-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботизована система для відновлення навиків ходьби за кодом ДК 021:2015:33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», код номенклатурної позиції ДК 021:2015:33155000-1 «Фізіотерапевтичні апарати», (НК 024:2019- 58873 Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням).
Закупівля Товару в умовах воєнного стану проводиться згідно постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» № 169 від 28 лютого 2022 року зі змінами.
Завершена
29 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 145 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 145 000.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2022 16:38 - 18.07.2022 10:30
Вимога
Залишено без розгляду
НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ
Номер:
f79c2feb52664ad6b666cab25b89dfce
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-12-007513-a.b4
Назва:
НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ
Вимога:
Замовник неправомірно визначив переможцем торгів ТОВ АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ, а саме пропозиція переможця містить суттєві порушення вимог документації, а саме:
1. Відповідно до п. 11.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі банківська гарантія повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 11.8. відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній у підпункті 11.3. Для того, щоб виплата була здійснена, Замовник на адресу фінансової установи, яка видала гарантію, поштою надіслати листа-вимогу щодо здійснення виплати. В листі вказує: дату та номер гарантії, назву Учасника, коду та назву тендеру, реквізити банківського/казначейського рахунку, на який необхідно здійснити виплату, підтвердження настання гарантійного випадку та додати свої ідентифікаційні документи.
Пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, або надане учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до такого забезпечення пропозиції, відхиляється Замовником (п.11.2 оголошення).
Учасником надана БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № IG/22275/001 від 18 липня 2022 року, в якій згідно п.3 зазначено, що Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією/пропозицією:
- відкликання тендерної пропозиції/пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції/пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю.
Проте, в наданій БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № IG/22275/001 від 18 липня 2022 року не зазначено про те, що вимога повинна містити назву Учасника, коду та назву тендеру, реквізити банківського/казначейського рахунку, на який необхідно здійснити виплату, підтвердження настання гарантійного випадку та додати свої ідентифікаційні документи.
Банківська гарантія повинна відповідати формі і вимогам до забезпечення пропозиції, які затверджені Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628.
Відповідно до п.3 ФОРМИ забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 умовами (підставами ), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією є:
відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними;
непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю;
ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
В наданій БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № IG/22275/001 від 18 липня 2022 року не зазначено тільки наступні підстави що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його пропозицією:
- відкликання тендерної пропозиції/пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції/пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю.
Згідно з п.п. 9 п.4 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 в інформації щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В наданій БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № IG/22275/001 від 18 липня 2022 року не зазначено дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
В наданій БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № IG/22275/001 від 18 липня 2022 року не вірно зазначена адреса місцезнаходження, а саме: м. Київ, пров. Артилерійський, 5А, 03113, Україна, тоді як згідно виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, пропозиції учасника місцезнаходження учасника Україна 03113, місто Київ, провулок Артилерійський, будинок 5А, офіс 1.
Таким чином, надане учасником забезпечення пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі до такого забезпечення пропозиції.
2. Відповідно до п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема: копія сертифікату відповідності на товар, та/або копія сертифікату якості на товар, та/або копія паспорту якості на товар, та/або копія декларації про якість, та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або гарантійний лист про надання копій документів на момент поставки запропонованого товару.
Учасником не надані відповідні документи що зазначені вище, що є не виконанням вимог п. п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Крім цього, у п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що У разі, якщо учасник або переможець, відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний мати якийсь зі вказаних в документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Листа-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника й завірений печаткою , в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів в складі пропозиції не має.
Таким чином, Учасником не надані відповідні документи що зазначені вище, що є не виконанням вимог п. п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
3. Відповідно до Додатку 1 інформація про відповідність запропонованого товару медико-технічним та якісним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами, а саме:
1) Копією декларації про відповідність та/або сертифікатом відповідності або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro», від 02.10.2013 № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують»).
АБО
гарантійний лист про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару.
Учасником наданий гарантійний лист про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару.
Зазначена вище вимога щодо надання копія сертифікату відповідності на товар, та/або копія сертифікату якості на товар, та/або копія паспорту якості на товар, та/або копія декларації про якість, та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або гарантійний лист про надання копій документів на момент поставки запропонованого товару не підтверджується гарантійним листом про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця торгів та вчинити дії згідно з діючим законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.08.2022 21:57
Вирішення:
Шановний учаснику, у відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне:
Стосовно першого питання зазначаємо наступне.
По-перше, відповідно до пункту 11.1. Оголошення банківська гарантія повинна містити зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 11.8. відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній у підпункті 11.3. Для того, щоб виплата була здійснена, Замовник на адресу фінансової установи, яка видала гарантію, поштою надіслати листа-вимогу щодо здійснення виплати.
На виконання вищезазначеного надано електронну банківську гарантію, де зазначено, що за цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії.
Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT- адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк).
Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією/пропозицією:
- відкликання тендерної пропозиції/пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції/пропозиції вважаються дійсними;
- непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю.
Вищезазначене свідчить, про виконання ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» пункту 11.1. Оголошення в повному обсязі, оскільки обов’язку щодо зазначення вимог до листа (В листі вказує: дату та номер гарантії, назву Учасника, коду та назву тендеру, реквізити банківського/казначейського рахунку, на який необхідно здійснити виплату, підтвердження настання гарантійного випадку та додати свої ідентифікаційні документи) у самій банківській гарантії Замовником не встановлено.
По-друге, відповідно до пункту 3 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією:
відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними;
непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю;
ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі;
ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Водночас, відповідно 11.8 Оголошення забезпечення пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
В тексті банківської гарантії учасника-переможця зазначено наступні підстави:
відкликання тендерної пропозиції/пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції/пропозиції вважаються дійсними;
непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю, що відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, та, відповідно, вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вищезазначене свідчить, що надана електронна банківська гарантія відповідає пункту 11.8. Оголошення в даній частині та пункту 3 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, оскільки їй не суперечить (забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагалось, стаття 17 не поширюється на проведення спрощеної процедури закупівлі).
По-третє, стосовно незазначення учасником в банківській гарантії дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі повідомляємо, що дата оголошення процедури закупівлі зашифрована в номері закупівлі - UA-2022-07-12-007513-a, крім того в тексті банківської гарантії наявне посилання на дану закупівлю, оприлюднену на веб-порталі prozorro.
По-четверте, стосовно невірного зазначення місцезнаходження принципала, ні Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, ні Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 не встановлено обов’язку щодо відповідності зазначеного у банківській гарантії місцезнаходження принципала Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або даних з самого реєстру. Враховуючи вищезазначене жодних порушень Оголошенню в даній частині не встановлено.
Стосовно другого питання, дійсно, відповідно до пункту 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасник повинен задати наступні документи: - копія сертифікату відповідності на товар, та/або копія сертифікату якості на товар, та/або копія паспорту якості на товар, та/або копія декларації про якість, та/або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи або гарантійний лист про надання копій документів на момент поставки запропонованого товару. У складі пропозиції учасника ТОВ «Аксель Медікал» наявний гарантійний лист від 15.07.2022р. про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію медичного виробу. Таким чином учасником ТОВ «Аксель Медікал» виконано вказану вище вимогу Оголошення – відповідно відступні підстави для задоволення вимоги в даній частині.
Стосовно третього питання, відповідно до Додатку 1 до Оголошення інформація про відповідність запропонованого товару медико-технічним та якісним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами: копією декларації про відповідність та/або сертифікатом відповідності або копіями документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів», від 02.10.2013 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro», від 02.10.2013 № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують»).
АБО
гарантійним листом про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару.
У складі пропозиції учасника ТОВ «Аксель Медікал» наявний гарантійний лист від 15.07.2022р. про надання копій документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту на момент поставки запропонованого товару. Таким чином, учасником виконано вимогу оголошення, оскільки надано один із опційних документів, що вимагалися на підтвердження відповідності даній вимозі, а тому вимога не підлягає задоволенню в даній частині.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції переможця закупівлі, та задоволення вимоги учасника ТОВ "ЕКСПО ТРЕЙД ІНКОМ" від 08 серпня 2022.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.08.2022 15:49
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» та скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №624 від 03.08.2022 року
Номер:
906073e5308c463287cfb2b63c917eb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-12-007513-a.a3
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» та скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №624 від 03.08.2022 року
Вимога:
04 серпня 2022 року в електронній системі закупівель оприлюднено відповідь Замовника на вимогу товариства з обмеженою відповідальністю «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» від 03 серпня 2022 року UA-2022-07-12-007513-a.a2 щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
У своїй відповіді Ви посилаєтесь про те, що згідно ч.16 оголошення до спрощеної закупівлі учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції копію Витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом. У складі пропозиції Вами надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань. Витяг, який просимо ми надається в органах Держстату, а Витяг, який надано - Державним реєстратором.
