• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Шини автомобільні

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2022 17:13 - 15.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 84f0b3db294c43dda033b702d668e263
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-007760-a.c7
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу Скаргу від 28.07.2022 року по спрощеній закупівлі за предметом: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, індентифікатор закупівлі: UA-2022-07-11-007760-a), повідомляємо наступне : Закон України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 1 Закону передбачено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. У відповідності до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п`ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Частиною 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз`ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз`ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов`язаний надати роз`яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Згідно інформації розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», в період уточнення інформації з 11 по 15 липня 2022 року, від учасників не надходило будь-яких запитань чи звернень, щодо вимог до предмету закупівлі, вимог до учасників та інформації (або змісту інформації), зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи зазначене, ФОП Гапонова А. П. не скористалася своїм правом, передбаченим ст. 14 Закону. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Згідно оголошення на закупівлю: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», ДОДАТКОМ 4 до оголошення, визначено обов’язковий перелік інформації ,яку повинен надати учасник у складі своєї пропозиції. Так, зокрема згідно таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, учасник повинен надати: - Найменування Товару (надати конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару) (колонка 2); - Виробник, марка (колонка 3). Враховуючи вищевикладене, учасники у складі пропозиції надають інформацію про конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару, виробника, марку. Згідно протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2022 року учасника ФОП Гапонова А. П. було відхилено за ненадання інформації, визначеної колонкою 2 та колонкою3 таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, крім того трактування умов оголошення ініціатора вимоги на свою користь, призведе до порушення принципів здійснення закупівель, зокрема ст. 5 Закону. Враховуючи зазначене, Ваша Скарга, оприлюднена в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі № UA-2022-07-11-007760-a задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: e486f012df124ecb9b1ec771b885aa1c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-007760-a.c6
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу Скаргу від 28.07.2022 року по спрощеній закупівлі за предметом: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, індентифікатор закупівлі: UA-2022-07-11-007760-a), повідомляємо наступне : Закон України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 1 Закону передбачено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. У відповідності до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п`ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Частиною 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз`ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз`ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов`язаний надати роз`яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Згідно інформації розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», в період уточнення інформації з 11 по 15 липня 2022 року, від учасників не надходило будь-яких запитань чи звернень, щодо вимог до предмету закупівлі, вимог до учасників та інформації (або змісту інформації), зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи зазначене, ФОП Гапонова А. П. не скористалася своїм правом, передбаченим ст. 14 Закону. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Згідно оголошення на закупівлю: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», ДОДАТКОМ 4 до оголошення, визначено обов’язковий перелік інформації ,яку повинен надати учасник у складі своєї пропозиції. Так, зокрема згідно таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, учасник повинен надати: - Найменування Товару (надати конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару) (колонка 2); - Виробник, марка (колонка 3). Враховуючи вищевикладене, учасники у складі пропозиції надають інформацію про конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару, виробника, марку. Згідно протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2022 року учасника ФОП Гапонова А. П. було відхилено за ненадання інформації, визначеної колонкою 2 та колонкою3 таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, крім того трактування умов оголошення ініціатора вимоги на свою користь, призведе до порушення принципів здійснення закупівель, зокрема ст. 5 Закону. Враховуючи зазначене, Ваша Скарга, оприлюднена в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі № UA-2022-07-11-007760-a задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 8f9c710a81264bcc86c436aa40daf583
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-007760-a.a5
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу Скаргу від 28.07.2022 року по спрощеній закупівлі за предметом: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, індентифікатор закупівлі: UA-2022-07-11-007760-a), повідомляємо наступне : Закон України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 1 Закону передбачено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. У відповідності до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п`ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Частиною 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз`ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз`ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов`язаний надати роз`яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Згідно інформації розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», в період уточнення інформації з 11 по 15 липня 2022 року, від учасників не надходило будь-яких запитань чи звернень, щодо вимог до предмету закупівлі, вимог до учасників та інформації (або змісту інформації), зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи зазначене, ФОП Гапонова А. П. не скористалася своїм правом, передбаченим ст. 14 Закону. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Згідно оголошення на закупівлю: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», ДОДАТКОМ 4 до оголошення, визначено обов’язковий перелік інформації ,яку повинен надати учасник у складі своєї пропозиції. Так, зокрема згідно таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, учасник повинен надати: - Найменування Товару (надати конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару) (колонка 2); - Виробник, марка (колонка 3). Враховуючи вищевикладене, учасники у складі пропозиції надають інформацію про конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару, виробника, марку. Згідно протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2022 року учасника ФОП Гапонова А. П. було відхилено за ненадання інформації, визначеної колонкою 2 та колонкою3 таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, крім того трактування умов оголошення ініціатора вимоги на свою користь, призведе до порушення принципів здійснення закупівель, зокрема ст. 5 Закону. Враховуючи зазначене, Ваша Скарга, оприлюднена в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі № UA-2022-07-11-007760-a задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 7fe69b05c0ce4631976aca65de28eaf4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-007760-a.c4
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу Скаргу від 28.07.2022 року по спрощеній закупівлі за предметом: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, індентифікатор закупівлі: UA-2022-07-11-007760-a), повідомляємо наступне : Закон України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 1 Закону передбачено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. У відповідності до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п`ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Частиною 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз`ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз`ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов`язаний надати роз`яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Згідно інформації розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», в період уточнення інформації з 11 по 15 липня 2022 року, від учасників не надходило будь-яких запитань чи звернень, щодо вимог до предмету закупівлі, вимог до учасників та інформації (або змісту інформації), зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи зазначене, ФОП Гапонова А. П. не скористалася своїм правом, передбаченим ст. 14 Закону. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Згідно оголошення на закупівлю: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», ДОДАТКОМ 4 до оголошення, визначено обов’язковий перелік інформації ,яку повинен надати учасник у складі своєї пропозиції. Так, зокрема згідно таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, учасник повинен надати: - Найменування Товару (надати конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару) (колонка 2); - Виробник, марка (колонка 3). Враховуючи вищевикладене, учасники у складі пропозиції надають інформацію про конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару, виробника, марку. Згідно протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2022 року учасника ФОП Гапонова А. П. було відхилено за ненадання інформації, визначеної колонкою 2 та колонкою3 таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, крім того трактування умов оголошення ініціатора вимоги на свою користь, призведе до порушення принципів здійснення закупівель, зокрема ст. 5 Закону. Враховуючи зазначене, Ваша Скарга, оприлюднена в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі № UA-2022-07-11-007760-a задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 32012e79772a405c8487a46762dd8d9d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-007760-a.c3
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу Скаргу від 28.07.2022 року по спрощеній закупівлі за предметом: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, індентифікатор закупівлі: UA-2022-07-11-007760-a), повідомляємо наступне : Закон України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 1 Закону передбачено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. У відповідності до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п`ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Частиною 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз`ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз`ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов`язаний надати роз`яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Згідно інформації розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», в період уточнення інформації з 11 по 15 липня 2022 року, від учасників не надходило будь-яких запитань чи звернень, щодо вимог до предмету закупівлі, вимог до учасників та інформації (або змісту інформації), зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи зазначене, ФОП Гапонова А. П. не скористалася своїм правом, передбаченим ст. 14 Закону. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Згідно оголошення на закупівлю: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», ДОДАТКОМ 4 до оголошення, визначено обов’язковий перелік інформації ,яку повинен надати учасник у складі своєї пропозиції. Так, зокрема згідно таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, учасник повинен надати: - Найменування Товару (надати конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару) (колонка 2); - Виробник, марка (колонка 3). Враховуючи вищевикладене, учасники у складі пропозиції надають інформацію про конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару, виробника, марку. Згідно протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2022 року учасника ФОП Гапонова А. П. було відхилено за ненадання інформації, визначеної колонкою 2 та колонкою3 таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, крім того трактування умов оголошення ініціатора вимоги на свою користь, призведе до порушення принципів здійснення закупівель, зокрема ст. 5 Закону. Враховуючи зазначене, Ваша Скарга, оприлюднена в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі № UA-2022-07-11-007760-a задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: d62cc801ae5d40a3a410dbc76794fdf4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-007760-a.a2
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу Скаргу від 28.07.2022 року по спрощеній закупівлі за предметом: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, індентифікатор закупівлі: UA-2022-07-11-007760-a), повідомляємо наступне : Закон України “Про публічні закупівлі” № 922-VIІI від 25.12.2015 р. в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019 р. (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Статтею 1 Закону передбачено, що спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. У відповідності до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов`язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п`ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.ч. 4, 5 ст. 14 Закону). Частиною 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз`ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз`ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов`язаний надати роз`яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. Згідно інформації розміщеної в електронній системі закупівель по закупівлі: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», в період уточнення інформації з 11 по 15 липня 2022 року, від учасників не надходило будь-яких запитань чи звернень, щодо вимог до предмету закупівлі, вимог до учасників та інформації (або змісту інформації), зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи зазначене, ФОП Гапонова А. П. не скористалася своїм правом, передбаченим ст. 14 Закону. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону, замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Згідно оголошення на закупівлю: «Шини автомобільні» код ДК 021:2015 – 34350000-5 – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», ДОДАТКОМ 4 до оголошення, визначено обов’язковий перелік інформації ,яку повинен надати учасник у складі своєї пропозиції. Так, зокрема згідно таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, учасник повинен надати: - Найменування Товару (надати конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару) (колонка 2); - Виробник, марка (колонка 3). Враховуючи вищевикладене, учасники у складі пропозиції надають інформацію про конкретну торгову марку та артикул запропонованого товару, виробника, марку. Згідно протоколу, щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.07.2022 року учасника ФОП Гапонова А. П. було відхилено за ненадання інформації, визначеної колонкою 2 та колонкою3 таблиці ДОДАТКА 4 до оголошення, крім того трактування умов оголошення ініціатора вимоги на свою користь, призведе до порушення принципів здійснення закупівель, зокрема ст. 5 Закону. Враховуючи зазначене, Ваша Скарга, оприлюднена в електронній системі закупівель по процедурі закупівлі № UA-2022-07-11-007760-a задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 6d1fe89ccfd3448b890bc4165e014f59
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-007760-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно переліку документів, які надаються учасником у складі Пропозиції для підтвердження його відповідності умовам Закупівлі (Додаток 3 до Оголошення про проведення відбору постачальника товару, надання послуги та виконавця робіт через електронну систему закупівель (допорогова закупівля) (далі – Оголошення) Вами було встановлену вимоги, щодо надання учасниками таблиці відповідності технічних характеристики запропонованого учасником Товару вимогам Замовника за формою, що додавалась, якою було передбачено зазначення Учасниками конкретної торгової марки та артикулу запропонованого товару. Для таких товарів як автомобільні шини, обідні стрічки та камери використання артикулів не передбачено Виробниками. Проте, учасник ФОП Гапонова А.П. надала у складі своєї пропозиції вищезазначену таблицю також і без зазначення торгових марок взагалі, чим порушила Вимога Замовника щодо інформації, яка повинна була бути надана в цій таблиці відповідності. Також, згідно вимог форми “Пропозиція” (Додаток 4 до Оголошення) учасники повинні зазначити в колонці 2 конкретну торгову марку, а в колонці 3 – Виробника та марку. Учасник ФОП Гапонова А.П. в зазначеній форму не надала цю інформацію, а отже також порушила вимоги Замовника щодо інформації, яка повинна бути надана в формі “Пропозиція” Згідно пункту 13 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі –Закон) Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не відхиливши пропозицію учасника ФОП Гапонова А.П. Замовник порушив вимоги Закону не дискваліфікувавши пропозицію учасника, яка не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У зв’язку з вищезазначеним вимагаємо не порушувати норми Закону та відхилити пропозицію учасника ФОП Гапонова А.П. як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме не зазначення інформації щодо торгових марок та виробників запропонованих цим учасником товарів. В іншому випадку, з метою захисту наших прав та охоронюваних законом інтересів, ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.07.2022 19:13