-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вата 100 г зиг-заг, медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна, зигзагоподібна стрічка, 100 г; Бинт 5м х 10см, марлевий нестерильний, тип 17; Марлевий вiдрiз, 500 см х 90 см марлевий нестерильний ,рулон тип 17; Пластир, котушковий неткана основа 2.5 х 500; Пластир для фіксації катетерів, на поліуретановій та спанлейс основах 7см х 8,5см.
Торги не відбулися
513 357.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 600.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2022 10:58 - 30.07.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження прийнятого рішення
Номер:
19cf2250402d458388d000455d1c8534
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-000240-a.b2
Назва:
Оскарження прийнятого рішення
Вимога:
Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради проводиться закупівля згідно ОГОЛОШЕННЯ для проведення відкритих торгів через систему електронних торгів, по предмету закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-07-18-000240-a від 04.08.2022 року
Нижче вказую коментарі на всі Ваші зауваження.
1. Відсутня копія Дозволу або чинної ліцензії на здійснення оптової або роздрібної торгівлі.
НЕВІРНО. ФОП "КИРИЄНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надав довідку «Про ліцензію», в якій сказано, що ФОП Кириєнко Ю.О. здійснює свою діяльність згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Реалізація виробів медичного призначення, що є предметом закупівлі, не відноситься до таких видів діяльності, які підлягають ліцензуванню і потребують спеціальних дозволів на їх реалізацію (згідно Закону України від 02.03.2015р. № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності») тому у складі тендерної пропозиції не надається копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, у зв’язку з тим, що отримання такого дозволу або ліцензії не передбачено законодавством.
2 Відсутня копія договору з виробником або з його офіційним представником.
НЕВІРНО. Згідно Загальних вимог до предмету закупівлі Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Ця можливість може бути підтверджена гарантійним листом. Такі гарантійні листи ФОП Кириєнко представив в повному обсязі.
Що стосується учасника ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.", то він надав договір поставки № 35 від 25.04.2019 р. з виробником ТОВ «Укрмедтекстиль», але специфікація до цього договору датована 11.01.2021 р. Згідно п.5 технічних вимог до предмету закупівлі специфікації повинні бути датовані роком проведення публічної закупівлі. Крім цього у відзначеній специфікації відсутні такі позиції як Пластир, котушковий неткана основа 2.5 х 500 та Пластир для фіксації катетерів, на поліуретановій та спанлейс основах 7см х 8,5см. Тобто наданий договір ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." не є таким що відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
3 Відсутній реєстр документів. Так, але це вважається незначною помилкою. Реєстр готовий і буде відразу представлено по запиту Замовника.
4. Гарантійні листи виробника, в яких не зазначено термін придатності. НЕВІРНО.
По-перше, ФОП Кириєнко Ю.О. надав Довідку, в якій сказано, що він гарантує поставити за кодом ДК 021:2015:33140000-3:Медичні матеріали, згідно оголошення UA-2022-07-18-000240-a, Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради, в повному обсязі, із залишковим терміном придатності не менше 75% від загального терміну придатності, встановленого виробником, зі збереженою цілісною упаковкою товару та його комплектуючих.
По-друге:
В Гарантійному листі від ТОВ «Олвія-Фарм» відзначено: «ТОВ «Олвія-Фарм підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, відповідної кількості, якості, з відповідним терміном придатності не менше 80% від загального терміну придатності товару, та відповідні терміни зазначені тендерною документацією».
В Гарантійному листі від ТОВ «Гемопласт-Полісся» відзначено, що «ТОВ «Гемопласт-Полісся» як виробник підтверджує можливість поставки товарів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів учасника торгів ФОП Кириєнко Ю.О., тобто не менше 75% від дати виготовлення.
В Гарантійному листі від ТОВ «Евротрейд КР» відзначено, що ТОВ «Евротрейд КР» підтверджує наявність товару на складі та гарантує його поставку у необхідній кількості, якості, комплектації, з наявністю сертифікату, та зі строками придатності, що відповідають документації конкурсних торгів та конкурсній пропозиції учасника ФОП Кириєнко Ю.О., тобто не менше 75% від дати виготовлення.
Отже, в кожному представленому гарантійному листі є інформація щодо відповідності терміну придатності.
Таким чином, дискваліфікацію вважаємо необґрунтованою
Просимо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "Медичний центр "М.Т.К."
