-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Сувенірні наручні годинники для нагородження
Завершена
150 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 754.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 754.50 UAH
Період оскарження:
13.07.2022 16:15 - 19.07.2022 10:00
Вимога
Відхилено
Замовник в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, що жодним чином НЕ відповідає дійсності,
Номер:
6918d8943c9c4399a400cdf63f359dd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-006939-a.b3
Назва:
Замовник в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, що жодним чином НЕ відповідає дійсності,
Вимога:
За результатами спрощеної процедури закупівлі UA-2022-07-13-006939-a Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою N 16 від 26 липня 2022р. (надалі Протокол) Замовник в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, що жодним чином НЕ відповідає дійсності, оскільки:
1. Відповідно до встановлених вимог Замовника, циферблат як жіночих, так і чоловічих годинників, запропонованих Учасником, містять римські цифри та позначки між ними, що підтверджують надані додатки. Тому незрозуміло на якій підставі Замовник стверджує, що відповідні позначки між римськими цифрами відсутні.
2. Позначка “JAPAN MOVT” не є стороннім написом, а є стандартним маркуванням циферблата, яка підтверджує вимоги Замовника до механізму, а саме наявність японського механізму (та може не наноситися на циферблат за вимогою Замовника). Більш того, тендерною документацією вимагалося підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам та НЕ заборонялося маркування згідно до міжнародних стандартів, а тому зазначена причина відхилення є надуманою.
3. Замовник, на жаль, не надав всім учасникам свій логотип в електронному вигляді для нанесення на циферблат у тендерній документації, тому не може вимагати НА наданих ЕСКІЗАХ відтворення всіх деталей, що можливо після передачі логотипу у векторній формі з наданням відповідної кольорової гами відповідно до затвердженого корпоративного стилю та побажань Замовника. Зазначене питання завжди визначається Замовником після затвердження макетів перед передачею замовлення до виробництва, тому зазначена причина відхилення є надуманою.
4. Копії документів, наданих Учасником, у тому числі копія Статуту та копія Наказу про призначення директора, відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підписані КЕП як і вся тендерна пропозиція. Тендерною документацією не вимагалося завірити кожний наданий документ окремо, тому зазначена причина відхилення є надуманою.
5. Під час оголошення спрощеної закупівлі замовником було зазначено НЕІСНУЮЧУ торгівельну марку, яка НЕ зареєстрована в Україні та жодних інших країнах з метою недопущення до участі небажаних учасників, про що нами було обґрунтовано заявлено у вимозі усунути зазначене дискримінаційне порушення, на яке ми від Замовника не отримали жодної відповіді по суті. Більш того, тендерною документацією не передбачено розміщення жодних торгових марок/артикулів на предметі закупівлі. Учасник запропоновано товар, який повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником до предмету закупівель, тому зазначена причина відхилення є надуманою.
Зазначені аргументи безперечно вказують на ВІДСУТНІСТЬ причин для відхилення та на дискримінацію Замовником нашого підприємства.
ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав пропозицію, яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-07-13-006939-a та вимогам до предмету закупівлі, при цьому у складі своєї пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» подав ПОВНИЙ пакет документів для підтвердження відповідності ВСІМ без виключенням вимогам Замовника, у тому числі всім без виключення вимогам до предмета закупівлі, у чому можна пересвідчитися ознайомившись з пропозицією нашого підприємства.
