• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Охорона об'єктів ТОВ "Оператор ГТС України")

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2022-06-27-000238-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Торги не відбулися

10 533 333.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 105 333.33 UAH
Період оскарження: 12.07.2022 09:52 - 08.08.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: b635a5de69cc498eb8f5fc19714f25f4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-12-000872-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
На умови ТД
Дата розгляду скарги: 18.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.08.2022 13:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.08.2022 14:34
Автор: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Анна Кузічкіна +380445319363 szsheriff@ukr.net
Вимога
Відхилено

Щодо навчання собаки

Номер: 2858d88076784592a836f855df5973c7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-12-000872-a.b2
Назва: Щодо навчання собаки
Вимога:
Щодо вимоги: Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія диплому/-ів, який/-і підтверджує/-ють, що кожна службова собака пройшла курси дресирування по слухняності (початковий або загальний курс) і караульній (вартовій) службі в державних організаціях або кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій, і придатна для роботи. Підкажіть, будь ласка, яким НПА Ви керувалися, коли встановлювали вимогу про державні організації або кінологічні організації, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій? Ви знаєте скільки є державних організацій і які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій? До слова останніх в Україні всього 5. Аргументуйте, чим собака, який пройшов навчання в приватному закладі (який отримав ліцензію у встановленому законом порядку) є гіршим, ніж собака, який навчався у державному закладі? Також питання: ми маємо собаку, який навчався в приватному закладі, він має всі дипломи та свідоцтва по програмам, які Ви вимагаєте, то ми маємо його ще раз завезти на навчання на той самий курс? Тому Ваша вимога дискримінаційна та неправомірна, і ми вимагаємо її виключити – в інакшому випадку, буде скарга і Колегія АМКУ змусить Вас внести зміни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом, в тому числі, але не виключно з використанням службових собак. Зазначений вище закон встановлює загальні організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян. Окремо, слід відмітити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі, оскільки він не містить обмежень прав Замовника щодо вибору вимог. В ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, до прав замовника належить встановлення способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. В зв’язку із зазначеним, Замовник вважає, що він має беззаперечне право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення працівників учасника із службовою собакою належного рівня та підготовки. Замовник доводить до відома, що ним в тендерній документації не зазначено жодної вимоги, яка не передбачена (встановлена) діючим законодавством України. Всі вимоги, що включені до складу кваліфікаційних критеріїв, при залученні до охорони службових собак, регламентовані діючим законодавством України. Зазначення про те, що Замовник вимагає в кваліфікаційних вимогах надання документів на використання собак, тільки від державних або кінологічних організаціях, що є членами Міжнародних кінологічних організацій не відповідає дійсності. Замовником чітко зазначено про надання Учасником диплому, що кожна собака пройшла курси дресирувань в державних або кінологічних організаціях. Мається на увазі про проведення курсів не лише в державних, а й в інших кінологічних організаціях. Дана вимога встановлена лише відносно диплому(ів), підтверджуючого(чих), що службовий собака пройшов курси дресирувань по слухняності і караульній службі. Оскільки, службова собака є джерелом підвищеної небезпеки, дресирування якої потребує наявність необхідних знань, як-то в частині дотримання стандартів порід, встановлених країнами походження породи та країнами спостереження, а лише у державних організаціях або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій основним завданням є підтримка та сприяння в розведенні та використанні породистих собак, чиє фізіологічне здоров'я та морфологічні особливості задовольняють вимогам стандарту породи, здатних до навчання і виконання робочих функцій, у відповідності зі специфічними особливостями своєї породи, підтримка високого рівня суддівства на міжнародних виставках і робочих випробуваннях, та, у кожному разі, стандарт нової породи або зміни вже існуючого стандарту не будуть визнані на міжнародному рівні до розгляду та винесення висновку комісією за стандартами, а в разі затвердження нової породи також і науковою комісією. Слід підкреслити, що усі організації, що займаються собаківництвом і, які зареєстровані Міністерством юстиції в Україні, є членами Міжнародних Кінологічних організацій. Відповідно, Замовник жодним чином не дискримінує учасників, які планують прийняти участь в даній закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо аналогічного досвіду

Номер: 2e12a8a2db294a2abd01b68bcc09b98f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-12-000872-a.b1
Назва: Щодо аналогічного досвіду
Вимога:
У тендерній документації встановлено вимогу: Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія довідки про виконання Учасником торгів договору(ів)* з надання послуг з охорони об’єктів в кількісті не менше 16 цілодобових постів у різних областях України по одному (кожному) договору (укладеному(их) не раніше 2020 року включно) із залученням службових собак (не менше 1-го кінологічного посту), * Під аналогічним договором розуміється надання Учасником послуг з охорони об’єктів підприємств, засновником та/або кінцевим бенефіціарним власником яких є держава. Такий договір(и) повинен(ні) бути виконаний(і). Вимога у редакції, яка відображена у Вашій ДКТ є повністю дискримінаційною. Зокрема, щодо виключного бенефіціара держави, згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник може встановити один з таких критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Стаття 16 вищезгаданого Закону не визначає суб'єкта, з яким має бути укладено аналогічний договір. Чому це робите Ви? Чим викликана вимога про бенефіціара державу? На підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом фінансування, а виходить і права власності (адже, приватні структури не можуть фінансуватись за бюджетний кошт)? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити договори лише з державними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для бюджетних установ та установ, що фінансуються за приватний кошт? Невже є різниця між охороною Вашого об’єкта і приватного підприємства, заводу чи фабрики? Отже, прописуючи таку вимогу, Ви автоматично залишаєте поза межами закупівлі учасників, які мають необхідне обладнання та працівників, але не мають досвіду роботи саме з державними установами. Наступне дискримінаційне положення про те, що у одному договорі має бути 16 постів в різних регіонах ще й з кінологічним постом. Чи багато Ви знаєте Замовників, які проводять закупівлі на таку кількість постів? Чому учасник не може подати декілька договорів? Закон не передбачає, що аналогічний договір має бути кількісно ідентичним до Вашої закупівлі. Закон визначає, що має бути аналогічним предмет послуг – тобто охоронні послуги. Також питання – чому кінологічний пост має бути в цьому договорі? Бо це є у потенційного Переможця? Учасник може мати окремо договір на 16 постів та окремо договір на послуги із залученням собаки. Таке враження, що Ви просто взяли договір, який хтось буде подавати на Вашу закупівлю і описали його характеристики. А інші як участь мають прийняти? Чи конкуренція Вам не цікава? Наступне: договір укладений не раніше 2020 року і виконаний. А це ще раптом чому? Договір може бути укладений ще в 2015 і досі по ньому можуть надаватися послуги, Ви не думали про це? Є тисячі варіацій, який досвід можуть мати учасники, а Ви ці варіації обмежили до однієї конкретної. Чому учасник не може подати договір, який виконується, якщо він по ньому вже надає послуги декілька років? Учасник може надати акти за попередній період, відгук – але продовжувати надавати послуги. В чому проблема? Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО прибрати всі Ваші дискримінаційні приписи – про рік, про виконаність, про 16 постів та кінологічний пост, про бенефіціара державу та внести відповідні зміни, в інакшому випадку – Ваша документація буде оскаржена, і якщо Ви трохи маєте досвіду співпраці з АМКУ, то маєте розуміти, що скарга буде задоволена, а час на Вашу процедуру зміститься і Ви будете без охорони. Можете подивитись аналогічні рішення АМКУ з приводу досвіду, щоб бути певними, що ми не просто так пишемо вимоги і Ваші вимоги документації дійсно неправомірні: скарга UA-2021-04-09-002522-a.c1, скарга UA-2021-10-28-009218-a.a13, скарга UA-2022-01-21-001328-c.b4, UA-2022-01-27-003156-c.b1 та інші.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вдячні Вам за Ваше звернення. Замовником опрацьовується зазначена вимога. За необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено