• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти ДК 021:2015:09130000-9– Нафта і дистиляти (бензин А-92 - відповідний код ДК 021:2015: 09132000-3; бензин А-95 - відповідний код ДК 021:2015:09132000-3 ; дизельне паливо - відповідний код ДК 021:2015:09134200-9)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації (бензин А-92 - відповідний код ДК 021:2015: 09132000-3; бензин А-95 - відповідний код ДК 021:2015:09132000-3; дизельне паливо - відповідний код ДК 021:2015:09134200-9)

Торги не відбулися

670 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2022 14:33 - 15.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Система управління якістю ISO 9001:2015 IDT

Номер: 9001e55794564ab8aa81848627f6ffce
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-004951-a.a7
Назва: Система управління якістю ISO 9001:2015 IDT
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації та усунути встановлення надмірних вимог щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі що зазначені у пп. 1.11, п.1 додатку 2 Тендерної документації, а саме: „сертифікат відповідності стандарту ISO 9001:2015 області (сфери) сертифікації, зокрема, обов’язково на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібну торгівлю пальним, що виданий акредитованим органом з сертифікації (зареєстрованим у реєстрі НААУ), сертифікат повинен бути дійсним протягом строку постачання товарів”, що ускладнюють участь у закупівлі та штучно обмежують коло потенційних учасників. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. Учасники жодним законодавчим документом НЕ ЗОБОВ'ЯЗАНІ для здійснення своєї діяльності отримувати даний сертифікат. Окрім того сертифікат ISO ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ВИРОБНИЧИХ ПРОЦЕСІВ, що відбуваються на підприємстві, а не безпосередньо якісні характеристики продукту (товарів), а застосування стандарту ISO для сертифікації систем управління якістю носить рекомендаційний характер, а отже його отримання не є обов'язковим. Отже, виходячи з вище викладеного, просимо усунути вимогу щодо подачі сертифікату ISO що є надмірною вимогою Тендерної документації щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі, оскільки ця вимога ЖОДНИМ ЧИНОМ НЕ ПІДТВЕРДЖУЄ ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ. Наводимо позицію Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17 за аналогічним питанням: «...відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації» Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок що Замовник навмисно ускладнює участь у закупівлі, прописуючи вимогу що ніяким чином не стосується предмету закупівлі, штучно обмежуючи коло потенційних учасників. Мінекономіки, листом № 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 року рекомендує Замовникам виважено та з дотриманням законодавства формувати вимоги до предмета закупівлі та потенційних учасників, уникати встановлення надмірних вимог, що ускладнюють участь у закупівлях та штучно обмежують коло потенційних учасників, тому Учасник вимагає видалити вимогу з Тендерної документації щодо надання документів, які не стосуються безпосередньо предмета закупівлі що зазначені у пп. 1.11, п.1 додатку 2 Тендерної документації, а саме: „сертифікат відповідності стандарту ISO 9001:2015 області (сфери) сертифікації, зокрема, обов’язково на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, роздрібну торгівлю пальним, що виданий акредитованим органом з сертифікації (зареєстрованим у реєстрі НААУ), сертифікат повинен бути дійсним протягом строку постачання товарів”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. НА Вашу вимогу щодо внесення змін у документацію повідомляємо наступне : Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Згідно із ч. 14 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ч.7 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тобто – вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник у даному випадку технічно мав тільки до 15.07.2022року, під час кваліфікації (чи її оскарженню) це заборонено законодавством. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація № 5

Номер: 1fd9f64816ca43c9969e2b8bb472eb12
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-004951-a.b6
Назва: Дискримінація № 5
Вимога:
в додатку 6 до Оголошення визначено: - лист-довідку учасника згідно взірця поданого нижче, на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності), щодо наявності в учасника власної мережі достатньої кількості власних автозаправних станцій (АЗС) або партнерських, з якими укладено договори про співпрацю та партнерство, що надає можливість заправлятись Замовнику на території м.Львова, Львівської області, та при потребі на території всієї України, а саме на території кожної області України без встановлення добових лімітів. ПОВІДОМЛЯЄМО, що у зв'язку з триваючою війною, всі мережі АЗС встановили ліміти на заправку одного автомобіля за один "заїзд на заправку". Зазначена вимога не надає право на участь ЖОДНОМУ учаснику. Вимагаємо прибрати зазначену дискримінацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В додатку 6 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі йде мова про добові ліміти, а учасник наголошує на ліміти на заправку одного автомобіля за один "заїзд на заправку". Основна діяльності підприємства - транспортне забезпечення виконавчих органів та структурних підрозділів Львівської ОТГ, а в умовах воєнного часу - безперебійне та цілодобове. Замовник не може дозволити простій автомобілів та транспорту через відсутність можливості здійснити заправку транспортного засобу через те, що цього дня він вже заправлявся. Тим більше, в західному регіоні впевнено зникає дефіцит палива, багато мереж кардинально збільшують ліміти на заправку одного автомобіля за один "заїзд на заправку" або й скасовують їх.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація № 4

Номер: 7164fcbca4d84431b22ae2a577be62db
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-004951-a.b5
Назва: Дискримінація № 4
Вимога:
в ч. 19 Оголощення визначено: "надати копії Сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив , ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015, виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. На підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015, ДСТУ 7687:2015 Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива." Дана вимога являється явною дискримінацією та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства які мають власні Нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів. Договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності має завод виробник, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки палива через АЗС. Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує усіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з АЗС партнерів, у яких відносини з виробниками є. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості а також декларація відповідності, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару, але вони видані не на ім’я учасника. Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників. Компанія учасника регулярно отримує від АЗС партнера сертифікати відповідності, паспорта якості на паливо, яке постачатиметься Замовнику, але вони не видані на ім’я учасника, і навіть не видаються на ім’я АЗС, в якій реалізовуються. Також компанія учасника регулярно направляє зразки палива в лабораторію, де отримує протоколи випробувань, але не сертифікати відповідності. Тому дані вимоги Замовника не дають можливості брати участь у закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Дана вимога включена для підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту ,ДСТУ «7687:2015» та ДСТУ «7688:2015» та достовірності наданої учасником інформації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація № 3

Номер: a746b5b92a2243c6b514686bfa0eae8c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-004951-a.b4
Назва: Дискримінація № 3
Вимога:
в п.16 ТЗ визначено: Копії лицьової та зворотної сторони талонів на пальне (єдиного зразка, єдиного бренду), що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС/АЗК. Копії (зразки) наданих талонів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів на пальне та завірені його печаткою (у разі використання). Якщо власник (емітент) талонів здійснює господарську діяльність без використання печатки надається оригінал листа, датованого не раніше грудня 2021 року, від власника (емітента) талонів із зазначенням цього. ЗАМОВНИК НЕ МАЄ ПРАВА ВИМАГАТИ ПОДАННЯ УЧАСНИКАМИ ДОКУМЕНТІВ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ, ЯКІ СКЛАДЕНІ ІНШИМ СУБ'ЄКТОМ ГОСПОДАРЮВАННЯ, ЯКИЙ НЕ МАЄ ВІДНОШЕННЯ ДО ЗАКУПІВЛІ. Вимагаємо вилучити вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно із ч. 14 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання ліцензійного договору є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання ліцензійного договору та Копії лицьової та зворотної сторони талонів на пальне (єдиного зразка, єдиного бренду), що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС/АЗК від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції. Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб замовника у воєнний час, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація № 2

Номер: eea560cf9ac04bc9a09a0e182fe8bb91
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-004951-a.b3
Назва: Дискримінація № 2
Вимога:
в п. 15 ТЗ визначено: Талони, які Учасник надає в складі тендерної пропозиції, повинні бути єдиного зразка, та забезпечити право на відпуск палива на всіх АЗС, запропонованих учасником. Вимагаючи від учасників відпуск палива за єдиним зразком талонів по всій Україні – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників». Вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через власну мережу АЗС, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що паливний талон повинен бути єдиного зразка фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через декілька партнерських мереж АЗС. Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише декілька найбільших мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС, без залучення АЗС мереж-партнерів. Це пояснюється тим, що в кожній окремій мережі існує власний окремий зразок паливного талону, який приймається в конкретній мережі. Учасники які не мають власних АЗС та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації. Інші учасники, в тому числі Скаржник, у разі вилучення дискримінаційної вимоги, зможуть брати участь у закупівлі Замовника та здатні створити конкуренцію його постійним постачальникам, а отже значно по меншій ціні робити поставки, що призведе до економії бюджетних коштів Замовника. Таким чином, відбудеться дотримання одного із основоположних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність (п. 2 ч.1 ст. 5 Закону). В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».(Додаток № 3) Враховуючи Рекомендації Антимонопольного комітету України, вбачається, що вимогою щодо наявності талону єдиного зразка по всій Україні, Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які мають декілька партнерських АЗС різних ТМ, які мають талони єдиного зразка на кожну АЗС партнерів окремо. Наявність принаймні двох видів талонів від різних мереж АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на одній з АЗС, якщо інша через певні причини припинить обслуговування. Вимога «талонів єдиного зразка та забезпечити право на відпуск палива на всіх АЗС, запропонованих учасником.» зменшує коло учасників у зв’язку з тим, що учасник який має декілька партнерських АЗС з неєдиним талоном, не зможе взяти участь у закупівлі, при цьому такий учасник здатний виконати умови ТД по термінам поставки та якості товару. Крім того, наявність різних мереж АЗС з НЕєдиними талонами у складі пропозиції Переможця дає можливість Замовнику вибирати мережу АЗС у період поставок, керуючись максимальною економією коштів, так як ціна на роздрібному ринку змінюється щотижнево і ціни на різних мережах можуть відрізнятися суттєво. Отже, вимагаємо вилучити дискримінаційну умову документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога Замовника жодним чином не обмежує коло Учасник, адже не містить вказівки щодо того, хто саме має бути власником чи емітентом талонів/скретч – карток на паливо, а говорить про те, що такі талони/скретч – картки мають бути єдиного уніфікованого зразка. Відповідно до розділу 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, талон - це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Також у цій Інструкції (а саме п.п. 10.3.3.) зазначено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Тобто, талони/скретч – картки, надані Учасником у складі пропозиції Учасника мають бути за установленою емітентом таких талонів/скретч – карток формою, змістом та ступенем захисту та містити обов’язкові для всіх талонів елементи змісту, а саме: серійний та порядковий номери. Академічний тлумачний словник дає визнання слова «уніфікований», як такий, що має єдину форму, єдині нормативи. Вимога щодо надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності та наявність талонів єдиного зразка встановлена задля забезпечення гарантованого та безперебійного відпуску пального з мереж АЗС, які залучатимуться учасником для виконання умов договору. Враховуючи специфіку діяльності замовника та неодноразові відрядження автомобілів по території України, маршрут яких завчасно невідомий замовник повинен бути впевнений в гарантованому відпуску пального з відповідної АЗС. Саме задля таких гарантій і встановлена вимога про надання можливості використання талонів єдиного зразка на всіх мережах АЗС, що пропонуються учасником. Оскільки замовнику наперед невідомо на якій АЗС буде здійснюватись відпуск пального для автомобілів, наявність талонів різних зразків та торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перешкоди у відпуску пального за такими талонами на АЗС різних мереж, що недопустимо для замовника, так як основним видом діяльності є транспортне забезпечення виконавчих та структурних підрозділів Львівської ОТГ. Враховуючи вищенаведене, дана вимога є цілком обгрунтованою та не містить дискримінаційного характеру. Нагадуємо, що аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 6b5fb251d71242ae83886199a27a52e7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-004951-a.b2
Назва: Дискримінація
Вимога:
в п.15 ТЗ визначено: В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони). Вимагаючи документального підтвердження наявність права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності, проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів. При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг). За всю історію діяльності нашого підприємства відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності – не перешкоджала йому виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом проведених аналогічних закупівель, а отже вищезазначена умова ТД є надмірною та такою, що обмежує нас в праві на участь. Аналогічна позиція висвітлена у великій кількості рішень АМКУ, а отже вимагаємо вилучити зазначену дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлію. Аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2х і більше постачальників. Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни. Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Згідно із ч. 14 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання ліцензійного договору є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання ліцензійного договору від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції. Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб замовника у воєнний час, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено