-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 016:2010 –Оптова торгівля твердим, рідинним і газоподібним паливом та мастильними матеріалами
Олива моторна EUROL 10w40 API:SL/CL-4plus/CL-4/CH-4/CG-4/CF-4/CF DEUTZ DQC-II
Завершена
63 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 260.00 UAH
мін. крок: 2% або 1 260.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2016 11:37 - 18.07.2016 16:00
Вимога
Вирішена
Безпідставне відхилення пропозиції
Номер:
0efd2c9b3b274404b96b877aa4e250b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-13-000137-a.c2
Назва:
Безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі» та Закону України № 1197-VII від 10.04.2014 «Про здійснення державних закупівель» :
«…Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"..».
Отже, відповідно до чинного законодавста наша компанії мала повне право надати еквівалентну продукцію. Просимо переглянути Рішення засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата
№18 від 26.07.2016р. та винести рішення у відповідності до законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2016 12:27
Вирішення:
ЛК АТП №1 проводило закупівлю моторних олив ЄВРОЛ 10W40 оскільки їхні якісні показники при експлуатації автобусів найкраще зарекомендували себе в числі частини витрат масла.
Запропонована ПП Тедекс масло було надане нашому підприємству вашим підприємством яка тестувалася в 1 кварталі 2016р. була випробувана на нашому автобусі, з двигуном Євро 2. Перша доливка до технічного рівня відбулася після проходження 4000 км. пробігу. При експлуатації цього ж автобуса на маслі ЄВРОЛ доливка масла до технічного рівня відбулася на 8000 км. пробігу.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін в предмет закупівлі
Номер:
4fd25af106d44a15aa63efa78439ec60
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-13-000137-a.a1
Назва:
Внесення змін в предмет закупівлі
Вимога:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначає Закон України «Про здійснення державних закупівель» (далі - Закон) від 10.04.2014р. № 1197-VII, із змінами.
Метою цього Закону є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Для проведення процедури закупівлі має бути не менше двох пропозицій, крім випадків застосування замовником переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономіки від 26.07.2010р. N 921 (далі - Порядок) (зі змінами).
Згідно з пунктом 2.1 розділу II "Визначення предмета закупівлі товарів і послуг" Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 20 і 27 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року N 457, за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія") із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого - десятого знаків зазначеного Класифікатора, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Водночас відповідно до Порядку не передбачено зазначення поряд з назвою товару назви певного знаку для товарів та послуг, тобто надання переваг виключно суб'єктам господарювання, які поставляють товари з цим знаком для товарів та послуг.
Зазначення ж Вами в документації конкурсних торгів поряд з назвою товару назви певного знаку для товарів та послуг є порушенням принципу добросовісної конкуренції серед учасників, законодавства про захист економічної конкуренції у сфері закупівель та встановлюванням дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуюче вище наведене та Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.07.2015р. N 3302-05/21141-07 для створення конкурентного середовища у сфері закупівель, розвитку добросовісної конкуренції просимо Вас внести зміни до документації конкурсних торгів та зазначити предмет закупівлі відповідно до вимог діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2016 12:21
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що нам невідомо було про те що заборонено проставляти країну виробника товарів. В подальшому зобов’язуємося дотримуватися вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Задоволено