• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 –14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40, відсів фракції 0-5)

Завершена

2 470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 350.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2022 17:45 - 24.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

оскарження рішення про визнання переможця

Номер: a4921109d06e446588a1e4cc3733326b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-18-007918-a.a2
Назва: оскарження рішення про визнання переможця
Вимога:
скасування Протоколу № 25 від 05.08.2022
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу Шановний Учасник, дякуємо за звернення! Стосовно Вашої вимоги за результатами проведення спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40, відсів фракції 0-5) повідомляємо наступне. Після визначення ТОВ «Кондор Гравел», переможцем спрощеної закупівлі, Замовник, у зв’язку з наявністю підстав для більш детального та поглибленого розгляду документів Учасника торгів ТОВ «Кондор Гравел», поданих на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40, відсів фракції 0-5), та вжиття у зв’язку з цим заходів, повернув ТОВ «Кондор Гравел» на кваліфікацію. Згідно Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Технічне завдання) пунктом 6 передбачено, що Учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції: «Скановану копію оригіналу у форматі PDF або належним чином завірену копію паспорту якості на продукцію або сертифікат відповідності». Учасником ТОВ «Кондор Гравел» надано відповідні документи в складі своєї пропозиції, а саме сертифікат відповідності, паспорти якості, та протоколи випробувань на кожну фракцію. Однак в сертифікаті відповідності та паспортах якості, як виявилось, відсутня інформація про щебінь із природного каменю, який вимагався Замовником, а натомість вказаний «щебінь з гравію щільний природний», чим порушено підтвердження відповідності технічних, функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та вимоги Технічного завдання Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому Замовник керуючись п.1 ч. 13 ст. 14 Закону приймає рішення про відхилення пропозиції учасника, як такої яка не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Наступним Учасником з найбільш економічно вигідною ціною, який розглядався Замовником, є ТОВ «Тарновицький кар’єр-Карпати», подані документи якого також не відповідали технічним умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Тому Замовник повторно керуючись п.1 ч. 13 ст. 14 Закону приймає рішення про відхилення пропозиції такого Учасника. Своєю вимогою Учасник ТОВ «Кондор Гравел», намагається вплинути на рішення Замовника, шляхом скасування рішення про відхилення пропозиції, мотивуючи це тим, що запропонований Учасником товар, і товар, який вимагався Замовником є одним і тим самим предметом закупівлі. Відповідно до частини першої статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Відповідно до аб. 2 ч. 3 ст. 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи услугами, що накуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Тому Замовник зазначає у конкретній назві предмета закупівлі саме той товар, який необхідний Замовнику, а саме щебінь з природного каменю з зазначенням фракцій. Виробництво щебеню з природного каменю полягає у подрібненні гірських порід, що залягають у природних скельних масивах. Для цього масиви підривають шляхом вибухів для отримання гірничої маси та бутового каменю, які далі подрібнюють на дробарках та просіюють, розділяючи на фракції за розміром зерен. Гравійний щебінь отримують шляхом просіювання кар'єрної породи. Він має нижчу міцність, ніж щебінь з природного каменю, але в той же час і нижчу радіоактивність. Варто зазначити, що ДCTУ БB 2.7-75-98, відповідно до вступної частини, встановлює державні стандарти України на щебінь з природного каменю, гравій та щебінь гравійний. Тобто даний стандарт чітко розмежовує щебінь з природного каменю і щебінь гравійний на дві різні гірські породи. На підставі вище викладеного випливає, що щебінь з природного каменю та щебінь з гравію є різними предметами закупівлі, враховуючи їхні характеристики та спосіб видобутку. Стосовно Вашого твердження про неправомірність здійснення спрощеної процедури закупівлі та нікчемності договору доводимо до Вашого відома, що дана закупівля проводиться для термінових потреб у воєнний час відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) з дотриманням таких принципів: максимальна економія, ефективність; запобігання корупційним діям і зловживанням; своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони; ефективність використання коштів, результативність. На підставі вище викладеного, керуючись ст. 14 Закону Замовником прийнято рішення про відхилення даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

оскарження рішення відхилення пропозиції

Номер: 00cf861d93204869b47469b212eda641
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-18-007918-a.a1
Назва: оскарження рішення відхилення пропозиції
Вимога:
Скасувати Протокол № 23 від 04.08.2022
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу Шановний Учасник, дякуємо за звернення! Стосовно Вашої вимоги за результатами проведення спрощеної закупівлі за предметом ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40, відсів фракції 0-5) повідомляємо наступне. Після визначення ТОВ «Кондор Гравел», переможцем спрощеної закупівлі, Замовник, у зв’язку з наявністю підстав для більш детального та поглибленого розгляду документів Учасника торгів ТОВ «Кондор Гравел», поданих на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40, відсів фракції 0-5), та вжиття у зв’язку з цим заходів, повернув ТОВ «Кондор Гравел» на кваліфікацію. Згідно Додатку 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Технічне завдання) пунктом 6 передбачено, що Учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції: «Скановану копію оригіналу у форматі PDF або належним чином завірену копію паспорту якості на продукцію або сертифікат відповідності». Учасником ТОВ «Кондор Гравел» надано відповідні документи в складі своєї пропозиції, а саме сертифікат відповідності, паспорти якості, та протоколи випробувань на кожну фракцію. Однак в сертифікаті відповідності та паспортах якості, як виявилось, відсутня інформація про щебінь із природного каменю, який вимагався Замовником, а натомість вказаний «щебінь з гравію щільний природний», чим порушено підтвердження відповідності технічних, функціональних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та вимоги Технічного завдання Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Тому Замовник керуючись п.1 ч. 13 ст. 14 Закону приймає рішення про відхилення пропозиції учасника, як такої яка не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Наступним Учасником з найбільш економічно вигідною ціною, який розглядався Замовником, є ТОВ «Тарновицький кар’єр-Карпати», подані документи якого також не відповідали технічним умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Тому Замовник повторно керуючись п.1 ч. 13 ст. 14 Закону приймає рішення про відхилення пропозиції такого Учасника. Своєю вимогою Учасник ТОВ «Кондор Гравел», намагається вплинути на рішення Замовника, шляхом скасування рішення про відхилення пропозиції, мотивуючи це тим, що запропонований Учасником товар, і товар, який вимагався Замовником є одним і тим самим предметом закупівлі. Відповідно до частини першої статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Відповідно до аб. 2 ч. 3 ст. 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи услугами, що накуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Тому Замовник зазначає у конкретній назві предмета закупівлі саме той товар, який необхідний Замовнику, а саме щебінь з природного каменю з зазначенням фракцій. Виробництво щебеню з природного каменю полягає у подрібненні гірських порід, що залягають у природних скельних масивах. Для цього масиви підривають шляхом вибухів для отримання гірничої маси та бутового каменю, які далі подрібнюють на дробарках та просіюють, розділяючи на фракції за розміром зерен. Гравійний щебінь отримують шляхом просіювання кар'єрної породи. Він має нижчу міцність, ніж щебінь з природного каменю, але в той же час і нижчу радіоактивність. Варто зазначити, що ДCTУ БB 2.7-75-98, відповідно до вступної частини, встановлює державні стандарти України на щебінь з природного каменю, гравій та щебінь гравійний. Тобто даний стандарт чітко розмежовує щебінь з природного каменю і щебінь гравійний на дві різні гірські породи. На підставі вище викладеного випливає, що щебінь з природного каменю та щебінь з гравію є різними предметами закупівлі, враховуючи їхні характеристики та спосіб видобутку. Стосовно Вашого твердження про неправомірність здійснення спрощеної процедури закупівлі та нікчемності договору доводимо до Вашого відома, що дана закупівля проводиться для термінових потреб у воєнний час відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) з дотриманням таких принципів: максимальна економія, ефективність; запобігання корупційним діям і зловживанням; своєчасність та відповідність прийнятим рішенням щодо захисту національних інтересів України, забезпечення потреб безпеки і оборони; ефективність використання коштів, результативність. На підставі вище викладеного, керуючись ст. 14 Закону Замовником прийнято рішення про відхилення даної вимоги.
Статус вимоги: Відхилено