• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3); Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії; Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології)

Спрощена закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 (зі змінами)

Торги не відбулися

34 691 143.44 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 455.72 UAH
Період оскарження: 13.07.2022 22:22 - 19.07.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ОЛФОМЕД"

Номер: 3940e2e882034c4aa531491ba2588246
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-13-008258-a.b5
Назва: Вимога про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ОЛФОМЕД"
Вимога:
13 липня 2022 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення спрощеної закупівлі по предмету ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3); Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії; Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-07-13-008258-a Кінцевий строк для подання пропозицій було встановлено на 22 липня 2022 року на 18:00 год. До завершення кінцевого строку подання пропозицій, ТОВ «ОЛФОМЕД» було підготовлено пропозицію та подано у порядку, передбаченому Документацією спрощеної закупівлі. 25 липня 2022 року відбувся аукціон, за результатами якого, найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію ТОВ «Стальмед». 01 серпня 2022 року, в електронній системі закупівель було оприлюднено інформацію про відхилення пропозиції ТОВ «Стальмед». 05 серпня 2022 року в електронній системі закупівель Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД» та оприлюднено додаток 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» від 05 серпня 2022 року з інформацією про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД». ТОВ «ОЛФОМЕД» не погоджується з підставами, що описані Замовником у додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» від 05 серпня 2022 року виходячи з наступного: 1. У Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає таке: Під час розгляду наступної економічно вигідної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛФОМЕД" встановлено, що вона не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, у зв'язку з наступним. Так, відповідно до умов пункту 6.1 розділу І Додатка 2 до Документації спрощеної закупівлі «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ», учасник у складі своєї пропозиції повинен надати документ, що підтверджує проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог законодавства, надавши копію чинної декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту. Разом з тим, учасником у складі пропозиції надано Декларацію про відповідність № 01, у якій зазначено, що декларація стосується переліку медичних виробів, зазначених у Додатку 1 до цієї Декларації. Проте учасником не надано у складі пропозиції вказаний додаток. Проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі, у тому числі його комплектуючих, відповідно до вимог законодавства не підтверджено. Таким чином, учасником не підтверджено вимогу до пункту 6.1. розділу І Додатка 2, що свідчить про невідповідність пропозиції вимогам документації спрощеної закупівлі. ТОВ «ОЛФОМЕД» не погоджується із зазначеними твердженнями виходячи із наступного: відповідно до пункту 6.1. розділу І Додатка 2 до Документації спрощеної закупівлі, учасники у складі пропозиції провинні надати Документ, що підтверджує проходження процедури оцінки відповідності предмета закупівлі відповідно до вимог законодавства, а саме - Копію чинної декларації про відповідність предмета закупівлі вимогам відповідного Технічного регламенту. На виконання зазначеної вимоги, у складі пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД» міститься Декларація про відповідність №01, яка підтверджує, що «Операційна система зі змінними стільницями, модель “VANTO II” відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02 жовтня 2013 року. Вважаємо, що вимога пункту 6.1. розділу І Додатка 2 до Документації спрощеної закупівлі виконана ТОВ «ОЛФОМЕД» у повному обсязі, оскільки відповідно до пункту 4.1. Розділу І Документації спрощеної закупівлі, предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 – 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні(Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для абдомінальної хірургії (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 1); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 2); Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії загального профілю (тип 3); Операційний стіл з набором аксесуарів для ортопедії; Операційний стіл з набором аксесуарів для нейрохірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для торакальної хірургії; Операційний стіл з набором аксесуарів для хірургії в офтальмології). Додатком 1 до Документації спрощеної закупівлі передбачено, що Учасники у складі пропозицій повинні надати заповнену Таблицю 2 Додатку 1, де у колонці 3 повинна міститися інформація про назву предмета закупівлі та торгову назву запропонованого товару. На виконання цих вимог, у складі пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД» міститься заповнена Таблиця 2 Додатку 1, де у колонці 3 міститься інформація про запропонований ТОВ «ОЛФОМЕД» товар, а саме – Операційна система зі змінними стільницями, модель “VANTO II”. Таким чином, товаром, що пропонується ТОВ «ОЛФОМЕД» до постачання є Операційна система зі змінними стільницями, модель “VANTO II” (саме на це і було надано декларацію про відповідніть) до якої доєднуються будь-які необхідні аксесуари, які окремо від основного товару не підлягають декларуванню. Окрім того, Документація спрощеної закупівлі не містить умов щодо обов'язковості надання додатків до певних документів, особливо коли останні не є їх невід'ємними частинами. Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД», зокрема у цій частині. 2. Також у Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає наступне: «відповідно до вимог пункту 7.1 розділу І Додатка 2 до Документації спрощеної закупівлі «ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ», учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з таблицями 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації), у якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які Учасник надає у складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам. Такими документами можуть бути каталог, та/або буклет, та/або копія інструкції по застосуванню, та/або копія технічного паспорту, та/або інший документ (або витяг з документа), тощо. В наданих матеріалах повинні бути виділені дані (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам (недотримання цієї вимоги не є підставою для відхилення пропозиції Учасника). Порівняльна таблиця складається в довільній формі у вигляді окремого документа, або інформація може бути зазначена в Довідці, що подається за формою згідно з Додатком 1 до Документації. Учасником у складі пропозиції надано порівняльну Таблицю 2.1 Додатка 1, в якій зазначено вимогу до операційного столу «Регулювання ножних шарнірів за допомогою приводу», що підтверджується на стор. 15 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II». Проте наданий Проспект не підтверджує, що за допомогою привода можна регулювати ножні шарніри». На виконання вимог пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, ТОВ «ОЛФОМЕД» було надано у складі пропозиції заповнену Таблицю 2.1. Додатка 1, а також технічні документи – «Проспект «Операційний стіл VANTO II» і «Проспект «Операційний стіл VANTO II Складові та аксесуари». Так, за позицією 7.9. Таблиці 2.1 зазначена така медико-технічна вимога: «Регулювання ножних шарнірів за допомогою приводу», яка підтверджується ТОВ «ОЛФОМЕД» на сторінці 15 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II», де зазначена дослівно наступна інформація «Vanto II можна керувати ножним перемикачем з трьома педалями, які керують трьома електро-механічними рухами: варіація висоти, поздовжній нахил та бічний нахил стільниці». Із даної інформації цілком можна зробити висновок про те, що ножні шарніри приводяться в рух електро-механічними рухами, що і свідчить про наявність приводу. Таким чином, вважаємо, що відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД» тільки через різне трактування однієї і тієї функції є неправомірним, адже відповідна інформація наявна у складі пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД» і підтверджує відповідність медико-технічним вимогам Замовника, хоч і з використанням різного формулювання слів. Вважаємо за необхідне наголосити на тому, що технічний документ виробника (буклет, проспект, інструкція тощо) не може враховувати дослівні формулювання вимог кожного із Замовників. У таких документах зазначена назва аксесуару або назва функціоналу такого аксесуару відповідно до внутрішніх найменувань таких одиниць. Внаслідок цього, виникають непорозуміння між вимогою Замовника і запропонованим варіантом. При цьому наявність таких непорозумінь абсолютно не впливає на фактичну наявність таких одиниць або їх функціонал, тобто вимога Замовника може звучати в одному вигляді, підтвердження від Учасника в дещо видозміненому вигляді, хоча це і не означає, що функціонал таких одиниць різний. Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД», зокрема у цій частині. 3. Також у Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає наступне: «Щодо вимог «Матраци товщиною не менше 70 мм з антистатичними властивостями, стійкі до дезінфікуючих засобів» та «Матраци повинні мати ефект пам'яті», інформація міститься на стор. 9 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II». Проспектом передбачено 2 види матраців (подушок):1) Формовані подушки з товщиною до 70 мм та 2) Віско-еластичні подушки з пінного матеріалу, товщиною 80/90 мм, призначені для зменшення проблем з пролежнями, але в Проспекті виділено кольором перший варіант «Формовані подушки з товщиною до 70 мм», які не відповідають вимогам щодо наявності ефекту пам’яті. Крім того, пропозиція учасника не містить інформації, які саме подушки пропонуються. Технічний документ не підтверджує відповідність обох варіацій подушок вимозі щодо можливої дезобробки». На виконання вимог пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, ТОВ «ОЛФОМЕД» було надано у складі пропозиції заповнену Таблицю 2.1. Додатка 1, а також технічні документи – «Проспект «Операційний стіл VANTO II» і «Проспект «Операційний стіл VANTO II Складові та аксесуари». Так, за позицією 7.12. Таблиці 2.1 зазначена така медико-технічна вимога: «Матраци товщиною не менше 70 мм з антистатичними властивостями, стійкі до дезінфікуючих засобів», яка підтверджується ТОВ «ОЛФОМЕД» на сторінці 9 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II», де зазначена дослівно наступна інформація «Усі подушки Vanto II є м'якими, рентген-прозорими, антистатичними, протипролежневими та їх легко змінювати. Стільниця та всі її секції мають два типи подушок, які можна замовити залежно від хірургічних потреб: • Формовані подушки • Віско-еластичні пінні подушки з пам’яттю. Віско-еластичні подушки з пінного матеріалу, товщиною 80/90 мм призначені для зменшення проблем з пролежнями та для отримання максимального комфорту пацієнтам. Ці куш-іони підходять для тривалих втручань і зменшують тиск та відповідно біль. Обидва типи подушок не містять латексу. Усі секції Vanto II мають легку систему кріплення подушки. Як формовані, так і віско-еластичні подушки взаємозамінні. Тому персонал може вибрати, який тип подушки використовувати відповідно до потреб хірургічних процедур. Ця система кріплення подушки спрощує процес очищення і дозволяє швидко підготовку стільниці до наступного втручання». Таким чином, на сторінці Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» міститься уся необхідна інформація про матраци, зокрема і про стійкість до дезінфікуючих засобів, про що свідчить фраза про «спрощення процесу очистки» в контексті кріплення подушок. Факт того, що ТОВ «ОЛФОМЕД» помилково виділено кольором інформацію про інший матрац (формовані подушки з товщиною до 70 мм) нівелюється вказівкою Документації спрощеної закупівлі про те, що недотримання вимоги про виділення (не виділення) кольором певної інформації не є підставою для відхилення пропозиції Учасника. Вважаємо за необхідне наголосити на тому, що технічний документ виробника (буклет, проспект, інструкція тощо) не може враховувати дослівні формулювання вимог кожного із Замовників. У таких документах зазначена назва аксесуару або назва функціоналу такого аксесуару відповідно до внутрішніх найменувань таких одиниць. Внаслідок цього, виникають непорозуміння між вимогою Замовника і запропонованим варіантом. При цьому наявність таких непорозумінь абсолютно не впливає на фактичну наявність таких одиниць або їх функціонал, тобто вимога Замовника може звучати в одному вигляді, підтвердження від Учасника в дещо видозміненому вигляді, хоча це і не означає, що функціонал таких одиниць різний. Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД», зокрема у цій частині. 