-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Агрегована закупівля для 2-х Замовників
Торги не відбулися
229 920.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 149.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 149.60 UAH
Період оскарження:
12.07.2022 12:29 - 05.09.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
98436b62e33a49b7baccbb21539d7e3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-12-003530-a.b3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 03.10.2022 р. №179/юр/22.
Пов'язані документи:
Учасник
- JK Paper Технічні характеристики_.pdf 04.10.2022 08:28
- JK-C-Max-Specifications.pdf 04.10.2022 08:28
- JK-C-Max-Specifications переклад.pdf 04.10.2022 08:28
- Додаток 2 Специфікація предмету закупівлі Деп по роботі з активами ДМР.pdf 04.10.2022 08:28
- Додаток 2 Специфікація предмету закупівлі Деп соц політики ДМР.pdf 04.10.2022 08:28
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ.pdf 04.10.2022 08:28
- Скарга від 03.10.2022.pdf.asice.zip 04.10.2022 08:28
- Рішення від 06.10.2022 № 6145.pdf 06.10.2022 16:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2022 № 6318.pdf 19.10.2022 12:57
- Рішення від 18.10.2022 № 6318.pdf 20.10.2022 16:02
- Відповідь на скаргу UA-2022-07-12-003530-a.pdf 11.10.2022 16:53
- Лист_до Дірект офіс (1) (1).pdf 11.10.2022 16:53
- Відповідь на скаргу UA-2022-07-12-003530-a.docx 11.10.2022 16:53
- Вих. №1011 -22 від 10.10.jpg 11.10.2022 16:53
- Лист-пояснення Директ Офіс Сервіс.jpg 11.10.2022 16:53
- Лист до сертифікату.pdf 11.10.2022 16:53
- Foto JK CMAX.RAR 11.10.2022 16:53
- сертифікат.pdf 11.10.2022 16:53
- Лист діллера JK.PDF 11.10.2022 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.10.2022 10:33
Дата розгляду скарги:
18.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.10.2022 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.10.2022 16:03
Дата виконання рішення Замовником:
25.10.2022 13:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6318-р/пк-пз, а саме скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" переможцем процедури закупівлі — "Папір офісний (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)"
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
64c5ee406b3342d4b27ccffcbf00c60c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-12-003530-a.c2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 21.07.2022 р. №119/юр/22.
Пов'язані документи:
Учасник
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ CANON YELLOW LABEL.pdf 21.07.2022 14:52
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ IQ ECONOMY+.pdf 21.07.2022 14:52
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ XEROX PERFECT PRINT PLUS.pdf 21.07.2022 14:52
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ BRILLIANT LASER COPY.pdf 21.07.2022 14:52
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTIOFFICE!!!.pdf 21.07.2022 14:52
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTILASER.pdf 21.07.2022 14:52
- Скарга 21.07.22.pdf.p7s.zip 22.07.2022 08:14
- Додаткові пояснення.pdf.asice.zip 01.08.2022 15:33
- рішення від 26.07.2022 № 5208.pdf 26.07.2022 14:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2022 № 5307.pdf 04.08.2022 15:49
- рішення від 04.08.2022 № 5307.pdf 08.08.2022 13:00
- UPM-Kymmene Oyj і_сертифікат.jpg 29.07.2022 20:11
- «Radeče papir nova»_сертифікат.jpg 29.07.2022 20:11
- Відповідь на скаргу UA-2022-07-12-003530-a.pdf 29.07.2022 20:11
- Відповідь на скаргу UA-2022-07-12-003530-a.docx 29.07.2022 20:11
- Тендерна документація (нова редакція).docx 01.09.2022 14:59
- Додаток 4 технічні вимоги (нова редакція).docx 01.09.2022 14:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2022 10:48
Дата розгляду скарги:
04.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2022 14:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.08.2022 13:00
Дата виконання рішення Замовником:
01.09.2022 14:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - внесені зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі – Папір офісний (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-12-003530-a
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
8f62d1b13da949538eb26bbc7b77ea56
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-12-003530-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2022-07-12-003530-a на закупівлю «Папір офісний (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)» де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-07-12-003530-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.docx 15.07.2022 10:55
- Відповідь на вимогу.docx 15.07.2022 16:59
Дата подачі:
15.07.2022 10:55
Вирішення:
Відповідь на вимогу у файлі
Статус вимоги:
Відхилено