-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Торги не відбулися
922 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 610.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2022 15:52 - 10.09.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
a52935463caa4849966234f6133cb9ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-11-006495-a.b3
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 22.07.2022 р. №122/юр/22.
Пов'язані документи:
Учасник
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ CANON YELLOW LABEL.pdf 22.07.2022 13:05
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ IQ ECONOMY+.pdf 22.07.2022 13:05
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ XEROX PERFECT PRINT PLUS.pdf 22.07.2022 13:05
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ BRILLIANT LASER COPY.pdf 22.07.2022 13:05
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTIOFFICE!!!.pdf 22.07.2022 13:05
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTILASER.pdf 22.07.2022 13:05
- Скарга 22.07.2022.pdf.p7s.zip 22.07.2022 14:09
- Додаткові пояснення.pdf.asice.zip 01.08.2022 15:17
- рішення від 26.07.2022 № 5181.pdf 26.07.2022 16:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2022 № 5308.pdf 04.08.2022 16:51
- рішення від 04.08.2022 № 5308.pdf 08.08.2022 12:43
- Відповідь на скаргу UA-2022-07-11-006495-а.pdf 29.07.2022 17:30
- Відповідь на скаргу UA-2022-07-11-006495-a.docx 29.07.2022 17:30
- «Radeče papir nova»_сертифікат.jpg 29.07.2022 20:12
- UPM-Kymmene Oyj і_сертифікат.jpg 29.07.2022 20:12
- Додаток 4 технічні вимоги папір(нова редакція) (1).docx 01.09.2022 15:06
- Тендерна документація (нова редакція).docx 01.09.2022 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2022 15:05
Дата розгляду скарги:
04.08.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2022 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.08.2022 12:43
Дата виконання рішення Замовником:
01.09.2022 15:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - внесені зміни до Тендерної документації за процедурою закупівлі – Папір офісний (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2022-07-11-006495-a
Вимога
Відхилено
умови та термін постачання
Номер:
37e4976bd40d4c11a727a41b22bf928e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-11-006495-a.b2
Назва:
умови та термін постачання
Вимога:
Шановний Замовнику, у зв’язку з нестабільним курсом валюти та постійним подорожчанням товару, просимо змінити умови та термін поставки, а саме строк постачання до 30 календарних днів однією партією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.07.2022 08:59
Вирішення:
Шановний учаснику! Стосовно Вашої вимоги від 19.07.2022 повідомляємо, що в силу вимог Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює кваліфікаційний критерій щодо умов та терміну поставки виходячи з власної потреби.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Технічні показники предмету закупівлі
Номер:
a3a1d3cb389f42f2b48cc1b3f7876b03
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-11-006495-a.a1
Назва:
Технічні показники предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-07-11-006495-a на закупівлю Папір офісний (ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), де Замовником виступає Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради, нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу офісного А-4 та А-3 були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу з однаковими значеннями нижньої межі показників.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу офісного А-4 та А3, а саме: Вологість, % ISO 287 – не менше 4,0; Жорсткість, не менше, mN.m ISO 5629 md не менше 0,47, cd не менше 0,18, або Жорсткість, не менше, mN.m ISO 2493-1 md не менше 100, cd не менше 35; Яскравість, % ISO 2470 не менше 95 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 15.07.2022 16:54
Дата подачі:
13.07.2022 09:06
Вирішення:
Відповідь на вимогу знаходиться у файлі
Статус вимоги:
Відхилено