• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкції та їх частини (металопластикові вікна та двері із монтажем)

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2022 10:51 - 23.07.2022 10:56
Вимога
Залишено без розгляду

Непогодження дискваліфікації

Номер: a04579143ee7455c9a031eba7dbca1d1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-19-002093-a.b1
Назва: Непогодження дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник! Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою «Державного професійно –технічного навчального закладу «Бориспільський професійний ліцей» від 01 серпня 20212 р (помилка, потрібно 2022 р) № 4, було відхилено тендерну пропозицію нашого підприємства, ТОВ «Стройсервіс» код ЄДРПОУ 3011691, ідентифікатор закупівлі UA 2022-07-19-002093-a з наступних підстав: 1. «учасник процедури закупівлі (тобто ТОВ «Стройсервіс») не надав згоду про персональні дані на всіх працівників» В кваліфікаційних вимогах п. 7 зазначено: «довідка у довільній формі», не вказано, що потрібно дозвіл на обробку даних на кожну особу, тому була подана довідка загальна для всіх осіб. 2. « у складі працівників відсутній виконроб» У складі працівників є начальник виробництва, слюсар-збірник ПВХ-конструкцій, скляр, підсобні працівники – достатньо для виготовлення ПВХ -конструкцій і виконання монтажних робіт. 3. « відсутній наказ на особу, відповідальну за охорону праці» В кваліфікаційних вимогах п.9 не вказано, що потрібен наказ. Вказано « необхідно надати копії документів щодо отримання ними/ним відповідної освіти та кваліфікації (копії дипломів, посвідчення тощо». В складі пропозиції було прикріплено копії 4-х документів, а саме: 2 посвідчення, протокол, та результати перевірки знань. Відповідальною особою за охорону праці на нашому підприємстві є директор.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, що є пріоритетним для Замовника. Статтею 3 Закону встановлені принципи здійснення закупівель. Так закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Дані принципи є пріоритетними для замовника, їх дотримання це гарантія успішно реалізувати необхідний об’єкт. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція подається учасником відповідно до вимог тендерної документації. При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У свою чергу, кожна фізична/юридична особа має право звернення за роз’ясненням щодо положень тендерної документації, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону. На етапі підготовки документів, уразі якщо Вам було щось не зрозумілим у Вас була можливість уточнювати інформацію. Подавши свою пропозицію учасник погодився з вимогами замовник та в повному обсязі повинен надати конкретний пакет документів встановлений умовами оголошення. Поряд з цим згідно з частиною другою статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Після розкриття пропозиції Замовник уважно розглянув дотримання учасником вимог встановленим оголошення про закупівлю та виявив невідповідності на які відповідно відреагував, відхиливши Вашу пропозицію. Додатково надаємо роз’яснення відносно відхилення пропозиції ТОВ «Стройсервіс» 1. Відносно «Для недопущення порушення Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06.2010 № 2297-VI Учасник подає довідку-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних від осіб, які надають свої персональні дані на виконання вимог оголошення для забезпечення участі у процедурі торгів з обов’язковим зазначенням предмета закупівлі ( довідка в довільній формі).» Додатково надаємо роз’яснення, вимога була надати довідку-згоду від осіб які надають свої персональні дані. За законодавством ніхто не має права обробляти персональні дані особи без отримання відповідної згоди на це. Однак, що вважати персональними даними в публічних закупівлях? Коли доцільно включають до тендерної документації вимогу надати згоду на обробку персональних даних? Озбройтеся роз’ясненням експерта та прикладами з судової практики. Визначення такого поняття, як «персональні дані» надається в Законі України «Про захист персональних даних» (№ 2297-VI). Відповідно до вказаного закону, персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Фізична особа, персональні дані якої обробляються є суб’єктом персональних даних. Закон України «Про захист персональних даних» регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. А виходячи із визначення поняття персональних даних, яке наводилося на початку, такими даними може вважатися навіть інформація про працівників, що надана у відповідній довідці — ПІБ, посада, стаж, освіта — всі ці дані у сукупності є відомостями про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Беручи до уваги, що ніхто не має права обробляти персональні дані особи без отримання згоди від особи та враховуючи все викладене, замовники обов’язково включають до тендерної документації вимогу до учасника надати лист-згоду про обробку персональних даних. Такий лист вимагається надати або ж в довільній формі, або ж згідно з наданою замовником формою. Отже, виходячи з зазначеного учасником прямо порушено дано норму. 2. Відносно «9. Довідка в довільній формі про наявність працівника/працівників відповідної кваліфікації для надання послуг, які мають необхідні знання та досвід.Учасник підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше 1 особи, визначених Замовником в оголошенні, а саме: - виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); » Згідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст. 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, з урахуванням специфіки предмета закупівлі, на підтвердження кваліфікаційного критерію згідно вище зазначеного пункту наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для замовника є підтвердженням того, що роботи на об’єкті будуть виконані з дотриманням всіх норм та стандартів в будівництві. Виконання робіт професіоналами, гарантує замовнику якість та надійність виконаних робіт. Зазначена вимога тендерної документації не є такою, що обмежуює конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству, а надає замовнику можливість обрати надійного виконавця робіт, який має дійсних професійних робітників та впевненість в тому що об’єми робіт буть виконані під чітким керівництвом обєкту. Надати у складі працівників виконавця робіт (інженера, виконроба), який має належну освіту та досвід не може бути проблемним для стабільного працюючих спеціалізованих виконавців, які відповідально прийняли рішення про участь у даній закупівлі та готові разом з замовником нести спільну відповідальність за забезпечення безпеки та комфортне перебування на території навчального закладу. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт. Відповідність учасника зазначеній вимозі в оголошенні є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником. Тобто, саме відсутність відповідного складу працівників впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Як результат, це невиконання державного замовлення та неефективне використання бюджетних коштів. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Однак учасник проігнорував дану вимогу, не надавши жодних пояснень та аргументів, у довідці про працівників не надав інформацію відносно посади в організації – виконавець робіт (інженер, виконроб) та не надав відповідних підтверджуючих документів відносно даної вимоги замовника. 3. Відносно «В складі пропозиції, на виконавця робіт або іншої особи відповідальної за охорону праці на підприємстві, яка виконує його функції, необхідно надати копії документів щодо отримання ними/ним відповідної освіти та кваліфікації (копії дипломів, посвідчення тощо); посвідчення про проходження атестації з охорони праці, у вигляді сканованих оригіналів або належно завірених копій» пояснюємо, що охорона праці — це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров’я та працездатності людини у процесі трудової діяльності. Законодавство про охорону праці складається із Закону України «Про охорону праці», КЗпП, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів. Дотримання правил охорони праці під час виконання робіт у закладах освіти має вищий пріоритет. Замовником чітко зазначено подати підтверджуючі документи на виконавця робіт, або особу що виконує його функції документи з охорони праці, однак учасником не зазначено хто є відповідальним на підприємстві за охорону праці, і в довідці про працівників така інформація відсутня, відповідний наказ відсутній, а подані документи лише на керівника, про що у складі пропозиції відсутні будь-які пояснення. Замовник прийшов до висновку, що йому не достатньо подано інформації для підтвердження цього критерію. Отже виходячи з вище зазначеного, замовник аргументував відхилення ТОВ «Стройсервіс», та додатково зазначив причини не відповідності учасника умовам оголошення. Шановний учаснику, будьте уважним в майбутньому при подачі пропозицій та дотримуйтесь принципу добросовісної конкуренції!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.08.2022 15:30