• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Торги не відбулися

922 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 610.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2022 15:52 - 10.09.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: a52935463caa4849966234f6133cb9ec
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-006495-a.b3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 22.07.2022 р. №122/юр/22.
Дата розгляду скарги: 04.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.07.2022 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.08.2022 12:43
Дата виконання рішення Замовником: 01.09.2022 15:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - внесені зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі – Папір офісний (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-11-006495-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Олександр 380673873633 alome@ukrpap.com.ua
Вимога
Відхилено

умови та термін постачання

Номер: 37e4976bd40d4c11a727a41b22bf928e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-006495-a.b2
Назва: умови та термін постачання
Вимога:
Шановний Замовнику, у зв’язку з нестабільним курсом валюти та постійним подорожчанням товару, просимо змінити умови та термін поставки, а саме строк постачання до 30 календарних днів однією партією.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Стосовно Вашої вимоги від 19.07.2022 повідомляємо, що в силу вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційний критерій щодо умов та терміну поставки виходячи з власної потреби.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Технічні показники предмету закупівлі

Номер: a3a1d3cb389f42f2b48cc1b3f7876b03
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-006495-a.a1
Назва: Технічні показники предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-07-11-006495-a на закупівлю Папір офісний (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), де Замовником виступає Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А-4 та А-3 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу з однаковими значеннями нижньої межі показників. Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А-4 та А3, а саме: Вологість, % ISO 287 – не менше 4,0; Жорсткість, не менше, mN.m ISO 5629 md не менше 0,47, cd не менше 0,18, або Жорсткість, не менше, mN.m ISO 2493-1 md не менше 100, cd не менше 35; Яскравість, % ISO 2470 не менше 95 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу знаходиться у файлі
Статус вимоги: Відхилено