• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 34220000-5 «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери» (Причеп тракторний самоскидний 2ТСП-6 або еквівалент)

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами).

Завершена

452 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 520.00 UAH
Період оскарження: 20.07.2022 09:48 - 27.07.2022 10:00
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційних умов

Номер: 33803ee53bbe4667b86a53fe11a9e2c3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-20-000918-a.b1
Назва: щодо дискримінаційних умов
Вимога:
П.5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 5 Закону зазначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. З урахуванням викладеного, вимагаємо внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження наявності на території м. Київ або Київської області сервісного центру по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в м. Київ або в Київській області та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки. При внесенні змін до тендерної документації прохання враховувати позицію Колегії АМКУ (рішення № 341-р/пк-пз від 16.01.2018). Додатково повідомляємо, що надання документу який підтверджує впровадження на підприємстві учасника систему управління якістю ISО 9001 з оптової та роздрібної торгівлі запчастин, приладдя до автомобілів, тракторної техніки або оптової торгівлі сільськогосподарськими машинами та устаткуванням є дискримінаційним по відношенню до інших учасників процедури закупівлі так, як вказаний сертифікат ISО 9001 видається для підприємств, що здійснюють оптову та роздрібну торгівлю запчастинами, та не є обов’язковим для підприємств України, що є прямими виробниками тракторних причепів. Зокрема, повідомляємо замовника про те, що згідно з Наказом Мінекономрозвитку №1669 із Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації та ліцензуванню в Україні, виключено розділ 10 "Техніка сільськогосподарська". Будь-які інші дозволи, ліцензії чи сертифікати є добровільними, згідно чинного законодавства України, та можуть не подаватися учасниками у складі тендерної документації. Сертифікат ISО 9001 входить до переліку необов’язкових документів для підприємств виробників тракторних причепів. Зокрема, підприємства виробники тракторних причепів, згідно вимог чинного законодавства, діють на підставі затверджених компетентним органом УкрНДІПВТ ім. Л.Погорілого технічних умов, що підтверджує, що товар виготовлений виробником пройшов випробування в Українському науково-дослідному інституті прогнозування та випробування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва ім. Л.Погорілого, який має акредитацію з випробування відповідності тракторних причепів, згідно Технічного регламенту затвердження типу сільськогосподарських та лісогосподарських тракторів, їх причепів і змінних причіпних машин, систем, складових частин та окремих технічних вузлів, Затвердженого Постановою КМУ від 28.12.2011 №1367. З урахуванням цього, замовнику ліпше вимагати від підприємств виробників, затвердженої копії титульної сторінки саме технічних умов, а не сертифікат ISО 9001, який не є обов’язковий для отримання на території України. З урахуванням цього, зокрема в частині дотримання вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме дотримання принципу недискримінації учасників, вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу стосовно подання документу який підтверджує впровадження на підприємстві учасника систему управління якістю ISО 9001 з оптової та роздрібної торгівлі запчастин, приладдя до автомобілів, тракторної техніки або оптової торгівлі сільськогосподарськими машинами та устаткуванням, або ж доповнити цей пункт наданням скан копії затверджених компетентним органом УкрНДІПВТ ім. Л.Погорілого технічних умов на виробництво тракторних причепів, що підтверджує, що товар, що є предметом закупівлі, пройшов випробування в Українському науково-дослідному інституті прогнозування та випробування техніки і технологій для сільськогосподарського виробництва ім. Л.Погорілого так, як саме цей документ регулює діяльність виробників тракторних причепів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноваженою особою комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Києва» (надалі –комунальне підприємство) розглянуто вимогу стосовно внесення змін до документації по спрощеній закупівлі на закупівлю: Код за ДК 021:2015 – 34220000-5 «Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери» ( Причеп тракторний самоскидний ТСП-6 або еквівалент) ідентифікатор закупівлі UA-2022-07-20-000918-a, та надає роз’яснення на звернення учасника стосовно визначення предмету закупівлі. З приводу зазначеного повідомляється, що наявність сервісного центру в Києві чи київській області обумовлена ​​нами тим, що наше підприємство знаходиться у Києві та нам зручніше вперше обслуговувати свою техніку у сервісних центрах Києва чи київської області. Не завжди можна відремонтувати техніку у польових умовах або на нашій базі. Тому вигідніше мати постачальника з ремонтною базою у своєму регіоні, по-перше, це впливає на витрати з доставки техніки на ремонтну базу постачальника, а по-друге враховуючи військові дії на території України є небезпека втратити майно. Покупець має право вибирати для себе найкращі умови, і ми не вбачаємо тут дискримінаційних умов. Вимога до наявності документа який підтверджує впровадження на підприємстві учасника систему управління якістю ISО 9001 з оптової та роздрібної торгівлі запчастин, приладдя до автомобілів, тракторної техніки або оптової торгівлі сільськогосподарськими машинами та устаткуванням, застосовується лише для  учасників спрощеної закупівлі і не є дискримінаційною, зокрема враховуючи дійсну практику АМКУ. Безпосередньо для виробників техніки дана вимога не застосовується.  Проте, хочемо підкреслити, що техніка вироблена в Республіці Білорусь чи Російської Федерації для нас неприйнятна. Отже умови тендерної документації не містять дискримінаційних умов, так як передбачають рівні умови для всіх учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні