-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний
Проведення спрощеної закупівлі здійснюється відповідно до вимог порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (із змінами)
Завершена
110 412.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 552.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 552.06 UAH
Період оскарження:
15.07.2022 16:54 - 21.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Можливість надання еквівалету з кращими технічними показниками
Номер:
60efdcb6f2344e5b89e56a404e5e611f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-15-006668-a.b1
Назва:
Можливість надання еквівалету з кращими технічними показниками
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-07-15-006668-a на закупівлю Папір офісний код ДК 021:2015 – 30190000-7 - «Офісне устаткування та приладдя різне», де Замовником виступає Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Одеській області (філія ГСЦ МВС), нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного були встановлені для конкретної торгової марки паперу COPY POWER з конкретними цілими значеннями без допусків до них. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме технічним показникам, що відносяться до цього паперу. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу: виправити формат паперу на А4 (210*297ммм), Білизна (ISO 11475) не менше 155%, Непрозорість (ISO 2471) не менше 93%, Товщина (ISO 534) не менше 107 мк. для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2022 08:24
Вирішення:
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля є спрощеною. Згідно з ч.4 ст.14 ЗУ №922 «Про публічні закупівлі»: «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників».
Таким чином, зазначення аналогу та/або еквіваленту не є обов’язковим для проведення спрощених закупівель. Вказані вимоги в документації спрощеної закупівлі не є дискримінаційними. Якість Паперу офісного COPY POWER повністю задовольняє якісними вимогами до паперу Замовника, тому потреба у закупівлі саме цього товару є обґрунтованою
Статус вимоги:
Відхилено