4. Також у Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає наступне: «Відповідно до порівняльних Таблиць 2.2., 2.4, 2.5, 2.7 Додатка 1 до Документації, зазначена вимога до основної комплектації операційних столів «Опора для руки, яка легко регулюється горизонтально/вертикально та фіксується у встановленому положенні – 4 шт. та опора для руки у латеральному положенні із шарнірними з’єднанням - 1 шт., або замість цих двох найменувань опор - універсальна опора для рук, яка фіксується одним затискачем і яку можна використовувати при позиціонуванні пацієнта як у положенні на спині, так і у положенні на животі - 4 шт.»; та відповідно до порівняльних Таблиць 2.3, 2.6, 2.9 Додатка 1 до Документації, зазначена вимога до основної комплектації операційних столів «Опора для руки, яка легко регулюється горизонтально/вертикально та фіксується у встановленому положенні – 2 шт. та опора для руки у латеральному положенні із шарнірними з’єднанням - 1 шт., або замість цих двох найменувань опор - універсальна опора для рук, яка фіксується одним затискачем і яку можна використовувати при позиціонуванні пацієнта як у положенні на спині, так і у положенні на животі - 2 шт.». На підтвердження відповідності запропонованого товару даній вимозі учасник посилається на стор. 5 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» Складові та аксесуари, де міститься опис позиції «9906003 ОПОРА ДЛЯ РУКИ ДЛЯ ПОЛОЖЕННЯ ЛЕЖАЧИ НА БОЦІ», проте відсутнє підтвердження можливості регулювання опори горизонтально/вертикально, або наявності шарнірного з'єднання, або універсальності опори.». На виконання підтвердження відповідності описаних вище позицій, ТОВ «ОЛФОМЕД» посилається на стор. 5 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» Складові та аксесуари, де міститься опис позиції «9906003 ОПОРА ДЛЯ РУКИ ДЛЯ ПОЛОЖЕННЯ ЛЕЖАЧИ НА БОЦІ», а також поруч на цій же сторінці міститься зображення самої ОПОРИ ДЛЯ РУКИ ДЛЯ ПОЛОЖЕННЯ ЛЕЖАЧИ НА БОЦІ, на якому чітко можна прослідкувати можливість регулювання такої опори горизонтально і вертикально, адже апріорі така опора не може бути нерухомою. На зображенні чітко видно затискачі і кріплення, призначені для пересування по горизонталі і для підіймання/опускання самої опори. Вважаємо за необхідне наголосити на тому, що технічний документ виробника (буклет, проспект, інструкція тощо) не може враховувати дослівні формулювання вимог кожного із Замовників. У таких документах зазначена назва аксесуару або назва функціоналу такого аксесуару відповідно до внутрішніх найменувань таких одиниць. Внаслідок цього, виникають непорозуміння між вимогою Замовника і запропонованим варіантом. При цьому наявність таких непорозумінь абсолютно не впливає на фактичну наявність таких одиниць або їх функціонал, тобто вимога Замовника може звучати в одному вигляді, підтвердження від Учасника в дещо видозміненому вигляді, хоча це і не означає, що функціонал таких одиниць різний. Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД», зокрема у цій частині. 5. Також у Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає наступне: «Порівняльні Таблиці 2.8 та 2.10 Додатка 1 до Документації містять вимоги до основної комплектації операційного столу «Опора для руки, яка легко регулюється горизонтально/вертикально та фіксується у встановленому положенні – 4 шт.» та «Опора для руки, яка легко регулюється горизонтально/вертикально та фіксується у встановленому положенні – 2 шт.». На підтвердження відповідності запропонованого товару даній вимозі учасник посилається на стор. 5 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» Складові та аксесуари. Проте технічна документація, надана учасником, не підтверджує можливість регулювання опори горизонтально/ вертикально». На виконання вимог пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, ТОВ «ОЛФОМЕД» було надано у складі пропозиції заповнену Таблицю 2.8. та Таблицю 2.10. Додатка 1, а також технічні документи – «Проспект «Операційний стіл VANTO II» і «Проспект «Операційний стіл VANTO II Складові та аксесуари». Так, за позицією 12 Таблиць 2.8. та 2.10. зазначена така медико-технічна вимога: «Опора для руки, яка легко регулюється горизонтально/вертикально та фіксується у встановленому положенні – 4 шт.» », яка підтверджується ТОВ «ОЛФОМЕД» на сторінці 9 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II Складові та аксесуари», де зазначена дослівно наступна інформація «УНІВЕРСАЛЬНА БІЧНА ОПОРА (ПІДТРИМКА) Виготовлена з нержавіючої сталі, поворотна, довжина (± 110 мм) і висота (± 175 мм) регулюються за допомогою радіальної зубчастої системи фіксації», а також міститься зображення, на якому видно можливість регулювання опори і горизонтально і вертикально. Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД», зокрема у цій частині. 6. Також у Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає наступне: «Таблиця 2.8 Додатка 1 до Документації містить вимогу до набору аксесуарів для нейрохірургії «Рентгенпрозора пластина з вуглецевого волокна, що забезпечує рентгенпрозору область не менше ніж 1000 мм - 1 шт.». На підтвердження відповідності запропонованого товару даній вимозі учасник посилається на стор. 14 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» Складові та аксесуари, де міститься опис позиції «9933015 ПЛАСТИНА З РЕЙКАМИ ДЛЯ СЕКЦІЙ З ВУГЛЕВОЛОКНА», проте технічна документація, надана учасником, не підтверджує відповідність запропонованого товару вимозі «рентгенпрозора область не менше 1000 мм»» На виконання вимог пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, ТОВ «ОЛФОМЕД» було надано у складі пропозиції заповнену Таблицю 2.8. Додатка 1, а також технічні документи – «Проспект «Операційний стіл VANTO II» і «Проспект «Операційний стіл VANTO II Складові та аксесуари». Так, за позицією 3 Таблиці 2.8. зазначена така медико-технічна вимога: «Рентгенпрозора пластина з вуглецевого волокна, що забезпечує рентгенпрозору область не менше ніж 1000 мм - 1 шт.». Вказана пластина використовується зі стільницею, тому необхідно додатково звернути увагу на сторінку 10 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II», де дослівно вказана інформація про рентген прозорість стільниці «Система Vanto II має два типи стільниці з вуглецевого волокна для судинної хірургії. Вони були розроблені для задоволення потреб серцевої хірургії, судинної хірургії, інтервенційної радіології, ортопедії - травматології, ангіографії, нейрохірургії та всіх інших хірургічних спеціальностей, де потрібна рентгенпрозорість». Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД», зокрема у цій частині. 7. Також у Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає наступне: «Також наявна вимога до набору аксесуарів для нейрохірургії «Адаптер для кріплення аксесуарів на пластину з вуглецевого волокна – 1 шт.». На підтвердження відповідності запропонованого товару даній вимозі учасник посилається на стор. 14 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» Складові та аксесуари, де міститься опис позиції «9933015 ПЛАСТИНА З РЕЙКАМИ ДЛЯ СЕКЦІЙ З ВУГЛЕВОЛОКНА», яка не є адаптером, і щодо якої відсутнє підтвердження наявності у складі пластини адаптерів». На виконання вимог пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, ТОВ «ОЛФОМЕД» було надано у складі пропозиції заповнену Таблицю 2.8. Додатка 1, а також технічні документи – «Проспект «Операційний стіл VANTO II» і «Проспект «Операційний стіл VANTO II Складові та аксесуари». Так, за позицією 5 Таблиці 2.8. зазначена така медико-технічна вимога: «Адаптер для кріплення аксесуарів на пластину з вуглецевого волокна», яка підтверджується ТОВ «ОЛФОМЕД» на сторінці 14 «Проспект «Операційний стіл VANTO II Складові та аксесуари» : «Пластина з рейками для секцій з вуглеволокна». Повідомляємо, що для користування пластиною з вуглеволокна та кріплення на неї аксесуарів, додатково не потрібен окремий адаптер, оскільки все це вже наявне у самій пластині, що легко прослідковується на зображенні пластини: 8. Також у Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає наступне: «В Таблиці 2.10. Додатка 1 до Документації міститься вимога до набору аксесуарів для хірургії в офтальмології «Підставка для зап’ястя з регулюванням висоти та нахилу - 1 шт.».На підтвердження відповідності запропонованого товару даній вимозі учасник посилається на стор. 5 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» Складові та аксесуари, де міститься опис позиції «9906003 ОПОРА ДЛЯ РУКИ ДЛЯ ПОЛОЖЕННЯ ЛЕЖАЧИ НА БОЦІ», проте Проспект не підтверджує можливості регулювання висоти і нахилу». На виконання підтвердження відповідності описаних вище позицій, ТОВ «ОЛФОМЕД» посилається на стор. 5 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» Складові та аксесуари, де міститься опис позиції «9906003 ОПОРА ДЛЯ РУКИ ДЛЯ ПОЛОЖЕННЯ ЛЕЖАЧИ НА БОЦІ», а також поруч на цій же сторінці міститься зображення самої ОПОРИ ДЛЯ РУКИ ДЛЯ ПОЛОЖЕННЯ ЛЕЖАЧИ НА БОЦІ, на якому чітко можна прослідкувати можливість регулювання такої опори горизонтально і вертикально, адже апріорі така опора не може бути нерухомою. На зображенні чітко видно затискачі і кріплення, призначені для пересування по горизонталі і для підіймання/опускання самої опори. Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД», зокрема у цій частині. 9. Також у Додатку 1 до протоколу ДП «Медичні закупівлі» Замовник зазначає наступне: «Вимогу «Гелевий валик для позиціонування пацієнта – 1 шт.», учасник підтверджує, посилаючись на стор. 8 Проспекту «Операційний стіл система Vanto II» Складові та аксесуари. Підтверджена наявність вимоги «C3103130 РОЛИК ДЛЯ ГРУДНОЇ КЛІТИНИ», але інформація в Проспекті не містить підтвердження, що валик гелевий». На виконання вимог пункту 7.1. Розділу І Додатку 2, ТОВ «ОЛФОМЕД» було надано у складі пропозиції заповнену Таблицю 2.8. Додатка 1, а також технічні документи – «Проспект «Операційний стіл VANTO II» і «Проспект «Операційний стіл VANTO II Складові та аксесуари». Так, за позицією 9 Таблиці 2.10. зазначена така медико-технічна вимога: «Гелевий валик для позиціонування пацієнта – 1 шт.». ТОВ «ОЛФОМЕД» у своїй Таблиці 2.10 робить посилання на позицію «C3103130 РОЛИК ДЛЯ ГРУДНОЇ КЛІТИНИ» і вказаний ролик є селевим, що чітко прослідковується навіть і з зображення. Окрім цього, як і низка інших роликів та/або підкладок, ролик для грудної клітини є гелевим. 10. У порівняльних таблицях Додатку 1, а саме 2.3, 2.4., 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10, 2.11 Учасник не підтвердив кількість основних комплектуючих до операційних столів та наборів аксесуарів, що вимагається в Додатку 1 до Документації, за виключенням вимоги до наборів аксесуарів “Комплект гелевих підкладок для кріплення ніг - 1 шт.” що міститься в Таблицях 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.9 Додатка 1 до Документації. Відповідно до пункту 7.1. Розділу І Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі, учасники повинні надати у складі пропозиції Порівняльну таблицю відповідності предмета закупівлі технічним характеристикам (згідно з таблицями 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації), в якій повинні бути зазначені відповідні сторінки документів, які Учасник надає в складі пропозиції для підтвердження відповідності запропонованого товару заданим технічним характеристикам. Такими документами можуть бути каталог, та/або буклет, та/або копія інструкції по застосуванню, та/або копія технічного паспорту, та/або інший документ (або витяг з документа), тощо. В наданих матеріалах повинні бути виділені дані (кольором або підкресленням на відповідній сторінці), що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам. На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД» було надано заповнені відповідно до вимог Документації спрощеної закупівлі Таблиці 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 Додатка 1 до Документації. Зауважуємо, що умовами пункту 7.1. Розділу І Додатку 2 до Документації спрощеної закупівлі передбачено необхідність підтвердження відповідності саме технічним вимогам, необхідності підтвердження відповідності по кількісним показникам у Документації спрощеної закупівлі не передбачено. При цьому, ТОВ «ОЛФОМЕД» гарантує і підтверджує фактичне дотримання усіх показників (і технічних, і кількісних) предмета закупівлі, адже при поставці операційного ліжка того чи іншого типу, поставка здійснюється виключно з дотриманням вимог Документації спрощеної закупівлі, тобто поставка ліжка операційного буде здійснюватися з дотриманням кількісної складової кожного ліжка і аксесуарів до нього, як це передбачено відповідною таблицею медико-технічних вимог згідно з Додатком 1 до Документації спрощеної закупівлі. Вважаємо за необхідне наголосити на тому, що технічний документ виробника (буклет, проспект, інструкція тощо) не може враховувати дослівні формулювання вимог кожного із Замовників. У таких документах зазначається узагальнена інформація про наявність або відсутність певних аксесуарів, а вже фактична їх кількість залежить від вимог кожного конкретного Замовника. Отже, враховуючи все вищевикладене, вимагаємо від Замовника провести повторну оцінку вищеописаних невідповідностей, що в подальшому може призвести до скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД». Наголошуємо, що пропозиція ТОВ «ОЛФОМЕД» у повному обсязі відповідає вимогам Документації спрощеної закупівлі, у тому числі й вимогам до предмета закупівлі. Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «ОЛФОМЕД» буде змушене звертатися до Замовника (ДП «Медичні закупівлі України»), до органу, що здійснює контроль над Замовником – МОЗ України, а також правоохоронних органів у межах їх компетенції та підслідності. Вимагаємо: 1. Прийняти дану Вимогу до розгляду. 2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛФОМЕД».