При підготовці своєї пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» керувався ВИКЛЮЧНО умовами та вимогам до предмету закупівлі, визначеними самим Замовником в Оголошенні UA-2022-07-13-006939-a - подав усі необхідні документи, визначені Замовником в Оголошенні та всі документи, які повністю підтверджують відповідність пропозиції ВСІМ без виключенням вимогам до предмета закупівлі
Запропоновані ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» годинники ПОВНІСТЮ відповідають умовам Оголошення на проведення спрощеної закупівлі, що ПОВНІСТЮ підтверджується наданими технічними характеристиками предмета закупівлі, а тому Замовник не має жодних підстав на відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Замовник не має жодного права ігнорувати зазначені у нашій пропозиції технічні характеристики та іншу документацію, які ПОВНІСТЮ підтверджують відповідність предмета закупівлі умовам Оголошення. Подібними діями Замовник яскраво демонструє, що діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», на що нашим підприємством була акцентована увага раніше
Замовник замість того, щоб прийняти найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» як його зобов’язує Закон України «Про публічні закупівлі», в порушення чинного законодавства, Протоколом N 16 від 26 липня 2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою абсолютно ПРОТИПРАВНО, без жодного належного обґрунтування, відхилив НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» за надуманим (неіснуючим) приводом
У Протоколі повністю ВІДСУТНЯ аргументація Замовника на відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь»
Таким чином, твердження Замовника про те, що пропозиція ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» нібито не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником принципів здійснення закупівель встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Обґрунтовано стверджуємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, яка ПОВНІСТЮ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується поданими документами.
Замовник також порушив і інші положення ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
1. принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, за якими здійснюються закупівлі:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Простежується, що Замовник діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого підлаштовував тендерну документацію, у зв’язку з чим ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» звертався до Замовника з вимогою щодо усунення порушення чинного законодавства, яка протиправно БУЛА ВІДХИЛЕНА ЗАМОВНИКОМ
Посилання у якості виправдання на абзац 2 частини 4 статті 14 Закону є недоречною, оскільки Замовник зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки/моделі, а ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також зі ст. 5 Закону (процитованої вище) щодо недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, а також участі всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах! Тому, якщо Замовник не допускаючи еквівалентів дискримінує інших учасників, він вже «не може», а зобов’язаний зазначити, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Більш того, Замовник НЕ НАДАВ роз’яснень по суті поставлених у “prozorro” запитань, в порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» й порушення права забезпечення вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, повністю проігнорувавши та НЕ надавши відповіді ПО СУТІ жодного з поставлених питань, обмежившись відпискою, тим самим підтвердив факт своєї зацікавленості у закупівлі товару ВИКЛЮЧНО у ТОВ «Київський годинниковий завод» та факт абсолютно дискримінаційного ставлення до інших учасників ринку
Зазначені дії Замовника у вигляді абсолютно протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, призвели до порушення майнових прав нашого підприємства.
Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Київський годинниковий завод»*, пропозиція якого істотно дорожча, а крім того, НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-07-13-006939-a та вимогам до предмету закупівлі
(*Учасникам ринку незрозуміло чому Замовник, який має захищати українські національні інтереси на обласному рівні під час війни з РФ та дотримуватися вимог чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі», вже котрий раз поспіль цілеспрямовано позбавляє інших учасників можливості взяти участь у зазначеній спрощеній закупівлі, прописуючи вимоги до предмета закупівлі ВИКЛЮЧНО й БЕЗАЛЬТЕРНАТИВНО ЛИШЕ під конкретний товар підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», заснованого особами з країни-агресора, які до недавнього часу (до 2019 р.) перебували у складі його засновників)
Таким чином, протиправно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, Замовник грубо порушив норми чинного законодавства щодо публічних закупівель з єдиною метою закупівлі годинників за значно завищеною ціною у ТОВ «Київський годинниковий завод», які явно не відповідають вимогам до предмета закупівлі (у тому числі у частині вимог до ременів)
Констатуємо порушення Замовником ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Крім того, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, запобігти корупційним діям та зловживанням, дотримуючись ст.7 Бюджетного Кодексу України та одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпеченню максимальної економії та ефективності. Дії Замовника дискредитують систему електронних закупівель та державу Україна перед міжнародними партнерами, які постійно наголошують на невиконанні обов’язків щодо дотримання прозорості державних закупівель
На підставі викладеного вимагаємо:
- скасувати неправомірне рішення щодо протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», ухвалене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою N 16 від 26.07.2022р.
