• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Завершена

199 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.90 UAH
Період оскарження: 20.07.2022 15:45 - 26.07.2022 15:50
Вимога
Відкликано скаржником

Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "В.М."

Номер: 357376bfc2c84603b5ee8295408e64c0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-20-006747-a.c3
Назва: Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ "В.М."
Вимога:
Шановний Замовнику, враховуючи прийняте Вами рішення, що викладене у вигляді «Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.08.2022 року», а також керуючись Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 року (зі змінами внесеними: Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 року, Наказом ДП "Прозорро" № 18 від 17.04.2020 року, Наказом ДП "Прозорро" № 13 від 10.05.2022 року), вимушені звернутися до Вас з вимогою, оскільки пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» відхилена неправомірно, адже всіх вимог Замовника, що викладені у Оголошенні про проведення закупівлі UA-2022-07-20-006747-a, дотримано, зокрема: 1. У п. 2 Додатку №1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів було встановлено вимогу до учасників: «Учасник повинен мати статус офіційного авторизованого сервісного центру виробника принтерів та багатофункційних пристроїв ТМ OKI або мати договір з офіційним авторизованим виробником ТМ OKI сервісним центром в м.Полтава ( в підтвердження надати копію відповідного сертифікату від офіційного представництва OKI в Україні або його уповноваженого представника, наданому учаснику про підтвердження діючого статусу авторизованого сервісного центру. Замовник залишає за собою право не приймати до розгляду та відхиляти пропозиції Учасників, якщо відсутнє документальне підтвердження даного критерію, оскільки переважна частина офісної техніки ТМ OKI, підлягає повній гарантії виробника (знаходиться на офіційному гарантійному обслуговуванні моменту отримання від постачальників).» На виконання зазначеної вимоги Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подало у складі пропозиції «Довідку у довільній формі про наявність статусу офіційного авторизованого сервісного центру виробника принтерів та багатофункційних пристроїв ТМ OKI та наявність сертифікованих спеціалістів (інженерів), які мають відповідну технічну підготовку та досвід обслуговування оргтехніки ТМ OKI» (див. у файлі «Пропозиція.pdf») та Сертифікат від ОКІ (див. у файлі «Підтвердження статусу партнера OKI та працівників.pdf»). Тобто вимога п. 2 Додатку №1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів виконана у повному обсязі, а тому відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» є безпідставним у цій частині. 2. У п. 3 Додатку №1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів зазначено: «З метою збереження гарантії та дотримання вимог виробника щодо правил зберігання та експлуатації техніки ТМ OKI, гарантійне та післягарантійне обслуговування даної техніки, у т.ч. діагностика, технічне обслуговування, ремонт оргтехніки, заправка та відновлення картриджів, повинні здійснюватися сертифікованими спеціалістами (інженерами), які мають відповідну технічну підготовку та досвід обслуговування оргтехніки ТМ OKI.» Прошу звернути увагу, що у п. 3 Додатку №1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів не вказано як саме учасник мав підтвердити викладене, та які документи мав надати. У зв’язку з чим, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подало у складі пропозиції «Довідку у довільній формі про наявність статусу офіційного авторизованого сервісного центру виробника принтерів та багатофункційних пристроїв ТМ OKI та наявність сертифікованих спеціалістів (інженерів), які мають відповідну технічну підготовку та досвід обслуговування оргтехніки ТМ OKI» (див. у файлі «Пропозиція.pdf»). Окрім цього, хоча у Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів, не було встановлено вимоги надати Сертифікати від ОКІ на працівників, Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» до пропозиції було додано Сертифікат від ОКІ на Цікала Сергія, Сертифікат від ОКІ на Файгенбаума Ярослава, Сертифікат від ОКІ на Плетень Костянтина (див. у файлі «Підтвердження статусу партнера OKI та працівників.pdf»). Тобто вимога п. 3 Додатку №1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів виконана у повному обсязі, а тому відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» є безпідставним у цій частині. 3. У п. 2 Додатку №1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів встановлено вимогу: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною нижче формою. … На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування та/або факт належно оформлених договірних відносин (наприклад: договори цивільно-правового характеру) згідно із чинним законодавством України.» Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надало на виконання зазначеної вимоги «Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі і виконання договору» (див. у файлі «Пропозиція.pdf»), Трудову книжку Цікала Сергія Петровича, Трудову книжку Плетень Костянтина Володимировича, Трудову книжку Файгенбаума Ярослава Леонідовича (див. у файлі «Трудові співробітників.pdf»). Тобто вимога п. 2 Додатку №1 до Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів виконана у повному обсязі, а тому відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» є безпідставним у цій частині. 4. У «Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.08.2022 року» вказано: «Однак учасник ТОВ «В.М.» не надав належним чином завірених документів на підтвердження заявлених кваліфікаційних критеріїв для надання послуг. З копій долучених до тендерної документації документів на виконання пункту 2 та 3 Вимог до тендерної документації, які були опубліковані 20.07.2022 р., неможливо встановити наявність у ТОВ «В.М.» сертифікованої діяльності ТМ ОКІ з обслуговування та ремонту даної техніки так, як вони надані на іноземній мові без належного перекладу та засвідчення». Позиція Замовника, що документи «надані на іноземній мові без належного перекладу та засвідчення» не можуть бути розглянуті та враховані як виконання вимог Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів, є безпідставною. Так як, у Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів не встановлено вимог до мови, яка має застосовуватися при оформленні документів. Більше того, у Документації про проведення закупівлі через систему електронних торгів не встановлено обов’язку для учасників подавати у складі пропозиції переклад до документів, мова оригіналу яких не українська. Таким чином, оскільки, Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» подало у складі пропозиції всі необхідні документи, вимагаємо скасувати рішення, що викладене у вигляді «Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.08.2022 року», та повторно розглянути пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.08.2022 11:12
Вимога
Вирішена