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

про умови оплати

Номер: 1904d40014814ec3a6ae2cbbe9310958
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-13-008258-a.b4
Назва: про умови оплати
Вимога:
Шановний Замовнику! Оскільки 100% обладнання, що закуповується за даною закупівлею, є таке що імпортується, та розрахунок здійснюється у іноземній валюті, просимо додати коригування ціни у випадку зміни курсу іноземної валюти шляхом додавання пункту у проект договору: Покупець, у випадку зміни курсу іноземної валюти, за якою здійснюється закупівля товару, на 5 або більше відсотків відносно курсу, встановленого Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій, може здійснити відповідний перерахунок ціни, кількості товару та/або суми Договору (в межах існуючого фінансування) на підставі обґрунтованого звернення Постачальника щодо внесення змін до істотних умов Договору у зв’язку із зміною курсу іноземної валюти. Порядок коригування ціни за одиницю Товару (в частині імпортної складової структури ціни) залежно від зміни курсу іноземної валюти наступний: Ц=(К1/К2)*Цт, де: - К1- офіційний курс гривні до іноземної валюти, встановлений НБУ, на дату укладання відповідної додаткової угоди про зміну ціни за одиницю Товару; - К2 - офіційний курс гривні до іноземної валюти, встановлений НБУ, на дату розкриття тендерних пропозицій; - Цт – ціна за одиницю Товару, визначена в Договорі на дату укладення Договору; - Ц – остаточна ціна одиниці Товару, за якою здійснюється відпуск Товару. Зміна курсу іноземної валюти підтверджується даними Національного банку України, які розміщуються на офіційному сайті НБУ. Ціна за одиницю Товару, що розраховується в порядку та на умовах, визначених за вищенаведеним порядком коригування ціни, погоджується Сторонами шляхом укладення Додаткової угоди до Договору станом на дату укладання такої Додаткової угоди до цього Договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення! Звертаємо увагу, що участь в закупівлі для учасників є добровільною. Крім того, відповідно до статті 1 Закону України «Про підприємництво», підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Згідно зі статтею 44 Господарського кодексу України підприємництво здійснюється на основі, зокрема, комерційного розрахунку та власного комерційного ризику; самостійного здійснення підприємцем зовнішньоекономічної діяльності. Різні предмети закупівлі вимагають різних умов договорів, які залежать, зокрема, від нормативно-правового регулювання процесів закупівлі, ввозу в Україну, постачання, оплати таких товарів тощо. ДП ""Медичні закупівлі України"" в своїй діяльності неухильно дотримується вимог законодавста, таким чином, проекти договорів у всіх закупівлях сформовані з урахуванням специфіки того чи іншого товару, відповідно, відстутні підстави для внесення змін в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

contract

Номер: 47a0fd4d569542b3960d939aa1ebb87c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-13-008258-a.b3
Назва: contract
Вимога:
Dear Mr. Omelianchuk, In tender UA-2022-07-18-008228-a you use professional contract - no questions. Could you please use it in this tender, as well as in other tenders coming? Thank you.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учасник! дякуємо за Ваше звернення! Хочемо звернути Вашу увагу, що дана процедура, якої стосується звернення, проводиться на закупівлю обладнання, а посилання на тендер, яке ви наводите в своєму зверненні, стосується тендеру на закупівлю лікарських засобів. Такі різні предмети закупівлі вимагають різних умов договорів, які залежать, зокрема, від нормативно-правового регулювання процесів закупівлі, ввозу в Україну, постачання та оплати таких товарів. ДП ""Медичні закупівлі України"" в своїй діяльності неухильно дотримується вимог законодавста, таким чином, проекти договорів у всіх закупівлях сформовані з урахуванням специфіки того чи іншого предмета закупівлі, відповідно, відсутні підстави для внесення змін в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

terms

Номер: d3b212b5d3d241c8a97b59c1bffdddd3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-13-008258-a.b2
Назва: terms
Вимога:
Dear Buyers, 1. We have agreed with your company in other tender terms that payment will be made 100% in advance against Advance payment Bank guarantee form URDG 758. Please confirm for this tender. 2. Delivery place is absent both in the contract draft and in Annex 1. Please provide. 3. DDP is including VAT. That cannot be paid by non-resident as per Customs Code of Ukraine. Please correct to DAP. See the chart of INCOTERMS 2020 attached. 4. You have provided extremely short time for presentation of documents. No matter procurement is simplified, paperwork and consideration of 34 pages of specification with factory takes reasonable time. Nobody works so fast. You have Martial Law, but factory - has Peace Law. Please extend for 10 days till August 1st, 2022. Sincerely, =========================== Шановні покупці! 