-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бланки
Місцезнаходження замовника - 18029, Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА КОРОЛЬОВА, будинок 15. Категорії замовника - підприємства, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Завершена
199 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2022 16:21 - 19.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження дисквалфікації
Номер:
d39f538eeae94982aa81ce017260a669
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-007056-a.b4
Назва:
Оскарження дисквалфікації
Вимога:
Добрий день!
З приводу використання печатки: "23.03.2017 року було прийнято Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями» № 1982-VIII. Закон набирає чинності через три місяці з дня його опублікування, а саме 20 липня 2017 року.
Ним запроваджуються наступні положення:
із законодавства виключаються вимоги про обов’язкове використання печаток (незалежно від їх наявності у суб’єктів господарювання);
незалежно від того, чи використовує суб’єкт господарювання печатку у своїй діяльності, відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документу, який подається від імені суб’єкта господарювання органу державної влади або органу місцевого самоврядування;
виключається можливість визнання документу (угоди, правочину) недійсним (неукладеним, невчиненим) у зв’язку з відсутністю відбитку печатки;
виключається необхідність використання печаток у взаємовідносинах суб’єктів господарювання з державними органами та органами місцевого самоврядування;
встановлюється адміністративна відповідальність за вимагання державним органом або органом місцевого самоврядування наявності відбитку печатки на офіційному документі."
2) В умовах тендерної документації не було вказано, що в гарантійний листах потрібно вказувати Замовника, предмет закупівлі, номер закупівлі. І так зрозуміло до кого ми звертаємось) Тому наша дискваліфікація є незаконною. Крім того, у нас є право не застосовувати печатку. У нас є рішення протоколу засновників та наказ директора, що дозволяють не використовувати печатку у діловодстві. В умовах тендерної документації цей документ не вимагався.
Чому ми не писали вимогу щодо умов тендеру? Ви вимагали аналоговий підпис та печатку - тут немає порушення. Просто ми, згідно із законодавством маємо змогу подавати електронні документи в складі нашої пропозиції, на заміну аналогових(підписаних і пропечатаних паперових сканів). В документації Ви нам не забороняли створювати електронні документи. Нам не було на що скаржитись.
Якщо Вас не влаштовують електронні документи, то ми під час підписання договору можемо продублювати всі документи в паперовому варіанті.
Надіємось на подальшу співпрацю!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2022 16:10
Вирішення:
Шановний Учасник, маємо повідомити, що Замовник не є органом державної влади чи органом місцевого самоврядування. Законодавство надає Замовнику право встановлювати певні вимоги до оформлення документів. Вимога не є дискримінаційною і неможливою для виконання. Замовником встановлюється така вимога з метою переконатися в тому, що Учасник на рівні керівництва дійсно ознайомився і усвідомлює умови закупівлі та безпосередньо договору, і не буде відмовлятися від підписання договору, що неодноразово траплялося у нашій практиці. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що підстав для скасування нашого рішення не має
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо закупівлі
Номер:
b9e94afa1d9c408b8eda29e5ee805116
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-007056-a.b3
Назва:
Щодо закупівлі
Вимога:
Саму тендерну документацію Ви підписали УЕП і до того ж без печатки установи, що свідчить про те, що Ви порушили законодовство(судячи з того, як Ви нас дискваліфікували за відсутність аналогової печатки і підпису на документах).
Також повідомляємо, що з 01.01.2022 р у публічних закупівлях Ви маєте використовувати КЕП на захищеному носієві, а Ви використали УЕП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 12:13
Вирішення:
Шановний Учасник, оголошення на закупівлю UA-2022-07-13-007056-a за предметом БЛАНКИ код ДК 021:2015: 22820000-4 підписано з урахуванням Постанови Кабінету міністрів України від 24.05.2022 № 300
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо підпису і електронної печатки
Номер:
a2bb27a8150a4ee39e56996f7257321a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-007056-a.b2
Назва:
Щодо підпису і електронної печатки
Вимога:
Печатка є атрибутом, що використовується суб’єктами господарювання, юридичними особами та фізичними особами — підприємцями. Відповідно до статті 581 Господарського кодексу України (далі — ГКУ) суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим. Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.