Шановний учасник, згідно умов Тендерної документації заправка та відновлення картриджів повинні здійснюватися сертифікованими спеціалістами (інженерами),які мають відповідну технічну підготовку та досвід обслуговування оргтехніки ТМ ОКІ.Для підтвердження

Номер: b091a093c71440e3871b817f6c84acc6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-20-006747-a.b2
Назва: Шановний учасник, згідно умов Тендерної документації заправка та відновлення картриджів повинні здійснюватися сертифікованими спеціалістами (інженерами),які мають відповідну технічну підготовку та досвід обслуговування оргтехніки ТМ ОКІ.Для підтвердження
Вимога:
Шановний замовнику - що Ви видумуєте і під кого написали закупівлю? Прошу надати офіційну відповідь (лист) дистрибютора або уповноваженого представника компанії OKI котрим дана компанія підтверджує, що виробник OKI проводить сертифікацію інженерів для здійснення послуг з заправки чи відновлення картриджів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник,наша установа зацікавлена в отриманні високоякісних послуг.Спеціалісти які надають послуги повинні чітко реагувати на помилки нашого обладнання, та відрізняти проблеми які виникають з витратними матеріалами від помилок самого обладнання.Тому ми в технічній документації прописали щоб нам надавали послуги сертифіковані спеціалісти в авторизованих виробником або його офіційним представником(дистрибютором)компаніях.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Наявність статусу офіційного сервісного центру

Номер: 8477d85a42a744e5836870c521dde6b9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-20-006747-a.b1
Назва: Наявність статусу офіційного сервісного центру
Вимога:
Шановний замовнику - уся техніка OKI була придбана більше 3 років тому. І уже знаходиться за межами гарантії. Окрім того - заправка картриджів і ремонт драм-юнітів забороний під час гарантійного терміну і потрібно купувати лише оригінальні витратні матеріали. Тому дана вимога, щодо наявності статусу офіційного сервісного центру є протиправною та дискримінаційною. А кількість таких сервісних центрів в Україні можна порахувати на пальцях 1 руки, що значно обмежує коло потенційних учасників. Усуньте дискримінаційну вимогу, щоб не прийшлось звертатись в Головне управління.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше звернення взято до уваги. Повідомляємо, що при розробці технічного завдання замовник керувався нормами ЗУ "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Задоволено