- прийняти найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка було абсолютно протиправно відхилена Замовником
- скасувати протиправне рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Київський годинниковий завод», винесене Протоколом №17 від 28.07.2022р. та повідомлення від 28.07.2022р. про намір укласти договір з ТОВ «Київський годинниковий завод» на товар, який НЕ відповідає вимогам до предмета закупівлі, розміщене з грубим порушенням вимог чинного законодавства
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2022 23:48
Вирішення:
Шановний Учасник спрощеної закупівлі! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. В технічних вимогах Замовника міститься наглядне зображення сувенірних годинників з логотипом (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), крім того Таблицею відповідності (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено надання ескізу годинників. Запропонований Вами у таблиці відповідності ескіз годинників не містить відповідних позначок. Технічна пропозиція у цій частині не відповідає встановленому оголошенням про проведення спрощеної закупівлі критерію. Замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі оформити циферблат годинників відповідно до встановлених вимог.
2. В технічних вимогах Замовника міститься наглядне зображення сувенірних годинників з логотипом (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), крім того Таблицею відповідності (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено надання ескізу годинників. На циферблаті запропонованого Вами ескізу чоловічих годинників міститься маркування “JAPAN MOVT”, яке не передбачалось технічними вимогами, та впливає на зовнішній вигляд годинників. Також звертаю Вашу увагу, що на жіночих годинниках, запропонованих Вами, маркування, яке з Ваших слів є стандартним маркуванням циферблата та підтверджує вимоги Замовника до механізму - відсутнє. Технічна пропозиція в цій частині не відповідає встановленому оголошенням про проведення спрощеної закупівлі критерію. Замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі оформити циферблат годинників відповідно до встановлених вимог.
3. В технічних вимогах Замовника міститься наглядне зображення сувенірних годинників з логотипом (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), крім того Таблицею відповідності (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено надання ескізу годинників із нанесеним логотипом. Логотип, запропонований Вами, не відповідає вимогам Замовника. Замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі виконати вимоги із нанесення логотипу на годинники.
4. У Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначені вимоги до оформлення пропозиції, у тому числі щодо надання копій документів, про це також було зазначено в протоколі відхилення.
5. Запропонований Вами товар не відповідає заявленим моделям. Слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать Закону. Крім того, Замовником закуповуються не самі годинники, а годинники з зображенням елементів логотипу, будь-який учасник може запропонувати вказану модель годинників з нанесенням вказаної символіки та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції відсутні, принципів, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримано.
З огляду на зазначене, запропоновані Вами годинники не відповідають умовам оголошення про проведення спрощенної закупівлі по багатьом параметрам.
Вимагаючи прийняти пропозицію, в якій зазначені годинники з характеристиками, які не відповідають встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» змушує Замовника прямо порушити норми Закону України “Про публічні закупівлі” та прийняти пропозицію, яка не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Також учасник примушує Замовника порушити принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, на якому сам неодноразово наголошує.
Звертаємо увагу, що всі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, а замовники здійснюють закупівлі, виходячи із власних потреб. Виконавчий комітет Одеської міської ради ніколи не позбавляв учасників можливості взяти участь у закупівлі.
Крім того повідомляємо, що під час перевірки пропозицій Учасників, Замовник здійснює перевірку учасника процедури закупівлі на предмет наявності/ відсутності застосування санкцій. Жодних заборон для участі в закупівлі ТОВ «Київський годинниковий завод» немає.
Дякуємо Вам за участь!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
5835113af84a4d128f5498deba698d56
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-006939-a.b2
Назва:
Скарга
Вимога:
За результатами спрощеної процедури закупівлі UA-2022-07-13-006939-a Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою N 16 від 26 липня 2022р. (надалі Протокол) Замовник в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, що жодним чином НЕ відповідає дійсності, оскільки:
1. Відповідно до встановлених вимог Замовника, циферблат як жіночих, так і чоловічих годинників, запропонованих Учасником, містять римські цифри та позначки між ними, що підтверджують надані додатки. Тому незрозуміло на якій підставі Замовник стверджує, що відповідні позначки між римськими цифрами відсутні.
2. Позначка “JAPAN MOVT” не є стороннім написом, а є стандартним маркуванням циферблата, яка підтверджує вимоги Замовника до механізму, а саме наявність японського механізму (та може не наноситися на циферблат за вимогою Замовника). Більш того, тендерною документацією вимагалося підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам та НЕ заборонялося маркування згідно до міжнародних стандартів, а тому зазначена причина відхилення є надуманою.
3. Замовник, на жаль, не надав всім учасникам свій логотип в електронному вигляді для нанесення на циферблат у тендерній документації, тому не може вимагати НА наданих ЕСКІЗАХ відтворення всіх деталей, що можливо після передачі логотипу у векторній формі з наданням відповідної кольорової гами відповідно до затвердженого корпоративного стилю та побажань Замовника. Зазначене питання завжди визначається Замовником після затвердження макетів перед передачею замовлення до виробництва, тому зазначена причина відхилення є надуманою.
4. Копії документів, наданих Учасником, у тому числі копія Статуту та копія Наказу про призначення директора, відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підписані КЕП як і вся тендерна пропозиція. Тендерною документацією не вимагалося завірити кожний наданий документ окремо, тому зазначена причина відхилення є надуманою.
5. Під час оголошення спрощеної закупівлі замовником було зазначено НЕІСНУЮЧУ торгівельну марку, яка НЕ зареєстрована в Україні та жодних інших країнах з метою недопущення до участі небажаних учасників, про що нами було обґрунтовано заявлено у вимозі усунути зазначене дискримінаційне порушення, на яке ми від Замовника не отримали жодної відповіді по суті. Більш того, тендерною документацією не передбачено розміщення жодних торгових марок/артикулів на предметі закупівлі. Учасник запропоновано товар, який повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником до предмету закупівель, тому зазначена причина відхилення є надуманою.
Зазначені аргументи безперечно вказують на ВІДСУТНІСТЬ причин для відхилення та на дискримінацію Замовником нашого підприємства.
ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав пропозицію, яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-07-13-006939-a та вимогам до предмету закупівлі, при цьому у складі своєї пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» подав ПОВНИЙ пакет документів для підтвердження відповідності ВСІМ без виключенням вимогам Замовника, у тому числі всім без виключення вимогам до предмета закупівлі, у чому можна пересвідчитися ознайомившись з пропозицією нашого підприємства.
При підготовці своєї пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» керувався ВИКЛЮЧНО умовами та вимогам до предмету закупівлі, визначеними самим Замовником в Оголошенні UA-2022-07-13-006939-a - подав усі необхідні документи, визначені Замовником в Оголошенні та всі документи, які повністю підтверджують відповідність пропозиції ВСІМ без виключенням вимогам до предмета закупівлі
Запропоновані ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» годинники ПОВНІСТЮ відповідають умовам Оголошення на проведення спрощеної закупівлі, що ПОВНІСТЮ підтверджується наданими технічними характеристиками предмета закупівлі, а тому Замовник не має жодних підстав на відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Замовник не має жодного права ігнорувати зазначені у нашій пропозиції технічні характеристики та іншу документацію, які ПОВНІСТЮ підтверджують відповідність предмета закупівлі умовам Оголошення. Подібними діями Замовник яскраво демонструє, що діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», на що нашим підприємством була акцентована увага раніше
Замовник замість того, щоб прийняти найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» як його зобов’язує Закон України «Про публічні закупівлі», в порушення чинного законодавства, Протоколом N 16 від 26 липня 2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою абсолютно ПРОТИПРАВНО, без жодного належного обґрунтування, відхилив НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» за надуманим (неіснуючим) приводом
У Протоколі повністю ВІДСУТНЯ аргументація Замовника на відхилення НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь»
Таким чином, твердження Замовника про те, що пропозиція ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» нібито не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником принципів здійснення закупівель встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Обґрунтовано стверджуємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, яка ПОВНІСТЮ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується поданими документами.
Замовник також порушив і інші положення ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
1. принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, за якими здійснюються закупівлі:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Простежується, що Замовник діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого підлаштовував тендерну документацію, у зв’язку з чим ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» звертався до Замовника з вимогою щодо усунення порушення чинного законодавства, яка протиправно БУЛА ВІДХИЛЕНА ЗАМОВНИКОМ
Посилання у якості виправдання на абзац 2 частини 4 статті 14 Закону є недоречною, оскільки Замовник зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки/моделі, а ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також зі ст. 5 Закону (процитованої вище) щодо недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, а також участі всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах! Тому, якщо Замовник не допускаючи еквівалентів дискримінує інших учасників, він вже «не може», а зобов’язаний зазначити, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Більш того, Замовник НЕ НАДАВ роз’яснень по суті поставлених у “prozorro” запитань, в порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» й порушення права забезпечення вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, повністю проігнорувавши та НЕ надавши відповіді ПО СУТІ жодного з поставлених питань, обмежившись відпискою, тим самим підтвердив факт своєї зацікавленості у закупівлі товару ВИКЛЮЧНО у ТОВ «Київський годинниковий завод» та факт абсолютно дискримінаційного ставлення до інших учасників ринку
Зазначені дії Замовника у вигляді абсолютно протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, призвели до порушення майнових прав нашого підприємства.
Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Київський годинниковий завод»*, пропозиція якого істотно дорожча, а крім того, НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-07-13-006939-a та вимогам до предмету закупівлі
(*Учасникам ринку незрозуміло чому Замовник, який має захищати українські національні інтереси на обласному рівні під час війни з РФ та дотримуватися вимог чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі», вже котрий раз поспіль цілеспрямовано позбавляє інших учасників можливості взяти участь у зазначеній спрощеній закупівлі, прописуючи вимоги до предмета закупівлі ВИКЛЮЧНО й БЕЗАЛЬТЕРНАТИВНО ЛИШЕ під конкретний товар підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», заснованого особами з країни-агресора, які до недавнього часу (до 2019 р.) перебували у складі його засновників)
Таким чином, протиправно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, Замовник грубо порушив норми чинного законодавства щодо публічних закупівель з єдиною метою закупівлі годинників за значно завищеною ціною у ТОВ «Київський годинниковий завод», які явно не відповідають вимогам до предмета закупівлі (у тому числі у частині вимог до ременів)
Констатуємо порушення Замовником ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Крім того, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, запобігти корупційним діям та зловживанням, дотримуючись ст.7 Бюджетного Кодексу України та одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпеченню максимальної економії та ефективності. Дії Замовника дискредитують систему електронних закупівель та державу Україна перед міжнародними партнерами, які постійно наголошують на невиконанні обов’язків щодо дотримання прозорості державних закупівель
На підставі викладеного вимагаємо:
- скасувати неправомірне рішення щодо протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», ухвалене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою N 16 від 26.07.2022р.
- прийняти найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка було абсолютно протиправно відхилена Замовником
- скасувати протиправне рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Київський годинниковий завод», винесене Протоколом №17 від 28.07.2022р. та повідомлення від 28.07.2022р. про намір укласти договір з ТОВ «Київський годинниковий завод» на товар, який НЕ відповідає вимогам до предмета закупівлі, розміщене з грубим порушенням вимог чинного законодавства
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.07.2022 23:45
Вирішення:
Шановний Учасник спрощеної закупівлі! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. В технічних вимогах Замовника міститься наглядне зображення сувенірних годинників з логотипом (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), крім того Таблицею відповідності (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено надання ескізу годинників. Запропонований Вами у таблиці відповідності ескіз годинників не містить відповідних позначок. Технічна пропозиція у цій частині не відповідає встановленому оголошенням про проведення спрощеної закупівлі критерію. Замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі оформити циферблат годинників відповідно до встановлених вимог.
2. В технічних вимогах Замовника міститься наглядне зображення сувенірних годинників з логотипом (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), крім того Таблицею відповідності (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено надання ескізу годинників. На циферблаті запропонованого Вами ескізу чоловічих годинників міститься маркування “JAPAN MOVT”, яке не передбачалось технічними вимогами, та впливає на зовнішній вигляд годинників. Також звертаю Вашу увагу, що на жіночих годинниках, запропонованих Вами, маркування, яке з Ваших слів є стандартним маркуванням циферблата та підтверджує вимоги Замовника до механізму - відсутнє. Технічна пропозиція в цій частині не відповідає встановленому оголошенням про проведення спрощеної закупівлі критерію. Замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі оформити циферблат годинників відповідно до встановлених вимог.
