфт поліетиленових термоусадкових та комплектуючих до них, а також титульну сторінку документу згідно якого виготовляються муфти.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.08.2022 09:53
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Номер:
16ec0495325443e6a111449e300afb5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-21-001933-a.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі подаємо вимогу через електрону систему закупівель у відповідності до ч. 7 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі), оскільки оголошення, а саме п. 10 Технічних вимог Додатку 1, містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ч. 5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), виходячи з наступного.
Щодо надання сертифікату Euroheat&Power (чинний на дату подання), який зазначений в п. 10 Додатку1 до Оголошення..
По-перше: Сертифікат Euroheat&Power видається некомерційною асоціацією зі штаб квартирою в Брюселі (Бельгія), що унеможливлює отримання зазначеного Сертифікату в умовах воєнного часу в Україні, тобто вимога обмежується учасниками, які змогли ще до війни отримати сертифікату Euroheat&Power, що в свою чергу є порушення принципів закупівлі ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Крім, того Euroheat&Power це назва фірми, яка видає відповідні Сертифікати, тобто, Замовник зазначив конкретну фірму (організацію), в якій Учасник повинен отримати Сертифікат для підтвердження предмету закупівлі, що в свою чергу є порушення принципів закупівлі ст. 5 Закону, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та ч.4 ст. 14 Закону, яка передбачає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
По-друге: Сертифікат Euroheat&Power, є документом, що аналогічно підтверджує стандарти в тому числі відповідність EN 253:2016, який вже зазначено в оголошенні та підтверджується Сертифікатом відповідності.
По- третє: Сертифікат Euroheat&Power не регламентований нормативно-правовими актами України.
Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни в Додаток 1 (оголошення), а саме видалити п. 10 Додатку1, що в свою чергу надасть виробникам предмету закупівлі прийняти участь в закупівлі та у разі визначення переможця забезпечити роботою працівників, а бюджет- сплатою податків, задля перемоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2022 08:11
Вирішення:
Замовником вимагається Сертифікат Euroheat&Power, у зв'язку із тим, що даний сертифікат підтверджує відповідність товару вимогам європейських стандартів. Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.08.2022 09:40