• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2022 13:24 - 30.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

умови ТД

Номер: 17cb4547848e4780a44a8dbf0af335fd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-004172-a.c5
Назва: умови ТД
Вимога:
Умови Тендерної документації щодо наявності в учасника не менше 4-х працівників, а також щодо стажу не менше 2/5/10 років Є ВІДВЕРТО ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ по відношенню до інших потенційних учасників та такими, що обмежують конкуренцію, оскільки послуги, які становлять предмет закупівлі, враховуючи їх характер, може без жодних проблем надавати і один працівник зі стажем до 3-х років. Іншими словами, чисельність працівників учасника та стаж роботи ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ВПЛИВАЄ НА ЯКІСТЬ, СВОЄЧАСНІСТЬ ТА ПОВНОТУ НАДАНИХ ПОСЛУГ. Зазначеної позиції дотримується Антимонопольний комітет України при розгляді скарг у сфері публічних закупівель (зокрема у рішенні № 14379-р/пк-пз від 07.10.2019р. по закупівлі UA-2019-08-23-000468-a). Також, згідно усталеної практики застосування судами та Антимонопольним комітетом України законодавства у сфері публічних закупівель, протиправним є звуження Замовником поняття «Аналогічний договір» під конкретне коло осіб, яким надавались послуги (в даному випадку - державні або комунальні підприємства, установи, організації, а також державні або комунальні медичні заклади (охорони здоров’я), установи, організації, підприємства), так як предмет аналогічного договору повинен відповідати лише одному критерію – предмету закупівлі, згідно ДК 021:2015 (в нашому випадку - ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва). Враховуючи викладене, з метою уникнення подальших непорозумінь, прошу внести зміни до Тендерної документації, вилучивши з неї вище зазначені умови.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За наслідком розгляду даної вимоги, Замовник прийняв рішення про її відхилення враховуючи наступне. Встановлення умов в Тендерній документації щодо наявності в штаті учасника не менше 4-х працівників та щодо стажу та наявності досвіду безперервної адвокатської діяльності: одного адвоката не менше 10 років, другого не менш 5 років, інших не менш 2 років, спрямована виключно на отримання належних, своєчасних, кваліфікаційних та якісних послуг з юридичного консультування та юридичного представництва згідно предмету закупівлі ДК 021:2015:79110000-8. Виходячи з обсягу послуг, яких потребує Замовник згідно предмету договору про закупівлю, одна особа фізично не зможе одночасно перебувати, наприклад, в суді, та при здійсненні, наприклад, планової чи позапланової перевірки закладу органом фінансового контролю, чи при проведенні слідчих дій тощо. Відповідно до п.п. 2,3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одними з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вказані критерії характеризують здатність учасника забезпечити належне виконання договору та надання послуг. Частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплює, що тендерна документація може містити і іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Отримання належних, своєчасних, кваліфікаційних та якісних послуг також супроводжується наявністю певного досвіду, а саме виконанням аналогічного договору виходячи зі сфери діяльності закладу. Відповідність учасників зазначеним в Тендерній документації критеріям є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань. Саме відсутність відповідного досвіду та достатньої кваліфікації учасника впливає на строки виконання робіт, якість виконаних робіт або взагалі унеможливлює їх виконання. Вимоги щодо наявності стажу та досвіду створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання послуг згідно договору про закупівлю. Таким чином, Тендерна документація не містить вимог, які б обмежували конкуренцію або б призводили до дискримінації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2022 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо кваліфікаційних критеріїв

Номер: c694797b098b419684f943bf98a2414f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-004172-a.c4
Назва: Щодо кваліфікаційних критеріїв
Вимога:
Згідно п. 2.3 проекту договору про закупівлю виконавець повинен забезпечити за потребою (при заявці Замовника) знаходження свого працівника в робочі дні з 9:00 по 17:00 за адресою Замовника. При цьому забезпечення цієї потреби не залежить від наявності або відсутності у виконавця транспортних засобів. Головне, щоб працівник виконавця знаходився за адресою Замовника у визначений робочий час. Встановлення Замовником такого кваліфікаційного критерію, як надання довідки в довільній формі із зазначенням наступної інформації про матеріально-технічну базу: транспортних засобів, машин та механізмів (підп. 1.1.1 п. 1.1. ДОДАТКУ №1 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі») не має відношення до предмету закупівлі, не впливає на надання юридичних послуг згідно договору про закупівлю. Можливо вказаний критерій встановлений для АО "Гарантії захисту" код 42950778. Прошу внести відповідні зміни до п. 1.1. Додатку № 1 тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За наслідком розгляду даної вимоги, Замовник прийняв рішення про її відхилення враховуючи наступне. Враховуючи вимоги ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Приписи ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», надають беззаперечне право Замовнику установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також установити всі критерії, визначені даною нормою, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази (транспортних засобів) узгоджується з Законом та має на меті оперативність та своєчасність надання юридичних послуг згідно договору про закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2022 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо проекту договору

Номер: 30a8c953402047968cc8857fe9baa11f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-004172-a.b3
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
Істотною умовою договору про закупівлю є обсяг закупівлі. В оголошенні про проведення процедури закупівлі зазначений обсяг послуг – 5. Згідно проекту договору (ДОДАТОК №3 до тендерної документації) у п. 1.2. зазначений обсяг юридичних послуг в кількості 18. Умовами п. 9.7. проекту договору про закупівлю передбачено зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. Таким чином зменшення обсягу закупівлі (кількість послуг) не завжди приводить до зміни вартості (суми договору) та ціни послуги. Так, ціна кожної із 18 послуг, зазначених замовником у таблиці до п. 1.2. договору, наприклад за представництво інтересів Замовника у кримінальних провадженнях, в правоохоронних та контролюючих органах, представництво інтересів Замовника у судах всіх юрисдикцій та рівнів (інстанцій), за юридичний супровід, різна та може суттєво відрізнятися одна від одній. Замовник з урахуванням фактичного обсягу видатків може відмовитись від надання частини послуг або їх кількості (обсягу) по одному або деяким видам послуг, але це може не призвести до зменшення вартості (суми договору), якщо кількість послуг по іншим видам не змінилася. Прошу внести відповідні зміни до п. 1.2. проекту договору про закупівлю щодо кількості кожного виду послуг, зазначених у п. 1-18 таблиці, протягом дії договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За наслідком розгляду даної вимоги, Замовник прийняв рішення про її відхилення враховуючи наступне. Слід зазначити, що передбачити конкретну кількість послуг (тієї чи іншої послуги з юридичного представництва), зазначених в п. 1.2. проекту договору про закупівлю, не вбачається можливим. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Роз’яснюємо, що Замовник потребує надання послуг щодо представництва інтересів Замовника згідно п. 1.2. проєкту договору про закупівлю, без обмеження в їх кількості, на протязі всього строку дії договору про закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2022 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

Інформація про характеристики предмета закупівлі

Номер: 9e5cb35a764f4a58a28c604c8b13f517
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-004172-a.b2
Назва: Інформація про характеристики предмета закупівлі
Вимога:
Вимога, яка зазначена у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації (у п. 2 розділу «Вимоги до учасника») щодо надання копії трудової книжки особи для підтвердження досвіду роботи юрисконсультом в установах, закладах, організаціях незалежно від форм власності будь-якого типу діяльності є персональною інформацією посадової особи, не має відношення до предмету закупівлі, не впливає на зміст оголошення та документів до нього, на правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю. Вказана інформація є конфіденційною. Прошу внести відповідні зміни до Додатку № 2 оголошення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За наслідком розгляду даної вимоги, Замовник прийняв рішення про її відхилення враховуючи наступне. Враховуючи вимоги ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Приписи ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», надають беззаперечне право Замовнику установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також установити всі критерії, визначені даною нормою, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Таким чином, Замовник, діючи в межах Закону, встановив такий критерії, як наявність досвіду роботи хоча б одного працівника Учасника, або засновника, або керівника юрисконсультом в установах, закладах, організаціях незалежно від форм власності будь-якого типу діяльності: не менше 10 років, що може бути підтверджено копією трудової книжки особи. Одночасно, з метою непорушення вимог діючого законодавства, Замовник згідно Додатку 5 до тендерної документації передбачив надання листа згоди на обробку персональних даних на кожну особу, персональні данні якої можуть використовуватися при проведенні закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2022 16:01
Вимога
Залишено без розгляду

Інформація про характеристики предмета закупівлі

Номер: e3af2a09694749eeac44df65c1118f47
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-004172-a.b1
Назва: Інформація про характеристики предмета закупівлі
Вимога:
В Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації не зазначена кількість послуг щодо представництво інтересів Замовника: - у цивільних справах - у господарських справах, - адміністративних справах, - у справах про адміністративні правопорушення, - у кримінальних провадженнях, тобто кількість таких справ станом на дату розміщення оголошення про проведення процедури закупівлі; а також щодо кількості справ, які знаходяться у першій, апеляційній та касаційній інстанції: - цивільних справ - господарських справ, - адміністративних справ, - справ про адміністративні правопорушення, - кримінальних проваджень. Також, вказану інформацію можна зазначити, використовуючи середнє значення таких послуг протягом трьох років (2020 -2022 роки). За таких умов закупівлі неможливо визначити рентабельність укладення угоди з замовником. Прошу внести уточнення щодо кількості таких юридичних послуг та внести відповідні зміни в проект договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: За наслідком розгляду даної вимоги, Замовник прийняв рішення про її відхилення враховуючи наступне. Слід зазначити, що передбачити конкретну кількість послуг щодо представництва інтересів Замовника у цивільних, господарських, адміністративних справах, справах про адміністративні правопорушення та у кримінальних провадженнях, не вбачається можливим. Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Роз’яснюємо, що Замовник потребує надання послуг щодо представництва інтересів Замовника у вищевказаних категоріях справ, без обмеження в їх кількості, на протязі всього строку дії договору про закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2022 16:01