3. В технічних вимогах Замовника міститься наглядне зображення сувенірних годинників з логотипом (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), крім того Таблицею відповідності (Додаток 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) передбачено надання ескізу годинників із нанесеним логотипом. Логотип, запропонований Вами, не відповідає вимогам Замовника. Замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі виконати вимоги із нанесення логотипу на годинники.
4. У Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначені вимоги до оформлення пропозиції, у тому числі щодо надання копій документів, про це також було зазначено в протоколі відхилення.
5. Запропонований Вами товар не відповідає заявленим моделям. Слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать Закону. Крім того, Замовником закуповуються не самі годинники, а годинники з зображенням елементів логотипу, будь-який учасник може запропонувати вказану модель годинників з нанесенням вказаної символіки та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції відсутні, принципів, визначених в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримано.
З огляду на зазначене, запропоновані Вами годинники не відповідають умовам оголошення про проведення спрощенної закупівлі по багатьом параметрам.
Вимагаючи прийняти пропозицію, в якій зазначені годинники з характеристиками, які не відповідають встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» змушує Замовника прямо порушити норми Закону України “Про публічні закупівлі” та прийняти пропозицію, яка не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Також учасник примушує Замовника порушити принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, на якому сам неодноразово наголошує.
Звертаємо увагу, що всі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, а замовники здійснюють закупівлі, виходячи із власних потреб. Виконавчий комітет Одеської міської ради ніколи не позбавляв учасників можливості взяти участь у закупівлі.
Крім того повідомляємо, що під час перевірки пропозицій Учасників, Замовник здійснює перевірку учасника процедури закупівлі на предмет наявності/ відсутності застосування санкцій. Жодних заборон для участі в закупівлі ТОВ «Київський годинниковий завод» немає.
Дякуємо Вам за участь!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством
Номер:
c74e5aee82b54aaab3b5f43165b1e0f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-006939-a.b1
Назва:
Просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством
Вимога:
Шановні Панове!
Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз протиправно прописана під конкретну торгову марку “Time-R” та конкретні моделі годинників “Time-R” 319-523 та 460-623 конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» БЕЗ можливості надання еквівалентів та БЕЗ можливості участі інших постачальників, що є грубим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
Викликає величезне занепокоєння, що під час широкомасштабних військових дій, в умовах тотального дефіциту бюджетних коштів навіть на життєво необхідні витрати, в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та Прем’єр-міністра України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів у військовий час, а також взятих обов’язків перед іноземними партнерами, Виконавчий комітет Одеської міської ради даним Оголошенням грубо порушує вимоги законодавства, ухиляючись від стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції.
Принагідно просимо шановного Замовника звернути увагу, що оголошена спрощена процедура закупівлі годинників НАЙПРОСТІШОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ за ЯК МІНІМУМ ВДВІЧІ завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», при існуванні в розпорядженні Замовника пропозицій на постачання годинників КРАЩИХ ТЕХНІЧНИХ характеристик від інших постачальників як мінімум по ВДВІЧІ НИЖЧІЙ ціні, що дозволяє зекономити як мінімум 50% обсягу всіх коштів, виділених на закупівлю годинників (це як мінімум 75 000,00 грн.), при тому, що гуртові ринкові ціни на годинники подібних найпростіших технічних характеристик (корпус з латуні, японський механізм) у ДЕСЯТЬ (!) разів нижче, ніж встановлено Замовником та складають приблизно від 150 грн. за од. (а не 1 500, 00 грн. як встановив Замовник), що можна легко підтвердити документально, взявши інформацію із відкритих джерел
Але, на жаль, предмет закупівлі без жодних на те підстав прописується виключно під годинники торгової марки «TIME-R», БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ, в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за в ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що також без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 3 до Оголошення) прописаний Замовником ВИКЛЮЧНО під конкретні моделі годинників “Time-R”:
годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-523 – 60 шт.
годинник наручний жіночий “Time-R” 460-623 – 40 шт.
конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 150 900,00 грн.
Це повністю підтверджують наступні факти
1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “Time-R” та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий “Time-R” модель 319-523 та годинник наручний жіночий “Time-R” модель 460-623
Замовник планує закупити всього 100 годинників на загальну суму 150 900,00 гривень, що складає 1 509,00 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками, а також навіть з набагато кращими характеристиками, у тому числі оснащеними ШВЕЙЦАРСЬКИМИ МЕХАНІЗМАМИ!