3. Визнати переможцем пропозицію ФОП Кириєнко Ю.О.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2022 09:23
Вирішення:
Вашу вимогу прийняли до розгляду. Зауваження Замовника є доречними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
042cd8aae4484c98bb46ab2edeb7b3bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-18-000240-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Нагадуємо Вам, що Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та рекомендаціями МОЗ та МЕРТ, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Замовнику, видаліть з тендерної документації дискримінаційну вимогу, а саме: - 5. Копію договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією.
В списку наявна продукція, яка виробляється тільки ОДНИМ виробником і лист видається тільки ОДНОМУ або ДВОМ учасникам (для того, щоб відбулися відкриті торги). Пластир для фіксації катетерів на поліуретановій та спанлейс основах 7см х 8,5см (Повинен мати розмір 7см х 8,5см Основа-спанлейс/поліуретан Поверхня повинна бути чистою, без злипань шарів пластиру Обгортковий папір має бути рівним, без залишків олії Зовнішня упаковка має бути чистою та неушкодженою; написи на упаковці мають бути чіткими)
З такими розмірами та характеристиками бинти запропоновані лише ТМ Ю-ФІКС.
Якщо запросити гарантійний лист в уповноваженого представника виробника (дистриб'ютор, дилера тощо), то запит буде здійснюватися все одно у виробника даним представником і результат той самий - відмова, так як вже видали лист вже учаснику, який у скоріше за все в змові із Замовником;
Запропонувати еквівалент НЕМОЖЛИВО, так як вказаний або виробник конкретний, або характеристки, які відносяться до конкретного виробника. На основі вищевикладеного просимо провести торги чесно, Прозорро, а не пропагувати корупцію своїми діями. У випадку відмови в даній вимозі ми будемо звертатися до громадських організацій та АМКУ (до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 5713- р/пк-пз від 13.06.2018 р., яким зобов'язала КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОВІДІОПОЛЬСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція та ін.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати вище зазначені медичні матеріали, що виробляються лише КОНКРЕТНИМ ВИРОБНИКОМ за наведеними позиціями, що є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ по відношенню до інших суб'єктів господарювання, зокрема, Скаржника.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2022 12:21
Вирішення:
Комунальне некомерційне підприємство "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради детально розглянуло Вашу вимогу від 21.07.2022 року, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі – Закон), повідомляє наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені Законом.
Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною четвертою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається Замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону.
Таким чином, тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону.
Згідно Тендерної документації, Замовником визначено, що Учаснику для підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам ТД необхідно надати, гарантії (у вигляді договору з виробником або його офіційним представником/філією виробника, який діє на момент оголошення процедури закупівлі та термін його дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі), щодо можливості постачання товарів, які є предметом закупівлі.
Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, зазначено умови, що Учасники в складі власних комерційних пропозицій зобов’язані надати підтверджуючі документи щодо підтвердження можливості постачання товару, за результатами проведеної публічної закупівлі та укладеного договору про закупівлю.
Дана вимога є вирішальною для Замовника, так як, саме надання відповідних документів є для Замовника належним підтвердженням про наявність/можливість постачання фармацевтичних товарів, які є предметом закупівлі, з відповідними медико-технічними властивостями.
Зазначаємо, що Замовником не вимагається особливих вимог до такого договору, що в свою чергу, є усталеною практикою та є одним із звичаїв ділового обороту для підтвердження повноважень, в частині належного виконання договору, за результатами проведеної процедури закупівлі.
Окремо відзначаємо, що у відповідності до Закону, процедура буде проводитись за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, яка забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, яка виключає втручання до такої процедури закупівлі будь-яких зловживань зі сторони як учасників так і Замовника.
Враховуючи, ту обставину, що визначальним критерієм відбору (акцепту) переможця торгів, як того вимагає імперативні норми ст.28-30 Закону - ціна, за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи, а саме за допомогою електронного аукціону, буде визначено найменшу цінову пропозицію серед учасників, які виявили бажання приймати участь в такій закупівлі.
Відтак, зазначення в Вашій Вимозі наперед визначеної цінової пропозиції та якщо припустити, що між Замовником та Вами буде укладений договір на закупівлю за вказаною ціною, може бути розглянуто контролюючими органами, як наперед визначеною умовою, що в свою чергу, може бути розглядом/дослідженням контролюючих органів, в контексті порушення основоположних вимог ст.5 Закону.
З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, Ваші твердження щодо порушення прав та законних інтересів як потенційного учасника є необґрунтованим, а вимоги, викладені у Вимозі, безпідставними.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.08.2022 09:04