• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Фарби (Емаль ПФ-115, емаль ПФ-115 RAL в асортименті) Лот 1 - (44810000-1 Фарби); Лот 2 - (44810000-1 Фарби); Лот 3 - (44810000-1 Фарби); Лот 4 - (44810000-1 Фарби)

Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Торги відмінено

37 668 502.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 46 596.23 UAH
Період оскарження: 15.07.2022 12:21 - 21.07.2022 10:00
Вимога
Вирішена

security

Номер: ebbe644eea8f451ebcd5f0a635c88e7a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-003468-a.b2
Назва: security
Вимога:
please confirm opening of L/C or bank guarantee to secure your payment. it is absolutely necessary in war time.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Забезпечення платежу Замовника передбачено Планом централізованого матеріально-технічного забезпечення регіональних філій та філій через філію «Центр забезпечення виробництва» на 2022 рік, в умовах воєнного стану.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо документів, які підтверджують відповідність виробників та їх продукції встановленим вимогам

Номер: a43b1eca2c7b470aae5fd505066a7b99
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-15-003468-a.a1
Назва: Щодо документів, які підтверджують відповідність виробників та їх продукції встановленим вимогам
Вимога:
Доброго дня. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме файлом «Додатки вимоги + техніка» визначені вимоги щодо надання учасниками процедур публічних закупівель документів, які підтверджують відповідність виробників та їх продукції вимогам, встановленим чинним законодавством та нормативними документами. Так зокрема передбачено, що Учасник по продукції, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам має надати у складі пропозиції декларації (у тому числі декларації про відповідність, які мають бути складені відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Проте одночасно передбачено, що декларація про відповідність (складена за ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) має містити посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. Таким чином, не дивлячись на те, що предмет закупівлі (емалі ПФ-115) НЕ підлягає обов’язковій оцінці відповідності Замовником все одно завуальовано встановлено вимогу щодо наявності документів, складених за результатами проведеної оцінки відповідності, ще й органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України. При цьому саме ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 не містить вимог щодо обов’язковості посилання у декларації про відповідність на документи з додаткової оцінки відповідності об’єкту декларації та акредитації залучених органів з оцінки відповідності. Таким чином, Замовник встановлюючи вимоги стосовно зазначення у декларації про відповідність, оформленій відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України обмежує коло Учасників тільки тими з них, які раніше вже провели оцінку відповідності своєї продукції акредитованими органами з оцінки відповідності, яка НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ. Відтак вищезазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до тих Учасників, які не проводили оцінку відповідності продукції у зв’язку з її необов’язковістю. Окрім цього пройти процедуру оцінки відповідності по 19-23 найменуванням продукції, що є предметом закупівлі (в залежності від лоту) за 7 робочих днів (період з моменту оголошення процедури закупівлі до кінцевого строку подання пропозицій) є просто неможливим. Незрозумілою ця вимога є й з тієї точки зору, що істотними умовами до договору поставки передбачена процедура приймання продукції за якістю, а також процедура повернення/заміни продукції неналежної якості зі значними штрафними санкціями для постачальника, що нівелює можливість та бажання постачальника відвантажити продукцію неналежної якості. Окрім цього в умовах триваючої війни, від якої так чи інакше постраждав кожен, як громадянин так і суб’єкт господарювання, встановлення необґрунтованих вимог, які б зобов’язували потенційних Учасників отримувати документи, наявність яких не є обов’язковою відповідно до чинного законодавства, суперечить державній та соціальній політиці щодо підтримки бізнесу державою та один одним в такий важкий час, адже несе за собою додаткові значні витрати враховуючи кількість позицій предмету закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Окрім цього частиною п’ятою статті 14 вказаного Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи, що вищезазначені вимоги суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель вимагаємо: 1. Внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині виключення вимоги щодо посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України у декларації про відповідність, складеній відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Заздалегідь вдячні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником вирішено вимоги до документів залишити без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.07.2022 16:49