Подарунок новорічний, міцна картонна упаковка (бажано туба або пенал із металізованого картону), фабрична розфасовка (бажано). Упаковка має бути прикрашена різдвяною українською або європейською тематикою. Подарунок має містити маркування, що відповідає діючому законодавству України. Обов`язковою умовою є наявність санітарно-гігієнічного висновку на новорічний подарунок та інших документів, що підтверджують безпеку харчових продуктів, згідно діючого законодавства України та має містити сертифікат відповідно готового виробу,- шоколадні. Набори мають містити не менше 58% цукерок в шоколадній глазурі. Маса нетто не менше 365г. Доставка та розвантаження здійснюється силами та за рахунок постачальника. Доставка товару буде здійснюватись на кілька адрес. Обов’язкове вкладення у подарунок у вигляді новорічної листівки із запропонованою символікою.
Торги відмінено
257 500.00UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 150.00 UAH
Період оскарження:29.11.2017 17:20 - 10.12.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження вибору переможця
Номер:47d324e04f994406bc99596ee9e49294
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», UA-EDR 40876792
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-29-003623-c.c7
Назва:Оскарження вибору переможця
Вимога:
У своєму рішенні про мою дискваліфікацію Ви не конкретизуєте причин не прийняття моєї пропозиції, що є порушенням з Вашого боку. Також Ваша тендерна документація дозволяє (НЕ ЗАБОРОНЯЄ) додавання документів в період кваліфікації, але Ви позбавили мене такої можливості. Тому прошу аргументувати чому ви позбавляєте мене цієї можливості і скасувати рішення про мою дискваліфікацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.12.2017 09:29
claim
Вимога
Без відповіді
вимога
Номер:2b5fb4fb8dfa4ff09bf0580efafa1dfa
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», UA-EDR 40876792
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-29-003623-c.c6
Назва:вимога
Вимога:
В зв'язку з тим, що оголошений замовником тендер містить різні параметри предмета закупівлі в різних, оприлюднених документах в рамках даної закупівлі ("додаток 3" та "оголошення") і містить норму, що є неможливою до виконання фізично, а саме "Термін поставки товару: з 15.12.2017р. по 19.12.2017р. ", так, як договір поставки в рамках діючого законодавства може бути укладено не раніше 26.12.2017р
вимагаю скасування результатів даного тендеру, в зв'язку з неможливістю виправлення даних помилок
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.12.2017 09:25
claim
Вимога
Без відповіді
оскарження
Номер:80bb799b87e5473dbad4060e75bfb559
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», UA-EDR 40876792
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-29-003623-c.c5
Назва:оскарження
Вимога:
Замовник, керуючись частиною V, розділ 2 Тендерної документації, "У разі отримання достовірної інформації .... факт зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації... відхиляє тендерну пропозицію такого учасника" В попередній скарзі саме на таку невідповідність я і вказав. І надану мною інформацію ви маєте можливість перевірити. А її підтвердження ЗОБОВ'ЯЗУЄ вас скасувати власне рішення про визначення переможця.
Згідно додатку 5 ТД передбачено: "Новорічні подарунки, згідно технічних та інших вимог Замовника торгів". А в оголошенні Замовником торгів серед таких "інших вимог" значиться наступне: "Обов`язковою умовою є наявність санітарно-гігієнічного висновку на новорічний подарунок та інших документів, що підтверджують безпеку харчових продуктів, згідно діючого законодавства України та має містити сертифікат відповідно готового виробу,- шоколадні. Набори мають містити не менше 58% цукерок в шоколадній глазурі" Окрім ігнорування учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» другої частини вказаної вимоги, серед оприлюднених ним документів у складі його пропозиції відсутній "сертифікат відповідно готового виробу". Що само по собі вже є невідповідністю тех.вимогам Замовника до предмету закупівлі і достатньою підставою для відхилення пропозиції учасника.
Таким чином наполягаю на виконанні Замовником власних вимог і скасуванні рішення про визначення переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:19.12.2017 09:16
claim
Скарга
Відкликано скаржником
Оскарження вибору переможця
Номер:eb9bdee5847f415abc4b060af6d595b9
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», UA-EDR 40876792
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-29-003623-c.c4
Назва:Оскарження вибору переможця
Скарга:
Прошу скасувати неправомірну дискваліфікацію мене, як Учасника публічної закупівлі, оскільки Замовник не надав мені змоги додати документи до моєї пропозиції в період кваліфікації (що не було заборонено умовами тендерної документації). Замовник не зв’язався зі мною, а мені не вдалося зв’язатися з ним бо контакти для зв'язку вказані ним у тендерній документації не відповідають. Також хочу зазначити, що ваша тендерна пропозиція містить суттєві порушення, оскільки у пункті 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Замовник вказує терміни 15-19 грудня, а можливість підписання договору настає лише через 10 днів після закінчення аукціону та обрання переможця, а це буде 26 грудня. Оскільки у протоколі про мою дискваліфікацію причиною Замовник вказує «не відповідає умовам тендерної документації», я вимагаю, щоб Замовник спочатку оцінив мою пропозицію на відповідність а лише потім приймали рішення. У моїй пропозиції склад подарунку на 100% складається з шоколадних цукерок, що підтверджується документами доданими нижче. Тому я вимагаю скасування рішення Замовника про мою дискваліфікацію, як неправомірного.