ЄДР та ЄДРПОУ – це два різних реєстри.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» не погоджується з такою підставою для відхилення пропозиції з огляду на таке.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами.
Положення було введене в дію з 01.01.1996; Кабінет Міністрів України доручив Міністерству статистики вжити заходів для створення та ведення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Відповідно до пункту 3 Положення, Реєстр ведеться з метою:
- забезпечення єдиного державного обліку та ідентифікації суб'єктів;
- класифікації суб'єктів для отримання статистичної інформації у формалізованому вигляді;
- проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів;
- удосконалення статистичного обліку суб'єктів та створення реєстрів респондентів статистичних спостережень (статистичних реєстрів).
Згідно із пунктом 4 Положення, інформаційний фонд Реєстру містить такі дані:
- ідентифікаційні - ідентифікаційний код та найменування суб'єкта;
- класифікаційні - види економічної діяльності, територіальна належність, форма власності, організаційно-правова форма господарювання, інституційний сектор економіки, найменування органу, до сфери управління якого належить суб'єкт, тощо;
- довідкові - місцезнаходження, телефон, телефакс, прізвище керівника, засновників тощо;
- реєстраційні - відомості про створення, припинення суб'єктів та вчинення інших реєстраційних дій щодо них;
- економічні - виробничі та фінансово-економічні показники діяльності суб'єкта.
Відповідно до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (надалі – Єдиний державний реєстр) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
Відповідно до ч. 2 статті 9 цього Закону, в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності);
2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі
підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код);
3) організаційно-правова форма;
8) перелік засновників (учасників) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія та номер паспорта, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний код, якщо засновник - юридична особа; відмітка про закінчення повноважень засновника громадського формування у зв’язку з державною реєстрацією;
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання,
реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
10) місцезнаходження юридичної особи;
11) види діяльності;
12) назва органів управління юридичної особи;
13) відомості про керівника юридичної особи, а за бажанням юридичної особи - також про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи;
15) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки
кожного із засновників (учасників);
16) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо);
18) інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою: телефон, адреса електронної пошти;
19) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі;
20) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи: ідентифікаційний код відокремленого підрозділу; найменування відокремленого підрозділу; місцезнаходження відокремленого підрозділу; види діяльності відокремленого підрозділу; відомості про керівника відокремленого підрозділу: прізвище, ім’я, по батькові, посада, дата народження, дата призначення та реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті
про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта), наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи; відомості про членів керівних органів: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку - для
відокремленого підрозділу громадського формування; відомості про належність відокремленого підрозділу юридичної особи, що припиняється шляхом злиття, приєднання, поділу або перетворення, до юридичної особи - правонаступника; інформація для здійснення зв’язку з відокремленим підрозділом: телефон та адреса електронної пошти;
26) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог;
27) дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи;
28) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією;
29) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа;
30) дані про юридичних осіб - правонаступників;
31) дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію;
39) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі;
41) фінансова звітність про господарську діяльність юридичної особи (крім бюджетних установ) у складі балансу і звіту про фінансові результати в електронній формі, отримана з інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики;
42) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів;
43) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи, тощо.
Стаття 10 цього Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" встановлює презумпцію достовірності відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру: якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою (частина 1). Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними (частина 2). Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, не внесені до нього, вони не можуть бути використані у спорі з третьою особою, крім випадків, коли третя особа знала або могла знати ці відомості (частина 3).
Порядок інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та інформаційними системами Державної служби статистики України, затвердженим наказом Міністерства юстиції України, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 28.09.2015 № 1834/5/1212, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.10.2015 р. за № 1192/27637 (далі – Порядок інформаційної взаємодії), визначає механізм інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами Державної служби статистики України (включно із ЄДРПОУ), у тому числі передачі ідентифікаційних кодів ЄДРПОУ.
Інформаційна взаємодія здійснюється на центральному рівні в електронній формі інформаційно-телекомунікаційними засобами (пункт 2).
Інформаційну взаємодію забезпечує адміністратор Єдиного державного реєстру та Державна служба статистики України (пункт 4).