1. Ми домовилися з вашою компанією в інших умовах тендеру, що оплата буде здійснена 100% передоплатою за формою банківської гарантії URDG 758 передоплати. Будь ласка, підтвердьте для цього тендеру. 2. Місце поставки відсутнє як в проекті договору, так і в додатку 1. Будь ласка, вкажіть. 3. DDP включає ПДВ. Відповідно до Митного кодексу України це не може бути сплачено нерезидентом. Виправте на DAP. Дивіться таблицю ІНКОТЕРМС 2020, що додається. 4. Ви надали надзвичайно короткий час для подачі документів. Незважаючи на те, що закупівлі спрощені, оформлення документів і розгляд 34 сторінок специфікації з фабрикою займає розумний час. Ніхто так швидко не працює. У вас воєнний стан, а на заводі - мирний. Просимо продовжити на 10 днів до 1 серпня 2022 року. З повагою,
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, шановний Учасник! На Ваше звернення надаємо наступну інформацію: 1. Проектом Договору передбачена можливість здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3-3.4 проекту Договору та за взаємною згодою Сторін. З метою здійснення попередньої оплати на користь нерезидента може бути розглянуто варіант надання банківської гарантії повернення авансового платежу. 2. Відповідно до пункту 2.3 проекту Договору адреса(-и) пункту(-ів) поставки товару визначаються ЗАМОВНИКОМ в заявці на поставку Товару. 3. На постачальника покладається обов'язок після завершення постачання партії Товару провести встановлення (монтаж), налагодження (пусконалагоджувальні роботи), тестування Товару та навчання медичного персоналу кінцевого набувача методам роботи, у зв'язку з цим передбачені умови поставки відповідають заявленим критеріям до такого виду товару. Сума цінової пропозиції при поданні тендерної пропозиції зазначається без урахування ПДВ. Операції звільненні від обкладання ПДВ, перелічені у ст. 197 Бюджетного кодексу України та зазначені в підрозділі 2 розділу ХХ п. 38 Податкового Кодексу України. Звільнення від оподаткування податком на додану вартість, передбачене цим пунктом, застосовується, якщо ввезення та/або постачання (передача) лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них здійснюється за кошти державного бюджету на виконання відповідних угод (договорів), укладених особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров’я, у межах виконання програм та здійснення централізованих заходів з охорони здоров’я. 4. При оголошенні даної закупівлі встановлені терміни на обговорення та подачу пропозицій, які передбачені в Законі України ""Про публічні закупівлі"" при проведенні спрощеної закупівлі. Крім того, у зв'язку з існуючою потребою в обладнанні, що закуповується, встановлені строки є виправданими та обгрунтованими.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

про умови оплати

Номер: 8fa6d2ad7da443dca80f836343b9a628
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-13-008258-a.a1
Назва: про умови оплати
Вимога:
Шановний Замовнику, Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі, уважно вивчивши тендерну документацію, маємо уточнення щодо умов договору, а саме пункту 9.6. "У випадку відсутності або припинення бюджетного фінансування та фінансування програми ЗАМОВНИК не несе ніякої майнової та фінансової відповідальності перед ПОСТАЧАЛЬНИКОМ." Будь ласка, надайте пояснення, чи означає цей пункт, що після підписання договору може настати випадок відсутності або припинення бюджетного фінансування та фінансування програми? Чи означатиме це, що Постачальник замовить та поставить Товар, а Замовник відмовиться його оплачувати, спираючись на підставу "відсутності фінансування"? Які тоді гарантії для Постачальника, що Товар буде сплачено? Оскільки умови оплати вказані 100% після поставки, то Постачальник на свій страх та ризик здійснює поставку, не будучи навіть впевнений, що Товар буде сплачено.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Згідно договору, оплата здійснюється після підписання відповідної видаткової накладної та/або Акту приймання продукції за місцем призначення. Право власності на продукцію переходить від ПОСТАЧАЛЬНИКА до ЗАМОВНИКА після прийняття продукції в пункті призначення та підписання видаткової накладної та/або Акта приймання продукції згідно з Розділом 6 Договору. У разі відсутності або затримки бюджетного фінансування понад строк, передбачений у п. 3.4. Договору для оплати продукції, ЗАМОВНИК протягом 2 (двох) робочих днів з моменту, коли це стало відомо, повідомляє ПОСТАЧАЛЬНИКА про таку затримку. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки ЗАМОВНИК проводить оплату за партію поставленої продукції протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів. Зауважуємо, що проектом Договору передбачена можливість здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється Замовником за умови дотримання Постачальником вимог, визначених п.п. 3.3-3.4 проекту Договору, та за взаємною згодою Сторін.
Статус вимоги: Відхилено