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», UA-EDR 40876792
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-29-003623-c.c3
Назва:Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Мною було подано скаргу 68977 з вимогою переглянути рішення про визначення переможця тендеру, як помилкове. Замовник проігнорував як сам порядок розгляду скарги/вимоги так і її суть. До звернення в АМК наполягаю на усуненні порушень, а саме. Розгляд скарги/вимоги має відбуватись не анонімно, а тендерним комітетом з оприлюдненням протоколу його рішення з цього приводу. Де протокол? Де підписи членів тендерного комітету? Де врешті решт прізвища майбутніх фігурантів звернення до прокуратури зі скаргою на протиправні дії та підозрою в злочині?
Із анонімної відповіді на скаргу/вимогу слідує, що замовник ПІДТВЕРДЖУЄ ним порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Адже цим законом передбачений порядок розгляду пропозицій учасників. І згідно цього Закону є неможливим розгляд моєї саме пропозиції, як пропозиції із найвищою ціною із всіх інших учасників, (що підтверджено статусом на ел.майданчику: "не розглядався") до моменту відхилення всіх інших пропозицій.. То розглядався чи ні??? Я можу погоджуватись, що організація замовника " до повноважень якої не належить аналіз якості цукерок та відповідності їх маркування на вміст какао-продуктів та інших якісних показників товару". Але тендерний комітет оголошуючи технічні вимоги предмету закупівлі, згідно Закону України "Про публічні закупівлі" ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ перевіряти пропозиції учасників на їхню відповідність. І в оприлюдненому протоколі №23 від 15.12.17 теж підтверджуються порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Це стосується як порядку розгляду пропозицій. Недопустимим є розгляд пропозиції учасника із ціною вищою до розгляду і прийняття рішення щодо пропозицій із ціною нижчою. А це не відображено в зазначеному протоколі. Що в свою чергу робить його нікчемним, як не відповідним Закону.Також невідповідає дійсності і п.8, вказаного протоколу з посиланням на ст.30. Про що я детально вказав в попередній скарзі, і що ви намагаєтесь ігнорувати. Очевидно, що в ситуації яка складається ви не зацікавлені в придбанні якісних подарунків, що відповідали б вами ж викладеним технічним вимогам до предмету закупівлі. Не цікавить вас і найнижча ціна закупівлі. Інакше вами б було розглянуто пропозиції перших двох учасників із найнижчою ціновою пропозицією. Судячи із змісту скарги одного із цих учасників цього не було зроблено Але і порушувати чинне законодавство з боку державної установи є неприпустимим. Вимагаю усунення вказаних порушень та скасування результату даного тендеру. Лишаю за собою право звернення до правоохоронних органів із заявою про ознаки злочину.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.12.2017 21:10
Опис причини скасування:звернення до АМКУ
Дата скасування:19.12.2017 06:58
cancelled
Вимога
Є відповідь
Оскарження результату закупівлі
Номер:faa28b5da7b745dea9a978a04806793f
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», UA-EDR 40876792
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-29-003623-c.b2
Назва:Оскарження результату закупівлі
Вимога:
Управління у справах сім''ї, молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації було оголошено про проведення тендеру на закупівлю "новорічних солодких подарунків" на майданчику публічних закупівель "Прозоро": UA-2017-11-29-003623-c
Цей тендер було оголошено замість відміненого напередодні тендеру за тими ж параметрами (Ідентифікатор тендеру UA-2017-11-15-002151-a ). Як було вказано ; "Причина відміни
Виявлено наявність технічної помилки, а саме- статус закупівлі встановлений як допороговий, проте вартість предмета закупівлі перевищує 200,0 тис. грн.". Так, як уточнюючі запитання, які виникали було ще задано ( і отримано на них відповіді) під час першого (скасованого) тендеру, то при повторному оголошенні тендеру при тих же параметрах і тому ж предмету закупівлі питань вже не залавалось.
І одним з перших запитань було запитання від одного з учасників: "Щодо складу цукерок: вміст какао-продуктів, сухого молочного залишку та какао-масла, еквівалентів какао-масла, має відповідати вимогам , які зазначені у наказі №157 від 13.04.2016 р. Міністерства Аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до продуктів з какао та шоколаду», згідно п.14 якого : «шоколад у порошку - харчовий продукт, який складається із суміші какао-порошку та цукру, в якому вміст какао-порошку має бути не менше ніж 32 %». Тобто без продуктів переробки какао-бобів не буває шоколаду. Чи правильно вас розуміти, що саме таких має бути 80% цукерок у вашому наборі? А ті пропозиції, де цій вимозі не відповідатиме склад, будуть відхилені?" і Вами було надано відповідь: "так, Ви все правильно зрозуміли".
А вже в нинішньому тендері було розмішено два документи: "Тендерна документація" та "Оголошення. Новорічні подарунки". Саме ці два документи (а не лише один із них) містять тех.вимоги до предмету закупівлі. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» якого ви помилково визначаєте переможцем, в наданих документах та специфікації розглядає тільки один із зазначених документів, а саме додаток №3. При цьому, звичайно ж я маю розуміння того, що замовник не зобов'язаний бути експертом-кондитером і може бути введений в оману недобросовісним учасним. Що і має місце. Тому вважаю за необхідне вказати на ці невідповідності, що допущені або за браком знань та досвіду, або навмисно!
Серед Ваших вимог: "Набори мають містити не менше 58% цукерок в шоколадній глазурі. " Ця вимого учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» було проігноровано і не виконано. Детальний аналіз пропозиції вказаного учасника надаю додатковим файлом. Виробники цукерок опис із складом своїх цукерок зобов'язані і вказують на упаковочній тарі, в якій їх поставляють. І учасник, що використовує цукерки в якості сировини, не міг не знати, що він використовує цукерки в кондитерській глазурі, видаючи їх за цукерки в шоколадній глазурі. ряд цих цукерок в своєму складі взагалі не мають какао-продуктів! І називати їх шоколадними є неправомірним, хоча в маркетингових цілях інколи використовується недобросовісними продавцями.
Вимагаю дотриматись Вами висунутих вимог і пояснень і виконати Вами ж поставлених критеріїв та скусувати помилкове рішення про визнання переможця і дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», як таку що не відповідає тех.характеристикам предмету закупівлі та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Окрім того, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ» не представлено зображення варіанту упаковки та макету вкладення. Що не дає можливості їх об'єктивної оцінки.
Якби тех.вимоги предмета закупівлі дозволяли б використання цукерок, як в запропонованому наборі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕРНЯ СОЛОДКИХ ПОДАРУНКІВ», то ідентисчний набір я міг би запропонувати при загальній сумі закупівлі принаймі на 10000грн нижче, ніж прийнята вами помилково ціна.
Дата виконання рішення Замовником:18.12.2017 16:35
Підтвердження вирішення:Управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Управління) Вашу скаргу розглянуто.
Тендерним комітетом Управління були розглянуті усі пропозиції учасників та їх тендерна документація. За результатами проведеної роботи було визначено переможця шляхом голосування, яким були виконання усі умови тендерної закупівлі та надана тендерна документація.
Слід зазначити, що Управління є державною установою до повноважень якої не належить аналіз якості цукерок та відповідності їх маркування на вміст какао-продуктів та інших якісних показників товару.
Відповідно до розділу V.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної оцінки із зазначенням питомої ваги критерію» зазначено, що критерієм оцінки пропозиції є ціна з ПДВ.
Відповідно до оголошення результатів відкритих торгів після завершення аукціону, запропонована Вами ціна є найбільшою серед усіх учасників.
invalid
answered
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:45820067a5de4402ae9338d068b3280d
Пов'язана кваліфікація:ФОП "ЖЕРЕБИЛО СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА", UA-EDR 3407305326
Ідентифікатор запиту:UA-2017-11-29-003623-c.b1
Назва:Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Прошу скасувати неправомірну дискваліфікацію мене, як Учасника публічної закупівлі, оскільки Ви як Замовник не надали мені змоги додати документи до моєї пропозиції в період кваліфікації (що не було заборонено умовами Вашої тендерної документації). Ви не зв’язалися зі мною, а мені не вдалося зв’язатися з Вами бо контакти для зв'язку вказані Вами у тендерній документації не відповідають. Також хочу зазначити, що ваша тендерна пропозиція містить суттєві порушення, оскільки у пункті 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Ви вказуєте терміни 15-19 грудня, а можливість підписання договору настає лише через 10 днів після закінчення аукціону та обрання переможця, а це буде 26 грудня. Оскільки у протоколі про мою дискваліфікацію причиною ви вказуєте «не відповідає умовам тендерної документації», я вимагаю, щоб ви спочатку оцінили мою пропозицію на відповідність а лише потім приймали рішення. У моїй пропозиції склад подарунку на 100% складається з шоколадних цукерок, що підтверджується документами доданими нижче. Тому я вимагаю скасування Вашого рішення про мою дискваліфікацію, як неправомірного. Також вважаю за необхідне попередити, що в разі неприйняття Вами адекватних, законних дій, я буду вимушена звернутися до антимонопольного комітету, що автоматично заблокує закупівлю до прийняття рішення комітетом, і тоді діти можуть не встигнути отримати подарунки до Нового Року, чого б не хотілося.
Дата виконання рішення Замовником:18.12.2017 13:49
Підтвердження вирішення:Управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі-Управління) Вашу скаргу розглянуто.
Тендерна пропозиція повинна складатися з документів, перелік яких надано в Тендерній документації. Вами були надані довідка про те, що Ви не укладали такі договори і не маєте відгуків, витяг з реєстру платника єдиного податку та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документи Ви додали 16.12.2017 о 20:07 після визначення переможця і Вашої дискваліфікації.
Умови проведення закупівлі визначені тендерною документацією і замовник не може вчиняти дії які не передбачені тендерною документацією і ЗУ «Про публічні закупівлі».