• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану приміщення ПРУ Олександрівсмького ЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Зелена, 21-А, с. Олександрівка, Олександрійського району, Кіровоградської області

технічне завдання в додатку №2 до тендерної документації

Завершена

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2022 16:03 - 31.07.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 5e291ea0d3ce4402a50c86204948fd70
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-19-007127-a.b2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відкриті торги на закупівлю послуг з поточних ремонтних робіт з ліквідації аварійної приміщення ПРУ Олександрівського ЗЗСОІ-ІІІ ступенів по вул. Зелена, 21-а, с. Олександрівка, Олександрійського району, Кіровоградської області, код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі № UA-2022-07-19-007127-a. Відповідно до Протоколу №166 від 12.08.2022 Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем процедури відкритих торгів - ФОП ПЕТРОВ А.О. на закупівлю послуг з поточних ремонтних робіт з ліквідації аварійної приміщення ПРУ Олександрівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Зелена, 21-а, с. Олександрівка, Олександрійського району, Кіровоградської області, код за ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі № UA -2022- 07-19-007127-а. Тендерна пропозиція ФОП ПЕТРОВ А.О. не відповідає тендерній документації, а саме: 1) ФОП ПЕТРОВ А.О. завантажено файл 163 на 320330.imd Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, завантаження файлів здійснюється у форматі PDF (PortableDocumentFormat). Проте ФОП ПЕТРОВ А.О. завантажено файл у форматі IMD. Відповідно до п.п.12 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації, до формальних помилок належить: «Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду». Слід зауважити, що формат IMD не передбачає можливість його перегляду без застосування спеціальних програмних засобів. Даний факт не забезпечує можливість ознайомлення зі змістом документу та свідчить про допущення суттєвого порушення вимог Тендерної документації. 2) В п. 4 Частини ІІ Додатку до Тендерної документації, передбачено необхідність подання Учасником наступного документу: «Відомість ресурсів до локальних кошторисів». Натомість, ФОП ПЕТРОВ А.О. надано наступний документ «Підсумкова відомість ресурсів», що за своїм змістом не являється відомістю ресурсів до локального кошторису. Таким чином, ФОП ПЕТРОВ А.О. не подано «Відомість ресурсів до локальних кошторисів». З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати Протоколу №166 від 12.08.2022. щодо прийняття рішення уповноваженою особою. У випадку ігнорування даної вимоги, вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України із відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне: 1. Відповідно до п.7 Розділу 1. «Загальні положення» тендерної документації «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд». В документах тендерної пропозиції ФОП Петров А.О., що надані ним в форматі pdf наявні всі документи згідно вимог тендерної документації за закупівлею, надання яких є цілком достатнім згідно вимог тендерної документації. Файл в форматі imd є документами кошторисної документації в форматі програми АВК-5, які окрім цього надані учасником ФОП Петров А.О. в форматі pdf згідно вимог тендерної документації. Кошторисна документація в форматі imd не вимагалась згідно тендерної документації , а відтак її надано учасником на власний розсуд і вона взагалі не підлягає обов’язковому розгляду Замовником згідно п.7 розділу 1 тендерної документації. Також зазначаємо, що формат документа в imd забезпечує можливість його перегляду в програмі АВК-5 і будь-який формат електронних файлів (в т.ч. pdf та imd, тощо) передбачає наявність спеціальних програмних засобів для їх перегляду. Формат файлів imd доступний для перегляду в програмі АВК-5, яка є доступною, зокрема і Вам, про що свідчить складання Ваших кошторисних документів за закупівлею саме в програмі АВК-5. 2. Учасником ФОП Петров А.О. в складі тендерної пропозиції надано кошторисну документації відповідно до вимог тендерної документації за закупівлею, яка повністю відповідає складу та змісту кошторисної документації згідно вимог Кошторисних норм України у будівництві, Настанови з визначення вартості будівництва, Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, та іншого діючого законодавства. В тому числі в складі кошторисної документації учасником ФОП Петров А.О. надано файл «Кошторис.pdf», в якому наявний документ Підсумкова відомість ресурсів, складений в програмі АВК-5, склад та зміст якого повністю відповідає вимогам до цього документу згідно вищезазначених норм та тендерної документації. Оскільки локальний кошторис один на весь об’єкт, то і відомість ресурсів також єдина. Щодо назви цього документу, то згідно з Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до формальних помилок зокрема відноситься «3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.» Таким чином надання документу з назвою «Підсумкова відомість ресурсів» замість «Відомість ресурсів до локальних кошторисів» відноситься до формальних помилок. Таким чином тендерна пропозиція ФОП ПЕТРОВ А.О. повністю відповідає тендерній документації, рішення про визначення його переможцем за закупівлею є цілком правомірним та прийнятим у відповідності до діючого законодавства, а підстави для скасування Протоколу №166 від 12.08.2022. про визначення ФОП ПЕТРОВ А.О. переможцем відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: f788605ceffe4d3bbbd9f5da7220500c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-19-007127-a.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Повідомляємо, що за закупівлею "Поточні ремонтні роботи з ліквідації аварійного стану приміщення ПРУ Олександрівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Зелена, 21-а., с. Олександрівка, Олександрійського району Кіровоградської області Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» закупівля: UA-2022-07-19-007127-a в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №157 від 08.08.2022 р. , яким визначено переможцем учасника ТОВ«СТЕІР-С» Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки пропозиція ТОВ«СТЕІР-С» має суттєві недоліки, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника. На підставі ст.. 33 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ«СТЕІР-С», а саме: 1. В довідці про аналогічні договори зазначений Договір з Замовником АТ «Акцент Банк», але всі акти виконаних робіт до наданого аналогічного договору підписані якимось АТ «А-банк», який не є замовником за договором. Також відгук за цим договором підписано не замовником АТ «Акцент Банк», а АТ «Акцент Банк» Полтавська РД, що є різними юридичними особами та не є Замовником за наданим аналогічним договором. Таким чином учасником не надано «копій таких аналогічних договорів (не менше 2–х) з усіма додатковими угодами, додатками, з копіями актів виконаних робіт, та не менше 2 позитивних листів відгуків від Замовника з якими були укладені договори за відповідним предметом закупівлі» 2. Договір з АТ «А- Банк укладений на одну суму (670051,46 грн.), а акти надано на меншу суму (576415,07 грн. ) також менша сума зазначена в листі відгуку та в листі Учасника про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, - тобто договір не виконаний, або не надано додаткових угод до договору, або не надано всі акти. 3. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації Замовника учасникам необхідно надати «Листа - згоди на обробку, зберігання, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» та інших норм чинного законодавства на уповноважену особу Учасника , а також особу, уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції та договору, осіб Учасника, персональні дані яких містяться у пропозиції». В файлі з аналогічним договором АТ «Акцент Банк» містяться ПІБ та ідентифікаційний код осіб Нізельник О.О., Крашеніннікова Н.А, Супрунова О.В., що є персональними даними, але в порушення вимог законодавства та вимог тендерної документації замовника учасником не надано згод на обробку персональних даних вищезазначеними особами. Просимо надати відповідь чи відповідає така пропозиція учасника вимогам тендерної документації Замовника? На підставі вищезазначеного вважаємо протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №157 від 08.08.2022 р. та визнання переможцем закупівлі ТОВ«СТЕІР-С» неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО: 1. Згідно ст. 33 Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ«СТЕІР-С» за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі; 2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №157 від 08.08.2022 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ«СТЕІР-С»; 3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: у зв'язку з виправленням зауважень
Дата скасування: 12.08.2022 14:27