-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV): 39710000-2 - Електричні побутові прилади (Промислова пральна машина (завантаження не менше 12 кг))
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 600.00 UAH
Період оскарження:
08.12.2017 21:45 - 11.12.2017 21:50
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
699f1c06bb2e4c539474e57141ae80c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-08-003791-c.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
Згідно тендерної документації пункт 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.)
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). ФОП Казачук Роман Вікторович не надав необхідну документацію тобто не відповідає кваліфікаційним умовам закупівлі. Також згідно з додатком 1 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ згідно пункту 3. Інші вимоги для підтвердження якості товару Учасник повинен надати:
- копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на товар, сертифікати (за наявності));
- гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування устаткування. Термін гарантійного обслуговування на товар з моменту введення його в експлуатацію не менше 12 місяців (якщо більший термін не вказаний у паспортах обладнання до окремих найменувань). Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем;
- копії сторінок паспортів на обладнання де вказуються технічні характеристики та гарантійні терміни. ФОП Казачук Роман Вікторович не надав необхідну документацію тому він не виконав умов закупівлі та має бути дискваліфікований (наказ ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Згідно п. 9.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 встановлено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є: 1. пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2017 13:57
Вирішення:
Тендерний комітет погоджується з виявленими порушеннями та внесе зміни до протоколу засідання. ФОП Казачук Р. В. дійсно не надав необхідну документацію, а саме: - копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (висновки державної санітарно-гігієнічної експертизи на товар, сертифікати (за наявності);
- гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування устаткування;
- копії сторінок паспортів на обладнання де вказуються технічні характеристики та гарантійні терміни та не виконав умови закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.12.2017 16:28