-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Спеціальна аварійно-рятувальна машина важкого типу (САРМ-В), згідно коду CPV за ДК 021:2015 34140000-8 Великовантажні мототранспортні засоби.
Торги не відбулися
28 998 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 144 990.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 144 990.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2022 08:42 - 21.07.2022 08:29
Вимога
Вирішена
Шановний замовник, просимо внести зміни в документацію
Номер:
c489c4301a8c49babcc32e2a2e9e51b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-15-000147-a.b1
Назва:
Шановний замовник, просимо внести зміни в документацію
Вимога:
1. Постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 р. № 164 «Про затвердження Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку транспортних засобів Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту» передбачений перелік документів для здійснення першої відомчої реєстрації транспортного засобу, прошу привести п. 2.3. Договору на закупівлю товару у відповідність до вимог вказаної постанови:
«2.3. Постачальник надає на Товар всі необхідні документи, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 р. № 164 для здійснення першої відомчої реєстрації транспортного засобу, керівництво з експлуатації (або аналог), формуляр, сервісну книжку на шасі автомобіля, паспорта на обладнання, що входить в комплектацію. Видаткову накладну та акт приймання-передачі.»;
2. Постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) ч.1 передбачено: установити, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі: товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців. Враховуючи викладене та те, що поставити товар, який володіє індивідуальними ознаками в обмежений строк до 23.08.2022 року є майже не можливим, що значно звужує коло потенційних учасників закупівлі прошу викласти п.5.1 проекту договору про закупівлю в наступній редакції:
«Строк поставки товару – з моменту підписання договору до 23.08.2022 року, а саме на період дії воєнного стану в Україні, але не пізніше трьох місяців з моменту проведення попередньої оплати.»;
3. У зв’язку з введенням Указом Президента України № 64/2-22 від 24.02.2022 року воєнного стану та необхідністю проведення навчання та ознайомлення з автомобілем, який володіє індивідуальними ознаками прошу внести зміни в п.5.27 проекту договору закупівлі товару, виклавши останній в наступній редакції:
«5.2. Місця поставки товару: склад Постачальника.»;
4. Для уникнення непорозумінь з питань поставки Товару прошу доповнити проект договору про закупівлю п. 5.2.1. наступного змісту:
«5.2.1. Про готовність Товару до відвантаження (поставки) Постачальник не пізніше ніж за 3 (три) дні до дати поставки Товару, повідомляє Покупця письмовим повідомленням скан-копія якого надсилається електронною поштою, засобами телефонного зв’язку або іншими засобами зв’язку. У повідомленні зазначається найменування Товару, місце поставки Товару, кількість Товару, дата, орієнтовний час та місце поставки Товару та інша необхідна інформація для поставки Товару.»;
5. Постачальник гарантує поставку товару належної якості та у повній комплектності, проте закуповується товар, автомобіль, який володіє індивідуальними ознаками, тож прошу змінити п. 6.3.4. та п. 7.3. проекту договору про закупівлю та збільшити строк на усунення недоліків товару, виклавши пункти в наступній редакції:
«6.3.4. У випадку встановлення неналежної якості товару або невідповідності його супровідним документам, виявлення факту некомплектності товару Постачальник зобов’язаний за власний рахунок усунути недоліки в термін не більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів.»;
«7.3. У випадку виявлення товару неналежної якості Покупець має право вимагати від Постачальника за своїм вибором:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків протягом 14 ( чотирнадцяти) календарних днів;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
- відмовитися від договору;
- вимагати доукомплектування товару в термін не більше 10 (десяти) календарних днів.
Підставою для доукомплектування або усунення недоліків є відповідний акт, підписаний уповноваженими представниками сторін.»;
6. Статтею 231 Господарського процесуального кодексу України передбачено штрафні санкції у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, тож прошу привести п.7.2 проекту договору про закупівлю у відповідність законодавству України, виклавши вказаний пункт в наступній редакції:
«7.2. У разі невиконання зобов’язань при закупівлі товару за бюджетні кошти Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 2% вартості товару. У разі несвоєчасного виконання зобов’язань Постачальник сплачує на користь Покупця пеню у розмірі 0,01 % вартості Товару, з якої допущено прострочення виконання, за кожен день прострочення.».
