• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проєктно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт фасаду та покрівлі будівлі за адресою вул. Будівельників, 25"

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у файлі «Додаток 1 до Оголошення (ВИМОГИ до предмета закупівлі)»

Завершена

294 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 940.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2022 09:09 - 22.07.2022 13:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення по переможцю

Номер: b18f5cd2da5e4f86826289d9e4d7f5fd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-18-000325-a.b2
Назва: Оскарження рішення по переможцю
Вимога:
Шановний замовник згідно Вашого протоколу ПРОТОКОЛ № 1424 ВС від «09» серпня 2022 р. рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Визначення переможцем ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" Надана пропозиція ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" не зазначена в залежності від якої системи оподаткування подана
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! У пропозиції Учасника ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" наявний файл: 29.Кошторис.pdf, де зазначено: «Єдиний податок 5%». Інше не передбачено умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження дискваліфікації

Номер: 17a4839842af4a0aa86b6d9b4105840e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-18-000325-a.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник згідно Вашого протоколу ПРОТОКОЛ № 1423 ВС від «09» серпня 2022 р. рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» Ми не згодні з рішенням про відхилення нашої пропозиції 1. - в наданому відгуку до договору № 120 не вірно зазначена дата договору, відсутня сума договору (вимога пп. 3 п. «в» оголошення для проведення спрощеної закупівлі). -пп.3 п «в» не має відношення до вимог , в вашому оголошені «6. Вимоги до кваліфікації Учасників та спосіб їх підтвердження» даної вимоги відсутня дана вимога в Статті 14. До спрощені закупівлі тому відхиляти нашу пропозицію за даним критерієм не законно. -інша інформація та вимоги до предмета закупівлі у Вас надано в додатку 1 до оголошення в якому надані також п. 4 Інші вимоги - Стаття 16. Регулює відкриті торгі кваліфікаційні критерії процедури закупівлі має такі вимоги як (але замовник не повинен вимагати це в спрощеній закупівлі): п 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям п 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Вище зазначені критерії не відносяться до відгуку та до спрощеної закупівлі. -Всі зауваги до відгуку відносяться до формальних помилок та до публічної інформації якою можна скористатись тому що в наданому відгуки надається номер закупівлі по якому можна перевірити все що вимагає замовник закупівлі. Тому Ваше відхилення «2. Відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону пропозиція має бути відхилена, оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.» немає ніякого відношення до нашої пропозиції та вважаємо незаконним . ПП «Сабі» вимагає скасувати рішення по протоколу № 1423 ВС від «09» серпня 2022 р. та визнати нас переможцями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник спрощеної закупівлі! Замовник проводить процедури закупівель виключно до дотриманням норм та принципів, що встановлені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших нормативно правових актів, розроблених на його виконання. Пропозиція Учасника спрощеної закупівлі — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку Учасник подає Замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі (п.24 ч.1 ст.1 Закону). Замовник оголосив спрощену закупівлю (ст.14 Закону). Згідно норм Закону (останній абз.ч.3 ст.14 Закону) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Відповідно в умовах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмета закупівлі встановлено кваліфікаційну вимогу, витяг: «п3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного** (аналогічних) договору (договорів): - копію договору з додатками (якщо такі зазначені у договорі та є його невід’ємною частиною), який за своєю правовою природою аналогічний предмету закупівлі, який було укладено в 2020-2022 роках - не менше 2 договорів. - копії актів виконаних робіт або інших підтвердних документів, які дають змогу впевнитись у виконанні таких робіт за наданими договорами. - лист-відгук від замовника, з яким укладено договір, з обов’язковим зазначенням дати та номеру договору, предмету та суми договору, інформації про якісне та своєчасне виконання робіт. ** Під аналогічним договором вважається договір на розробку проєктної документації з реконструкції/капітального ремонту/технічного переоснащення/нового будівництва об’єктів з класом наслідків не нижче СС2.». Спрощена закупівля складається з певних послідовних етапів (ч.2 ст.14 Закону), в тому числі: «2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі». У разі, якщо після ознайомлення з Оголошенням та вимогами до предмета закупівлі Учасник вважав, що кваліфікаційна вимога «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», порушують його права та законні інтереси, він використовує своє право звернутися до Замовника (ч.7 ст.14 Закону): «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз'ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.». Звернень на відповідну тематику в електронній системі закупівель не зафіксовано, відповідно Учасник прийняв вимоги Замовника і повинен подати пропозицію у відповідності до умов, визначених в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник в порядку ч.11 ст.14 Закону розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Замовник в порядку ч.13 ст.14 Закону відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. При цьому «відхиляє» - це імперативна норма Закону, норма що виражає в категоричних розпорядженнях держави чітко позначені дії й не допускають ніяких відхилень від вичерпного переліку прав і обов'язків суб'єктів. При цьому звертаємо увагу Учасника, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить інформації щодо формальних (несуттєвих) помилок у пропозиції Учасника. Також спрощена закупівля не передбачає процедури виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у своїй пропозиції. Отже, Учасник подав пропозицію, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а відповідно у Замовника відсутні правові підстави для скасування рішення уповноваженої особи (протоколу № 1423 ВС від «09» серпня 2022 р.).
Статус вимоги: Відхилено