• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги вулиця Амундсена, 7 та об’єкт благоустрою «Міська зона відпочинку №3 (обмежена р. Ворскла, пров. Товарним та вул. Сакко) у м. Полтава»

Завершена

425 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 250.00 UAH
Період оскарження: 12.07.2022 15:08 - 16.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірна вимога та дискримінаційна вимога

Номер: 369fb46be6354dda8c1f8c95c2cb0e7c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-12-005982-a.b2
Назва: Неправомірна вимога та дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Серед переліку документів на персонал охорони зазначених в ч. 10.1 додатку 3 документації спрощеної закупівлі вимагається підтвердження медичними довідками можливості роботи охоронником в нічний час. Щодо роботи в нічний час. Конституція України проголошує право кожного на працю, на яку він вільно погоджується або яку вільно обирає, проте законодавство нашої країни обмежує права на працю вночі. Це стосується певних категорій осіб, яким нічна праця може спричинити шкоду для здоров’я. Згідно ст. 54 КзпП нічним вважається час з 10 години вечора до 6 години ранку. Так, відповідно до статті 54 КЗпП до роботи у нічний час заборонено залучати: 1) вагітних жінок і жінок, що мають дітей віком до трьох років (стаття 176); 2) осіб, молодших вісімнадцяти років (стаття 192); 3) інших категорій працівників, передбачених законодавством (наприклад, батьків, які виховують дитину без матерів та інших осіб, зазначених у статті 186-1 КЗпП). Робота жінок в нічний час не допускається, за винятком випадків, передбачених статтею 175 цього Кодексу. Робота осіб з інвалідністю у нічний час допускається лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (стаття 172). Окремі категорії працівників допускається залучати до нічних робіт за деяких умов: 1) осіб з інвалідністю — лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (ст. 55 КЗпП); 2) осіб похилого віку — тільки за їх згодою та за умови, що це не протипоказано їм за станом здоров’я (стаття 13 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»). В Переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи або оточуючих, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2022 № 577 та Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка провадить цю діяльність, або оточуючих, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 № 1465 не виокремлено такого виду діяльності, як робота в нічний час та не встановлено якихось психіатричних протипоказань для її виконання. Тобто, якщо медичним висновком чи довідкою МСЕК (за наявності встановленої інвалідності) немає протипоказать до виконання роботи в нічний час, особа вважається такою що може виконувати роботу в нічний час. А вимога щодо наявності медичної довідки спеціалізованого медичного закладу, яка свідчить про можливість роботи охоронником в нічний час є нікчемною та такою, що не має відображення у національному законодавстві. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Замовник вимагає підтвердження медичними довідками можливості роботи охоронником в нічний час, що є додатковою вимогою, яка не суперечить КЗпП. В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником не вимагається залучення осіб до праці в нічний час, які визначені ст. 54 КЗпП до роботи у нічний час заборонено залучати: 1) вагітних жінок і жінок, що мають дітей віком до трьох років (стаття 176); 2) осіб, молодших вісімнадцяти років (стаття 192); 3) інших категорій працівників, передбачених законодавством (наприклад, батьків, які виховують дитину без матерів та інших осіб, зазначених у статті 186-1 КЗпП). Робота жінок в нічний час не допускається, за винятком випадків, передбачених статтею 175 цього Кодексу. Робота осіб з інвалідністю у нічний час допускається лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (стаття 172). Окремі категорії працівників допускається залучати до нічних робіт за деяких умов: 1) осіб з інвалідністю — лише за їх згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям (ст. 55 КЗпП); 2) осіб похилого віку — тільки за їх згодою та за умови, що це не протипоказано їм за станом здоров’я (стаття 13 Закону України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»). Також, у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов Оголошення Замовника і не доведено, яким чином ці умови Оголошення порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в Оголошенні Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів. Замовник не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», КЗпП та дотримується чинного законодавства, так як дискримінаційні вимоги відсутні в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: f18dae65c2464f518b269a177cb25f9d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-12-005982-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Додатком 3 Оголошення про закупівлю вимагається надання низки документів, що підтверджують наявність в учасника персональних мобільних відео реєстраторів (п. 9.2), собак (п.13.1). В той же час наявність зазначених засобів та вимог щодо їх застосування при наданні охоронних послуг не передбачено ні додатком 1 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі”, ні проектом договору (додаток 2). Зазначене свідчить про штучний характер цих вимог та їх не логічність у зв'язку з тим, що об'єкт охорони не відноситься до категорії особливо важливих об'єктів, що потребують посилених заходів охорони. Внесення в документацію закупівлі вказаних вимог лише призведе до обмеження вільної конкуренції, що суперечить принципам публічних закупівель. Крім цього слід відмітити, що в переліку документів на собак є навіть відривний талон метрики цуценяти (незрозуміло для чого він потрібний Замовнику, якщо згідно роз'яснень Кінологічної спілки України обов'язковість отримання для собаки метрики цуценяти з наступним отримання Родоводу вимагається для допуску собаки до племінного розведення, а також для участі в міжнародних, національних, регіональних змаганнях. В той же час документи, що підтверджують підготовку собак до караульної служби, тобто наявність відповідних дипломів, Замовник не вимагає. Враховуючи викладене вимагаємо прибрати з документації спрощеної закупівлі зазначені вище штучні — дискримінаційні вимоги викладені в п. 9.2 та п. 13.1 додатку 3.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний Учасник, на Вашу вимогу повідомляємо наступне: Замовник вважає за доцільне надання даних документів п.9.2 та п.13.1 Додатку 3 Оголошення, для виконання технічного завдання. Оскільки у загальновживаному значенні під дискримінацією розуміється будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. При цьому Замовник зазначає, що суб’єктом вимоги не підтверджено неможливість виконання ним умов Оголошення Замовника і не доведено, яким чином ці умови Оголошення порушують права та законні інтереси суб’єкта вимоги, пов’язані з участю у процедурі закупівлі. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в Оголошенні Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів Замовник не порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується чинного законодавства, так як дискримінаційні вимоги відсутні в Оголошенні.
Статус вимоги: Відхилено