Передача відомостей про проведені реєстраційні дії щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у тому числі повідомлень державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», з Єдиного державного реєстру до реєстрів Державної служби статистики України здійснюється автоматично програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру одночасно з проведенням відповідної реєстраційної дії у цьому реєстрі (пункт 7). Передача відомостей з реєстрів Державної служби статистики України до Єдиного державного реєстру здійснюється автоматично програмними засобами ведення реєстрів Державної служби статистики України невідкладно після завершення опрацювання відомостей у цих реєстрах (пункт 9).
Таким чином, ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ, постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії.
Вважаємо за необхідне зазначити, що подібне питання вже було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 13521-р/пк-пз 13.07.2020, №27129-р/пк-пз від 07.12.2021 та інші).
В своїх рішеннях АМКУ вказує, що ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ, постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується Порядком інформаційної взаємодії. Пропозиція учасника не може бути відхилена Замовником у разі надання витягу з ЄДР замість відомостей з ЄДРПОУ.
Крім того слід зазначити, що відповідно до пункту 16 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України органом державної статистики на запит суб'єкта у п'ятиденний строк надаються Відомості з Реєстру.
Відповідно до п.10 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого Наказом Державного комітету статистики від 28.11.2005 року № 386 , зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 15 грудня 2005 р. за № 1509/11789 органом державної статистики формуються Відомості з Реєстру.
На підставі викладеного, органи статистики видають документ, який має назву- ВІДОМОСТІ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПІДПРИЄМСТВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ УКРАЇНИ .
Пунктом 16 оголошення вимагається копія Витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом, який не формується органами статистики.
Отже, Замовником в оголошенні вимагається надати не існуючий документ.
У складі пропозиції ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» міститься, зокрема, витяг від 28.05.2021 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у якому міститься інформація про ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ».
Інформація у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що міститься у складі пропозиції, співпадає з інформацією, яка міститься в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ).
Виходячи з наведеного, ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» виконані вимоги п.16 оголошення та Замовник отримав необхідну інформацію про учасника з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який міститься у складі пропозиції.
Таким чином, Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» в цій частині.
Щодо банківської ліцензії то слід зазначити наступне.
Відповідно до 11.6. оголошення разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf: - копія ліцензії, виданої банку. Зазначена копія повинна бути завірена банком.
В складі пропозиції завантажено файл «Лицензия НБУ.pdf.p7s», який містить сканований оригінал банківської ліцензії №191 від 05 жовтня 2011 року, генеральної ліцензії на здійснення валютних операцій від 05.10.2011 №191 з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку, а не копія ліцензії, котру необхідно завіряти банком.
Умовами оголошення не встановлено умов які передбачають, що надання учасником оригіналу банківської ліцензії з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку, а не копії ліцензії, завіреної банком, є порушенням вимог оголошення про закупівлю.
Таким чином, Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» в цій частині.
З урахуванням викладеного, вважаємо, що Замовник, під час приймання рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ ««МЕД ТЕКНОЛОДЖІ»», порушив законні права та інтереси учасника закупівлі ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ», пропозиція якого відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі викладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 624 від 03.08.2022 року про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Роботизована система для відновлення навиків ходьби за кодом ДК 021:2015:33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», код номенклатурної позиції ДК 021:2015:33155000-1 «Фізіотерапевтичні апарати», (НК 024:2019- 58873 Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням) ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ».
2. Визнати переможцем спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Роботизована система для відновлення навиків ходьби за кодом ДК 021:2015:33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», код номенклатурної позиції ДК 021:2015:33155000-1 «Фізіотерапевтичні апарати», (НК 024:2019- 58873 Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням) ТОВ «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ».
У разі не задоволення нашої законної вимоги, ТОВ ««МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» залишає за собою право звернутися до правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України, здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та Держаудитслужби України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2022 17:54
Вирішення:
Шановний учаснику, надаємо відповідь на Вашу скаргу, повідомляємо, що: Згідно ч.16 оголошення до спрощеної закупівлі учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції копію Витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом. У складі пропозиції Вами надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань. Витяг, який просимо ми надається в органах Держстату, а Витяг, який надано - Державним реєстратором.
ЄДР та ЄДРПОУ – це два різних реєстри. Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР), створений відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“, забезпечує накопичення інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. ЄДР створений і ведеться Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва, який є його розпорядником та адміністратором. Проводять державну реєстрацію та вносять відомості до ЄДР державні реєстратори за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи – підприємця. Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Формує та веде його Державний комітет статистики України.