Відповідні пропозиції від інших постачальників Замовник має, а тому жодного обґрунтування завищеній у декілька разів очікуваній вартості закупівлі конкретного товару “Time-R” 319-523, 460-623 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» НЕ ІСНУЄ
Оскільки Замовник ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧАЄ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ бажаним годинникам “Time-R” 319-523, 460-623, він свідомо готується закуповувати годинники як мінімум за в декілька разів ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а БІЛЬШ КОНКУРЕНТНІ пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником виключно на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ “Time-R” ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника. Замовник, навіть у спрощених закупівлях, зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки. Замовник має обов’язково вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки інакше – він грубо порушує п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші наведені у наших скаргах норми чинного законодавства, т.я. відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Зазначене підтверджують висновки Державної аудиторської служби України:
закон не дає можливості Замовнику, навіть у спрощених закупівлях, дискримінувати інших учасників, тому посилання деяких замовників на абз.2 ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого нібито «в спрощених закупівлях у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» є необґрунтованим, оскільки зазначене положення Закону може не зобов’язувати Замовника зазначати еквіваленти лише при умові, що Замовником дотримані інші вимоги даного Закону. Таким чином, ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилаються деякі замовники, може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Прекрасно зрозуміло, що вимога конкретної торгової марки конкретного учасника ТОВ «Київський годинниковий завод» виключає участь всіх інших учасників, що є їх повною дискримінацією та обмеженням конкуренції, а тому порушення Закону та ст.7 Бюджетного Кодексу є цілком очевидним.
Таким чином, через подібне складання вимог до предмету закупівлі, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет значно ЗАВИЩЕНУ ЦІНУ, суперечить положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.7 Бюджетного Кодексу, що в умовах повномасштабної війни, вочевидь, є категорично неприйнятним
2. Замовник – Виконавчий комітет Одеської міської ради, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, у Додатку 3 до Оголошення («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів годинників “Time-R” 319-523, 460-623, які вимагаються та їх розмірів (з точністю до долі мм»), які Замовник вимагає всупереч чинному законодавству, а також обмеження щодо циферблатів та їх специфічного дизайну, включаючи вигляд та колір цифр, стрілок, тощо
Тому зрозуміло, що крім вище згаданих моделей конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» не існує годинників інших виробників, конструкція корпусів яких буде в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідати до долі міліметру (!) прописаним Замовником розмірам, а також бути розрахованою на конкретні механізми конкретної країни виробництва, на відповідний дизайн циферблатів, конкретне розташування календаря та інші специфічні вимоги. Це ще раз доводить, що Замовник прописав вказані характеристики безальтернативно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод»
Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до міліметру (!) розміри корпусів годинників, специфічний дизайн циферблату (колір та вигляд цифр), які аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЯК МІНІМУМ ВДВІЧІ ЦІНОЮ. Вимога Замовником механізмів конкретної країни виробництва Японія (при наявності більш якісних, наприклад, швейцарських механізмів, які цілком вкладаються у встановлену Замовником вартість закупівлі), також жодним чином не обґрунтована. Крім того, вимога календаря у чоловічих годинниках (при чому з вимогою розташування його у конкретному місці) та відсутність його у жіночих ще раз доводять пристосування предмета закупівлі виключно під асортимент та в інтересах конкретного підприємства
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретним моделям параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет у декілька разів завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника конкретних моделей та конструкцій годинників - TIME-R 319-523, 460-623, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, дизайну циферблатів, а також механізмів конкретної країни виробництва (Японії)
Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники, у тому числі які Замовник має у своєму розпорядженні!
4. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» “ TIME-R TIME-R 319-523, 460-623 (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам, що видно навіть по розміщеним в Оголошенні Замовником ілюстраціях. Навіщо Замовник розміщує вимоги, яким точно НЕ відповідають годинники, які чомусь вимагаються Замовником у якості предмета закупівлі, залишається не зрозумілим
Виходячи з викладеного, можна констатувати порушення Замовником ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Більш того, незрозуміло чому Виконавчий комітет Одеської міської ради, який має захищати інтереси нашої держави на регіональному рівні під час війни з РФ, хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до 2019 року перебували у складі його засновників
Таким чином, звертаємо увагу шановного Замовника, що через протиправні обмеження, закладені в Оголошенні, участь у зазначених торгах зможе взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» під товар якого прописаний предмет закупівлі та яке продасть свій товар за як мінімум ВДВІЧІ завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, а також несправедливим до очікувань суспільства, яке вимагає прозорості та доброчесності, особливо після стількох важких втрат
Враховуючи все вище викладене, посилання на зазначені моделі «Time-R» постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!), абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям годинників TIME-R 319-523, 460-623
Все зазначене вище свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Просимо врахувати , що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Спираючись на викладене вище, вимушені констатувати грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до Додатку 3 до Оголошення («Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників TIME-R 319-523, 460-623, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправне посилання на торгову марку TIME-R та моделі TIME-R 319-523, 460-623, які прописані виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопуску до закупівлі будь-яких інших учасників ринку та їх дискримінації
2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, специфічного дизайну циферблатів, вимог щодо розташування календаря, кольору та вигляду цифр, кольору стрілок, механізмів конкретної країни виробництва, а також інших дискримінаційних обмежень
3. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадових осіб, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники TIME-R 319-523, 460-623 БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ (!) та закупити товар за як мінімум ВДВІЧІІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники, у тому числі які має Замовник
4. надати публічну позицію Одеського міського голову з зазначеного приводу, а також вивчити думку мешканців м. Одеси щодо закупівлі товару під час війни та економічної кризи, коли кожна бюджетна гривня на рахунку, годинників за в декілька разів завищеною ціною у визначеного за непрозорими критеріями єдиного постачальника шляхом повного обмеження конкуренції через недопуск інших учасників та відсутності реальних торгів (можемо допомогти провести опитування у ФБ мережі через лідерів суспільної думки)
5. у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2022 23:17
Вирішення:
Шановний Учаснику, хочу звернути Вашу увагу, що дана закупівля у визначенні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є спрощеною закупівлею, оскільки очікувана вартість предмету закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Порядок проведення спрощених закупівель визначається статтею 14 Закону. Частина 4 статті 14 Закону зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати конкретну торговельну марку чи фірму.
Щодо відсутності підстав закупівлі обраних годинників, це Ваша суб’єктивна думка, як учасника. Модель годинників була обрана з огляду на візуальну відповідність статусу особливої нагороди та вручається під час проведення заходів з нагородження осіб, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів, внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток міста.
За основу при виборі технічних характеристик годинників було використано досвід закупівель минулих років та експлуатації годинників. Оскільки годинники це іміджева продукція, для замовника важлива якість годинників як в цілому так і окремих механізмів. Враховуючи досвід, модель “TIME-R” ідеально задовольняє вищезазначені потреби. Дана модель максимально практична, відрізняється якістю матеріалів та надійністю механізмів. Діаметр та розмір годинників підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів. Матеріал корпусу, ременця, кришки та механізм цієї моделі характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю.
Щодо матеріалу ремінця годинника: зазначена вимога забезпечує постачання годинника якісним ремінцем із натуральної шкіри, виключаючи можливість підміни їх штучними матеріалами.
Очікувану вартість даної закупівлі було розраховано методом порівняння ринкових цін на основі зібраних комерційних пропозицій. Саме від збору комерційних пропозицій залежить правильне обрання необхідного виду закупівлі.
При цьому замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які взмозі поставити годинники заявлених моделей та виконати вимоги із нанесення логотипу.
Також хочемо звернути Вашу увагу, що стаття 22 Закону, на яку Ви посилаєтесь у Вимозі, стосується лише Розділу IV Закону “ВІДКРИТІ ТОРГИ”.
Вимоги Вашої компанії до Замовників носять систематичний характер та націлені на зрив закупівель. Просимо Вас, як учасника, дотримуватись добросовісної конкуренції під час участі в закупівлях.
Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону та відповідають принципам здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено