-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
кількість: 2 поста
Торги відмінено
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 960.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2022 16:43 - 22.07.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо очікуваної вартості
Номер:
6d25ba23816540cf965efd719e2cd0fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-007453-a.b2
Назва:
Щодо очікуваної вартості
Вимога:
Шановний Замовнику, Ви закуповуєте послуги на 153 дні, обсяг – 2 цілодобові пости. Тобто об’єм послуг у людино-годинах: 153 дні * 2 пости * 24 години= 7344 людино-годин. Розділяємо Вашу очікувану вартість на кількість людино-годин і отримуємо, що 196 тис \ 7344 люд-год = 26,68 грн\год з ПДВ. Тобто Ви закладаєте оплату праці для охоронника 26,68 грн. Але згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» стаття 8: Установити у 2022 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі: з 1 січня - 6500 гривень, з 1 жовтня - 6700 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 39,26 гривні, з 1 жовтня - 40,46 гривні. Тобто якщо взяти мінімальну оплату праці, то 12,58 грн. (39,26 – 26,68 грн.) за кожну годину ще має докладати роботодавець? Чому Ви закладаєте таку суму, яка навіть не покриває мінімальну зарплату? Тобто Ваша очікувана вартість явно занижена. Також звертаємо увагу, що Федерація роботодавців України розробила рекомендації щодо оплати праці охоронників (додаємо), і вони набагато вище, ніж Ваша сума. Тому звертаємося до Вас з вимогою привести Вашу документацію у відповідність до законодавства про працю та внести відповідні зміни – або збільшити бюджет, або зменшити обсяг закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вартість охорони 2022.docx 19.07.2022 14:47
Дата подачі:
19.07.2022 14:47
Вимога
Без відповіді
Невідповідність предмету закупівлі
Номер:
720735b6993c42aab1d592343dde3639
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-007453-a.b1
Назва:
Невідповідність предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, Ви закуповуєте послуги з охорони, але у Вашій документації зазначена така інформація: 3.1. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості зазначаються стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015 – 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги із збирання насінницьких посівів пшениці озимої та ячменю ярого з перечисткою при збиранні восьми сортів).
3.3. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Послуги повинні надаватися сільськогосподарською технікою і робочою силою Виконавця.
Виконавець повинен забезпечити надання послуги у встановлені строки власними силами або із залученням супідрядних організацій. Послуги із збирання насінницьких посівів пшениці озимої та ячменю ярого з перечисткою при збиранні восьми сортів проводиться Виконавцем послуги сільськогосподарською технікою (комбайном) та інш. механізмами/агрегатами (за потреби) без урахуванням витрат на паливно-мастильні матеріали, власною або залученою робочою силою виконавця на території Замовника площею 120,7 га в період липень-серпень 2022 року. Технічне обслуговування і ремонтування с/г техніки та механізмів/агрегатів – забезпечується Виконавцем. Це помилка? Чи Ви все ж закуповуєте сільськгосподарські послуги? Прохання привести документацію у відповідність та внести відповідні зміни. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2022 10:54