Таким чином, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реалізує право кожного на достовірну інформацію про зазначених суб’єктів.
Стосовно Банківської гарантії, то в оголошенні чітко прописано, що разом із банківською гарантією надається у електронному форматі pdf копія ліцензії, виданої банку, зазначена копія повинна бути завірена банком. У складі пропозиції надано незавірений скан банківської ліцензії.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.08.2022 21:55
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Номер:
4f3ee3b0ac3f494493ad2d6e238fc491
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-12-007513-a.a2
Назва:
Вимога щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимога:
Шановний Замовнику!
03.08.2022 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №624 Замовник вирішив відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі Роботизована система для відновлення навиків ходьби за кодом ДК 021:2015:33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії», код номенклатурної позиції ДК 021:2015:33155000-1 «Фізіотерапевтичні апарати», (НК 024:2019- 58873 Ортез роботизований для реабілітаційної системи з біговим тренажером з автоматичним управлінням) ТОВ МЕД ТЕКНОЛОДЖІ з таких підстав:
-відповідно п.1 ч.13 ст.14 Закону, а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
На підставі викладеного, керуючись частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕД ТЕКНОЛОДЖІ» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2022 17:36
Вирішення:
Шановний учаснику, надаємо відповідь на Вашу скаргу, повідомляємо, що: Згідно ч.16 оголошення до спрощеної закупівлі учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції копію Витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом. У складі пропозиції Вами надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань. Витяг, який просимо ми надається в органах Держстату, а Витяг, який надано - Державним реєстратором.
ЄДР та ЄДРПОУ – це два різних реєстри. Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР), створений відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців“, забезпечує накопичення інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. ЄДР створений і ведеться Державним комітетом України з питань регуляторної політики та підприємництва, який є його розпорядником та адміністратором. Проводять державну реєстрацію та вносять відомості до ЄДР державні реєстратори за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи – підприємця. Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Формує та веде його Державний комітет статистики України.
Таким чином, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реалізує право кожного на достовірну інформацію про зазначених суб’єктів.
Стосовно Банківської гарантії, то в оголошенні чітко прописано, що разом із банківською гарантією надається у електронному форматі pdf копія ліцензії, виданої банку, зазначена копія повинна бути завірена банком. У складі пропозиції надано незавірений скан банківської ліцензії.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.08.2022 10:36
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ ТА ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ
Номер:
7682887ee59a4ca0916b07f3be3e2b1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-12-007513-a.b1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ ТА ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ
Вимога:
ДОДАТОК 1 Технічні вимоги вашої закупівлі прописаний під конкретного виробника і штучно обмежує можливість взяти участь у закупівлі учасників, які пропонують кращі характеристики предмету закупівлі. Умовами документації наведені медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, при цьому такі медико-технічні вимоги належать лише одному виробнику товару, що є дискримінацією у відповідності до вимог чинного законодавства України. Просимо Замовника надати роз’яснення та навести назви як мінімум двох різних виробників товару, товари яких, в сукупності технічних характеристик, відповідають технічним характеристикам предмету закупівлі наведених Замовником у документації або надати відповідь з яких міркувань та документальних обгрунтувань вами встановлено самі такі вимоги до предмету закупівлі. У разі ненадання обгрунтованої відповіді та документального підтвердження ми будемо звертатися до правоохоронних органів, держаудиту щодо проведення вказаної зкупівлі та притягнення упоноваженої особи до кримінальної відповідальності за розтрату значного розміру державних коштів у період воєнного стану в країні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2022 10:21
Вирішення:
Шановний учаснику, надаємо відповідь на Вашу скаргу:
Згідно наказу МОЗ України № 391 від 02.03.2022 р. «Про затвердження методичних рекомендацій щодо етапності надання медичної допомоги пораненим та травмованим» в період воєнного стану КНП «Міська лікарня №2» РМР Міністерством охорони здоров’я України визначено закладом охорони здоров’я, який в умовах воєнного стану виконує функцію закладу відновного лікування поранених та травмованих внаслідок воєнних дій. Також щорічно серед мешканців міста Рівного фіксується близько півтори тисячі нових пацієнтів, які після перенесеного інсульту, черепно-мозкової чи травми різних відділів хребта або ж нижніх кінцівок, потребують відновлення функції ходи. Варто зазначити про реєстрацію інсультів у людей молодого та середнього віку після перенесеної гострої коронавірусної інфекції (20-25 % від усіх випадків гострих порушень мозкового кровообігу за ішемічним типом).
У випадках первинного ураження мозку (травма мозку чи інсульт) завдання ускладнюється необхідністю досягти «усвідомлення» мозком не лише виконання такої функції, а й здатність утримувати рівновагу, скоординованість рухів, їх автоматизм тощо (т. з. нейропластичність мозку). Досягнення кореляції між відновленням ділянок мозку, що відповідають за рух, та функцією нижніх кінцівок значно скорочує терміни одужання пацієнта.
Наявне на сьогоднішній день в закладах охорони здоров’я міста Рівного реабілітаційне обладнання не забезпечує одночасного відновного впливу на мозок людини та нижні кінцівки. Також існує потреба додаткового переміщення пацієнта, іноді поза межі закладу охорони здоров’я, для проведення діагностики фізіологічного стану мозку, периферійних нервів та м’язів. В умовах військової агресії з боку російської федерації важливим є забезпечення проведення лікування в безпечних для пацієнта та персоналу умовах.
Універсальним приладом для вирішення такого завдання є роботизована система реабілітації, незаперечними перевагами якої є:
1) відновлення рухової функції, яка досягається за рахунок перебудови кіркового (мозкового) рівня нервової системи за допомогою постійної стимуляції відповідних периферійних нервів;
2) постійний моніторинг фізіологічних показників стану центральної і периферійної нервової системи, а також нервово-м’язевої передачі (безперервна ЕЕГ (електроенцефалографія), ЕМГ (електроміографія), ФЕС (функціональна електростимуляція);
3) в залежності від антрометричних даних пацієнта налаштовується довжина кроку (мінімальний інтервал 1 см) і швидкість придбану (мінімальний інтервал 0,1 км/год), застосовується противага для врівноваження маси пацієнта (інтервал 1 кг);
4) єдиний апарат свого роду у якому, окрім керування рухів у кульшовому та колінному суглобів, забезпечено контроль рухів у гомілково-ступеневому суглобі, що попереджує волочіння та звисання ступні при ходьбі, що є надзвичайно актуальним при множинному травматичному ураженні кінцівок, або поєднання травми головного чи спинного мозку та кінцівок;
5) забезпечення візуальної мотивації для пацієнта (при відсутності можливості мовного контакту – підбір на моніторі «візуально-звукового оточення», на яке здатен реагувати мозок);
6) система обладнана інтелектуальним інтерактивним режимом, який автоматично пристосовується до спазматичного стану м’язів або пов’язаної з цим скутості, допоміжних сил та сил опору, швидкості ходіння, динаміки та кінематики руху кульшового, колінного та надп’ятково-гомілкового суглобів згідно із поточними результатами функціонування опорно-рухового апарату пацієнта – для максимального забезпечення автоматизму (правильного алгоритму дій) під час ходи;
7) можливість розміщення лікувального комплексу з діагностичними можливостями в безпечних приміщеннях (підвалах чи сховищах).
Таким чином, система – новий стандарт роботизованої реабілітації з використанням концепції нейропластичності для відновлення рухової активності пацієнтів після перенесеної гострої мозкової патології (інсульт, травма, токсичне ураження, гострий інфекційний процес) і травматичного ураження хребта та нижніх кінцівок, придбання якого значно скоротить терміни реабілітаційного лікування, мотивує пацієнта до одужання, забезпечить зниження інвалідизації населення після перенесеної важкої патології, забезпечуючи пацієнтам не лише можливість самостійно пересуватися, а, у значній кількості випадків, повернення до звичного життя.
Виробники реабілітаційного обладнання: Hocoma AG, RECK-Technik GmbH&Co, DIH Technology d.o.o., P&S Mechanics Co., Ltd.
Для підготовки документації використовувалися дані взяті з подібних закупівель, з якими можна ознайомитися за даним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/search/tender?sort=publication_date,desc&text=%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%B1%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F&proc_type=aboveThresholdEU&page=1&cpv=33150000-6,
та наданих комерційних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.07.2022 13:35
Дата виконання рішення Замовником:
18.07.2022 13:34
Підтвердження вирішення:
Обгрунтування надано