7. У зв’язку з неможливістю в короткі строки отримати довідку в органах Державної казначейської служби про відкритий небюджетний рахунок Учасника у стандарті IBAN прошу внести зміни до п. 7 розділу: Зміст і спосіб подання пропозиції, іншої інформації, виклавши його в наступній редакції:
«7) довідку з обслуговуючого банку Учасника про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здійснюватися розрахунки за договором;
У випадку наявності передоплати у пропозиції Постачальника надати лист довідку в довільній формі про відкритий небюджетний рахунок Учасника в органах Державної казначейської служби у стандарті IBAN, за яким будуть здійснюватися розрахунки за договором.
Інформація, яка зазначена в довідці про відкритий поточний рахунок, має бути актуальна на момент кінцевого строку подання пропозицій;»;
8. У зв’язку з тим, що виклад та формулювання п. 8 розділу: Зміст і спосіб подання пропозиції, іншої інформації, а саме зазначення назви спеціально аварійно-рятувальної машини САРМ-В, значно звужує коло потенційних учасників закупівлі тож, прошу внести зміни до п. 8 розділу: Зміст і спосіб подання пропозиції, іншої інформації, виклавши його в наступній редакції:
«8) наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів:)
* аналогічним договором відповідно до умов цієї закупівлі є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду продажу спеціальної аварійно-рятувальної машини (САРМ).
- копія аналогічного (аналогічних) договору (договорів);
- видаткові накладні та/або акти приймання-передачі товару тощо;
- лист відгук про виконання умов договору (у разі наявності)
(відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору (номер, дату), кількість предмету закупівлі, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2022 18:02
Вирішення:
Уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляємо:
-щодо пункту 1 вашого звернення – Замовник не заперечує, щодо викладення пункту 2.3. проекту договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) у новій редакції;
-щодо пункту 2 вашого звернення – Замовник не заперечує, щодо викладення пункту 5.1. проекту Договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) у новій редакції;
-щодо пункту 3 вашого звернення – Замовник не заперечує, щодо викладення пункту 5.2 проекту Договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі),у новій редакції;
-щодо пункту 4 вашого звернення – Замовник не заперечує, щодо доповнення пунктом 5.2.1. проекту Договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
-щодо пункту 5 вашого звернення – Замовник не заперечує, щодо внесення змін до пункту 6.3.4 проекту Договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), але щодо пункту 7.3 проекту Договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), зважаючи на орієнтовну вартість закупівлі – Замовник заперечує щодо внесення змін, а саме: «вимагати доукомплектування товару в термін не більше 10 (десяти) календарних днів». Під час здійснення закупівель наша служба керується основними принципами передбаченими Законом України “Про публічні закупівлі”, зі змінами (далі - Закон), які включають в себе, у тому числі, максимальну економію та ефективність. Ми як Замовники бажаємо отримати гарантовано якісну продукцію, яка відповідає діючим стандартам України;
-щодо пункту 6 вашого звернення – Замовник не заперечує, щодо внесення змін до пункту 7.2 проекту Договору (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі);
-щодо пункту 7 вашого звернення – Замовник не заперечує, щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інша інформація» розділу «Зміст і спосіб подання пропозиції»;
-щодо пункту 8 вашого звернення – Замовник не заперечує, щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інша інформація» розділу «Зміст і спосіб подання пропозиції», але в інформації «лист відгук про виконання умов договору (у разі наявності)» доповнити «у разі ненадання листа відгуку про виконання умов договору надати обґрунтоване пояснення з причин неподання відповідної інформації».
Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення нашою службою процедур закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено