-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фартух односторонній на бретелях (НК 024:2019 38355: фартух для захисту від Фартух односторонній на бретелях Мх110 см (НК 024:2019 38355: Фартух для захисту від випромінювання), фартух односторонній на бретелях Lх110 см (НК 024:2019 38355: Фартух для захисту від випромінювання); фартух двосторонній XLх110 см (НК 024:2019 38355: Фартух для захисту від випромінювання), комір захисний великий 6/16-54 (НК 024:2019 38358: Комір для захисту від випромінювання), комір захисний великий 6/16-60 (НК 024:2019 38358: Комір для захисту від випромінювання); шапочка захисна (НК 024: 2019 45548: Шапочка для захисту від випромінювання) (код за ДК 021:2015 35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Завершена
45 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період оскарження:
13.07.2022 11:28 - 19.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне відхилення
Номер:
87866d1acdd04be68039cb8c0969cb9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-002469-a.c2
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Згідно протоколу №328 від 27.07.2022 наша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні, а саме: ЗІЗ повинні виготовлятися з сучасного матеріалу – просвинцьованого вінілу. На нашу думку, така причина для відхилення є не достатньо обгрунтована та упереджена, оскільки нами пропонується сучасніший матеріал спеціально розроблений для засобів індивідуального захисту. Провідні виробники рентген захисного одягу (Mavig, Xenolite, інші) використовують просвинцьовану гуму.
В результаті Ваш заклад витратить більш як на 25% більше коштів по цій закупівлі та отримає вироби з захисним матеріалом застарілої технології, що, в основному, використовується для виготовлення рентген захисних ширм та екранів.
У відповіді на вимогу до даної закупівлі від 15.07.2022 Ви писали, що "в даній закупівлі жодним чином не порушено норми законодавства, дотримані усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю, надана можливість взяти участь в закупівлі будь-яким постачальникам необхідного Замовнику товару". Як видно з результатів закупівлі, крім нас прийняв участь всього один учасник, що є монопольним виробником рентгенозахисних виробів з вінілу. Отже це ще раз підкреслює, що вимога "ЗІЗ повинні виготовлятися з сучасного матеріалу – просвинцьованого вінілу" була дискримінаційною та обмежила участь інших учасників, які можуть запропонувати якісніший захисний одяг з кращими характеристиками.
З наведеного вище, ми не розуміємо, чому нашу пропозицію з кращою ціною було відхилено порушуючи основні принципи закупівель - максимальна економія, ефективність.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 02.08.2022 10:22
Дата подачі:
28.07.2022 10:21
Вирішення:
«Шановний Учаснику! Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної процедури зазначається, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. З урахуванням зазначеного слід зауважити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання того чи іншого товару у своїй діяльності.
Додаток 2 «Медико-технічні вимоги» містить інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, які сформовані в т.ч. з урахуванням досвіду використання та вивчення відповідної продукції, зокрема, в частині ефективного поєднання застосованих при виробництві матеріалів й технологій та експлуатаційних характеристик.
Згідно ст. 14 Закону одним із етапів спрощеної закупівлі є розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника (ч. 2 ст. 14 Закону).
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною (ч. 11 ст. 14 Закону).
За результатами електронного аукціону Ваша пропозиція визначена найбільш економічно вигідною.
Однак, за результатами розгляду Вашої пропозиції на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, встановлено, що вона не відповідає вимогам до предмету закупівлі, зокрема, запропонований товар за своїми характеристиками не відповідає медико-технічним вимогам Додатку 2.
Згідно ч.13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на зазначене, прийняте рішення про відхилення Вашої пропозиції, як такої, що не відповідає вимогам до предмета закупівлі, - є обґрунтованим та законним.
Отже, відповідно до вищевикладеного оцінка вашої пропозиції була з дотримання усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також з дотриманням усіх принципів закупівель»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційний критерій
Номер:
237db46908fe4c86a32ff29ca7120cdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-13-002469-a.a1
Назва:
Дискримінаційний критерій
Вимога:
Доброго ранку, вимагаємо видалити з Технічної специфікації вимогу «Повинні виготовлятися з сучасного матеріалу – просвинцьованого вінілу». Потрібно розуміти, що Замовник при підготовці медико-технічних вимог повинен керуватися функціональними характеристиками товару (свинцевий еквівалент, розмір, вага, термін експлуатації), а не з чого він виготовлений. Крім того Ви повинні розуміти, що на ринку України присутній одяг тільки одного виробника з просвинцьованого вінілу, що автоматично робить його монополістом. В такому разі не має змісту проводити торги, знаючи наперед, що тільки його товар може бути поставлений.
Також доводимо до Вашого відома, що на ринку України присутні безсвинцевий рентгензахисний одяг, одяг з натурального каучука, одяг з просвинцьованої гуми, а ви, прописуючи "Просвинцьований вініл", позбавляєте можливості отримати товар з кращими екологічними та технічними характеристиками. Просвинцьована гума, що використовується для пошиття рентгенозахисного одягу містить спеціальні зміцнюючі, еластичні добавки, які успішно використовуються в країнах ЄС та Азії. Термін експлуатації що у просвинцьованого вінілу, що у просвинцьованої гуми з наповнювачами для еластичності та міцності складає 5 років. Просвинцьований вініл, в основному, використовують для оббивки стін, захисних дверей в рентгенкабінетах та для захисних екранів рентгенапаратів. У державних санітарних правилах і нормах «Гігієнічні вимоги до влаштування та експлуатації рентгенівських кабінетів і проведення рентгенологічних процедур», затвердженого Наказом МОЗ України 04.06.2007р. №294, Закону України «Про захист людини від впливу іонізуючого випромінювання» №15/98-ВР від 24.02.2020р. єдиним критерієм оцінки є відповідність свинцевому еквіваленту, тож будь ласка видаліть дискримінаційний критерій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2022 09:15
Вирішення:
Доброго дня, ознайомившись з вашою вимогою повідомляємо наступне:
Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошені про проведення спрощеної процедури зазначається, зокрема, інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі, визначені Замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель, у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає за необхідні.
Дана закупівля організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності, який є один із ключових принципів закупівель. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів. Також, в даній закупівлі жодним чином не порушено норми законодавства, дотримані усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про закупівлю, надана можливість взяти участь в закупівлі будь-яким постачальникам необхідного Замовнику товару.
Статус вимоги:
Відхилено