Закон України «Про електронні довірчі послуги» (далі — Закон про електронні послуги) на рівні з електронним підписом регулює порядок формування і статус кваліфікованої та удосконаленої печатки. Відповідно до Закону про електронні послуги електронна печатка — це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних.
Які електронний підпис, електронна печатка може бути удосконаленою, що не потребує спеціальних технічних засобів або кваліфікованою, тобто передбачає використання спеціальних програмно-апаратних засобів, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу.
Кваліфікована електронна печатка має презумпцію цілісності електронних даних і достовірності походження електронних даних, з якими вона пов’язана (частина 5 статті 18 Закону про електронні послуги).
Пунктом 40 статті 1 Закону про електронні послуги визначено, що створювачем електронної печатки є юридична особа, яка створює електронну печатку. Отже, електронна печатка, як і електронний підпис, накладається на електронні дані та ідентифікує суб’єкта — юридичну особу, якою така печатка створена.
Звертаємо увагу: використання печатки, як фізичного предмета при формуванні паперових документів суб’єкта господарювання, так і його електронного аналогу при роботі з електронними документами, у тому числі договорами, бухгалтерськими документами тощо, за загальним правилом є правом, а не обов’язком.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 12:01
Вирішення:
Шановний Учасник! В оголошенні на закупівлю визначені чіткі вимоги до оформлення документів, що надаються у складі пропозиції, які є обов’язковими для всіх Учасників. Крім того у разі, якщо Учасник має заперечення, або потребує роз’яснення він звертається до Замовника з питанням щодо роз’яснення, або вимогою про внесення змін до оголошення в період уточнення інформації, що визначено в ч. 7 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі». В зазначеній закупівлі він розпочався 13.07.2022, а закінчився 19.07.2022. Таким чином якщо ви не погоджувалися з вимогою про засвідчення підпису керівника печаткою, вам необхідно було звертатись про виключення такої вимоги в період уточнення. Оскільки Учасником не подано вимоги щодо внесення відповідних змін до оголошення, з наданих ним документів у складі пропзиції, а саме – Статут, випливає, що товариство працює з печаткою, вимоги оглошення щодо оформлення документів мали бути виконані в повному обсязі
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Оскарження дискваліфікації
Номер:
81f9b791d0ea45deb7bc8c6eaabda3cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-007056-a.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Добрий день! Просимо все-таки прийняти нашу пропозицію. Проєкт договору заповнений і підписаний був наданий у складі пропозиції у файлі 17. Проєкт договору.pdf.p7s.
На документ накладено КЕП директора Бурка Ігоря Костянтиновича.Підписувач: БУРКО ІГОР КОСТЯНТИНОВИЧ
ПІБ: БУРКО ІГОР КОСТЯНТИНОВИЧ
Організація (установа): ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Код ЄДРПОУ: 32168763
Час підпису: 2022-07-21T22:24:20
Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Сертифікат дійсний ДО: 2023-05-03T23:59:59
Серійний номер: 090B940700000000000000000000000000000001
Тип носія особистого ключа: Захищений(1.2.804.2.1.1.1.11.36865753.1, ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 337)
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145
Тип підпису: Кваліфікований
Сертифікат: Кваліфікований
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2022 11:45
Вирішення:
Шановний Учасник! Ще раз роз’яснюємо, що вимоги, встановлені в оголошенні на закупівлю є обов’язковими для всіх Учасників. У разі незгоди Учасники подають вимогу щодо внесення змін до оголошення. В Статуті ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" визначено, що товариство має печатку, будь яких документів, що свідчать про те, що товариством прийнято рішення не застосовувати печатку не надано. Окрім того, всупереч Вашим заявам, листом від 21.07.2022 № 180 ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» гарантує виконання всіх умов договору та погоджує проєкт договору шляхом підписання та скріплення печаткою. Одночасно маємо наголосити, що в гарантійних листах, наданих Учасником, не визначено саме щодо чого товариство бере зобов’язання. В листах не зазначено ні предмет закупівлі, ні номер самої закупівлі, що не дає можливості ідентифікувати таке зобов’язання.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає підстав для скасування свого рішення.
Статус вимоги:
Відхилено