-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби (Автоцистерна пожежна АЦ-2,5-30)
Торги не відбулися
18 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 000.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2022 15:16 - 22.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
your answer
Номер:
e08ca1da1b92414982db58974f7bb1c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-005909-a.b5
Назва:
your answer
Вимога:
It is a pleasure to communicate with you. ZADOVOLENO means you have accepted demand for advance payment against bank guarantee? :-)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2022 13:34
Вирішення:
Тендерна документація підготовленна відповідно до вимог діючого законодавства України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.07.2022 13:56
Вимога
Вирішена
Вимога про внесення змін в тендерну документацію
Номер:
3ba0f9b678b84c9f905bcb55bfa1b220
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-005909-a.b4
Назва:
Вимога про внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовнику, доводимо до вашого відома що виставлені у тендерній документації (оголошенні) вимоги до характеристик предмету закупівлі (Пожежно-рятувального автомобіля) є дискримінаційними та такими що обмежують кількість можливих учасників у тендері тим самим порушують принципи здійснення публічних закупівель встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у частині забезпечення можливості добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, та вимог п. 4 ст. 5 Закону щодо встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою забезпечення можливості подання пропозиції до даного тендеру більшої кількості учасників, та в дотримання Замовником вимог норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель пропонуємо не встановлювати категоричні значення вимог та внести відповідні зміни до бажаних характеристик предмету закупівлі встановлених у Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
1. У частині потужності двигуна кВт (к.с.) дозволити варіативність умови:
з - «140 (190), потужність двигуна забезпечує рух пожежно-рятувального автомобіля з максимальною швидкістю 90 км/год. з конструктивною допустимою повною масою 9500 кг. Потужність, споживана пристроями відбору потужності, не перевищує значень, вказаних виробником, навіть під час одночасної роботи усіх компонентів»
на - «не менше 140 (190), потужність двигуна забезпечує рух пожежно-рятувального автомобіля з максимальною швидкістю 90 км/год. з конструктивною допустимою повною масою не більше 15000 кг. Потужність, споживана пристроями відбору потужності, не перевищує значень, вказаних виробником, навіть під час одночасної роботи усіх компонентів».
або не встановлювати таку вимогу.
2. У частині розмірів шин змінити категоричне значення вимоги:
з - «225/75R17.5»
на - «не менше 225/75R17.5»
або «не більше 265/70R19.5»
3. У частині обмеження повної маси автомобіля (не більше, кг):
з – «9500»
на – «15000»
4. У частині габаритних розмірів автомобіля, а саме його висоти (не більше ніж, мм)
з – «2800»
на – «3000».
Звертаємо вашу увагу, що у випадку відмови у врахуванні наданих нами пропозицій щодо внесення змін до характеристик предмету закупівлі, які мають ознаки дискримінаційних, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ для врегулювання питання по суті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2022 11:16
Вирішення:
Частково задоволено. Внесено зміни до ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРУ.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
your answer
Номер:
844bb82cc5674c51991d8794a7b49189
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-005909-a.b3
Назва:
your answer
Вимога:
Dear Mr. Dovgalyuk,
In any case you must provide secured payment. If this tender fails, re-issue it with fair terms. We are automatically notified by PROZORRO.
BR
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2022 18:56
Вирішення:
Дякую за рекомендації. Даний тендер проведено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, підпунктом 7 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” та пунктом 9 додатку 2, що передбачений підпунктом 8 пункту 1 наказу МВС України від 11 лютого 2020 року № 119 «Про питання здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
very sorry
Номер:
53b9ed669c6b4684a54b386e5efacd60
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-005909-a.b2
Назва:
very sorry
Вимога:
we have to resign from this tender as terms are not secure
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2022 14:46
Вирішення:
Дякуємо за Вашу небайдужість до проведення нами закупівель і за внесені корективи до нашого проекту договору, який ми успішно поправили. Залиште координати та каталоги на майбутню співпрацю на e-mail: ternopil@dsns.gov.ua. З повагою, Main Department of the State Emergency Service of Ukraine in Ternopil Region, Andriy Dovgalyuk.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
contract
Номер:
b1a64d6f3ea84e39b3daf51ee25f2ddd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-005909-a.b1
Назва:
contract
Вимога:
Dear Buyers,
1. We have agreed with all companies in other tender terms that payment will be made 100% in advance against Advance payment Bank guarantee form URDG 758. Please confirm for this tender.
2. Non-resident cannot open an account in the State Treasury.
3. Your contract is not providing security for the rest 70%.
4. See attached professional contract of MZU. We believe that they will be not offended if you use it as a template.
5. You have provided extremely short time for presentation of documents. Even below minimal, required by Law. No matter procurement is simplified, paperwork takes reasonable time. Nobody works so fast. You have Martial Law, but factory - has Peace Law. Please extend for 10 days till August 1st, 2022.
Sincerely,
====================
Шановні покупці!
1. Ми домовилися з усіма компаніями в інших умовах тендеру, що оплата буде здійснена 100% передоплатою за формою банківської гарантії URDG 758. Будь ласка, підтвердьте для цього тендеру.
2. Нерезидент не може відкрити рахунок в органах Державного казначейства.
3. Ваш контракт не забезпечує забезпечення решти 70%.
4. Див. професійний договір МЗУ, що додається. Ми віримо, що вони не образяться, якщо ви використаєте його як шаблон.
5. Ви надали надзвичайно короткий час для подання документів. Навіть нижче мінімального, передбаченого законом. Незважаючи на те, що закупівлі спрощені, оформлення документів займає розумний час. Ніхто так швидко не працює. У вас воєнний стан, а на заводі - мирний. Просимо продовжити на 10 днів до 1 серпня 2022 року.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 (Проєкт договору_ЛЗ 2022 2301400 (воєнний стан).docx 18.07.2022 22:23
Дата подачі:
18.07.2022 22:23
Вирішення:
По 1 питанню: Ми домовилися з усіма компаніями в інших умовах тендеру, що оплата буде здійснена 100% передоплатою за формою банківської гарантії URDG 758. Будь ласка, підтвердьте для цього тендеру.
Відповідь: Вивчивши ваше звернення повідомляємо, що на сьогоднішній день замовник відноситься до категорії, яка не передбачає нормативно та законодавчо застосування відсотків передоплати, які вказані у вашому зверненні згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, підпунктом 7 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” та пунктом 9 додатку 2, що передбачений підпунктом 8 пункту 1 наказу МВС України від 11 лютого 2020 року № 119 «Про питання здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» який дозволяє здійснювати попередню оплату Постачальнику у розмірі до 70% вартості продукції в термін до трьох місяців. В нашому випадку до 30% в термін до трьох місяців. Не задоволено.
По 2 питанню: Нерезидент не може відкрити рахунок в органах Державного казначейства.
Відповідь: Внесено зміни до проекту Договору (додаток 4). Задоволено.
По 3 питанню: Ваш контракт не забезпечує забезпечення решти 70%.
Відповідь: Не є обовязковою вимогою згідно чинного законодавства України. Відхилено.
По 4 питанню: Див. професійний договір МЗУ, що додається. Ми віримо, що вони не образяться, якщо ви використаєте його як шаблон.
Відповідь: Наш договір оформлений згідно чинного законодавства України і не потребує використання даного шаблону. Відхилено.
По 5 питанню: Ви надали надзвичайно короткий час для подання документів. Навіть нижче мінімального, передбаченого законом. Незважаючи на те, що закупівлі спрощені, оформлення документів займає розумний час. Ніхто так швидко не працює. У вас воєнний стан, а на заводі - мирний. Просимо продовжити на 10 днів до 1 серпня 2022 року.
Відповідь: Замовник прагне отримати товар у вказаний в оголошенні строк, оскільки в даних умовах техніка, яка закуповується є необхідною для забезпечення життєдіяльності країни. Не задоволено.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні