-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Склад кожного комплекту комп’ютерного обладнання та його технічні характеристики вказані у Технічній специфікації Додатку № 2 до оголошення
Торги не відбулися
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження:
11.07.2022 13:05 - 15.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено
1
Номер:
7a9feda1a3cd43b7a2c2f44a572b8fee
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-11-003625-a.b2
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовнику, ми вам надали Законне обгрунтування, а ви нам лише текст та припущення!
1. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником запропонованого товару широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO - дійсно це так, але майже усі закупівлі з так званими листами - це тендери, в яких вже визначений переможець до початку торгів та вибірковість Замовника стосовно учасників або монополія певних виробників.
Порушення Статті 5 Закону!
2. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог оголошення - ніякої гарантії виробник або офіційний представник не несе, читайте текст скарги вище!
Лише припущення!
Порушення Статті 5 Закону!
3. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Поставка якісного товару - прописана в умовах договора. Ви його хочаб вивчали?!
Вибірковість та дискримінація учасників!
Порушення Статті 5 Закону!
3. Також, авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про те, що товар пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки, не можна допустити закупівлю неякісної, контрафактної або іншим чином невідповідної до законодавства України продукції.
Легальність ввозу перевіряється по серійному номер! Знову припущення та стандартний текст, який надали Вам.
Знову припущення, особиста думка
КОРУПЦІЯ, ЗМОВА, ВІДКАТИ!
Порушення Статті 5 Закону!
Саме Цим Замовник порушує принцип здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників.
Порушення Статті 5 Закону!
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника (дистриб’ютора).
Надайте будь ласка, що в вашому понятті є офіційного представництва виробника (дистриб’ютора) та якими документами це повинно бути підтверджено!
Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Справді? можливо вам потрібно самим це перевірити та звернутися хоча б один раз, щоб переконатися, що так званий лист видається лише одному учаснику!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2022 22:49
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі! У відповідь на Вашу вимогу UA-2022-07-11-003625-a.b2 від 12.07.2022 року, повідомляємо, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 7 статті 14 визначено: що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель. Відповіді на запитання/звернення та вимоги оприлюднюються в електронній системі із дотриманням вище зазначених вимог, в яких відсутні чіткі вказівки щодо форми та змісту відповіді, що законодавець залишає на розсуд Замовника. Офіційне представництво - правовідносини, відповідно до яких одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Підтвердити ці правовідносини можна шляхом подання будь якого документу виданого однією юридичною особою (виробником) в якому вона вказує про передачу повноважень щодо представництва її інтересів іншою особою (представника, дистриб’ютора, тощо). Вимога Технічної специфікації оголошення щодо авторизаційного листа сформована в рамках норм чинного законодавства. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України Рішення №730-р/пк-ск від 20.05.2015; №1279-р/пк-пз від 16.03.2017, №11423-р/пк-пз від 10.06.2020; №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції в тендерній документації зазначена вимога для надання авторизаційного листа від товаровиробника або його офіційного дистриб’ютора. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар, ліцензійний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він виробляє або завозить).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
1
Номер:
ef01bbb9ea88414585d94b2e6f4e7d6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-07-11-003625-a.b1
Назва:
1
Вимога:
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції!
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист».
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2022 22:07
Вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу UA-2022-07-11-003625-a.b1 від 11.07.2022 року, повідомляємо наступне: відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», «в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація». Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником запропонованого товару широко поширена у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару відповідно до вимог оголошення. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України. Також, авторизаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить лише про те, що товар пройшов належне митне оформлення, має дійсно ті характеристики, які зазначає учасник на товар, що пропонується. Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки, не можна допустити закупівлю неякісної, контрафактної або іншим чином невідповідної до законодавства України продукції. Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника (дистриб’ютора). Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Статус вимоги:
Відхилено