• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивні комплекси)

Закупівля здійснюється щодо предмета в цілому

Завершена

350 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 11.07.2022 12:44 - 23.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: dca3bb56b7914a2596d6244b087c977b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-003213-a.b6
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до додатку 2 тендерної документації замовник повинен мати можливість завантаження пробної версії ПЗ для ознайомлення з функціоналом. Термін дії пробної версії – не менше 30 днів. Надати посилання у складі пропозиції (посилання повинно бути прямим, без запиту додаткових ключів (логіну, паролю тощо). Згідно частини першої Статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна пропозиція учасниками подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у тендерній документації. Проте, Інтернет-посилання, себто адреси веб-сайтів (веб-ресурсів) в мереж Інтернет, на яких розташована певна інформація, не є документами, які Учасники можуть завантажити в електронну систему Закупівель, як частину своєї тендерної пропозиції. Більше того, Замовником, фактично встановлено вимоги до змісту веб-сайтів (ресурсів) інтернет-посилання на які вони вимагають надати від Учасників, хоча веб-сайти не є документами, які можливо завантажити в електронну систему закупівель в складі тендерної пропозиції. Окрім цього, надання в тексті документів тендерної пропозиції посилання на інтернет-ресурс жодним чином не гарантує відповідність запропонованої Учасником продукції вимогам тендерної документації, оскільки Учасник не може жодним чином впливати на склад та інформацію, її незмінність, і взагалі гарантувати технічну можливість (стабільність роботи веб-ресурса, його доступність, незмінність адреси інтернет-посилання) перегляду інформації, яка наведена за наданим ним посиланням, протягом розгляду тендерної пропозиції. Крім цього, згідно частини 7 статті 26 Закону тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. Водночас, Учасники не мають можливість виконати означену вимогу, бо не можуть гарантувати незмінність інформації на веб-ресурсах виробників, та можливість її перегляду протягом усього строку дії тендерної пропозиції, оскільки адміністрування (керування) означеними веб-ресурсами не здійснюється Учасником та лежить поза межами його впливу. Водночас, оскільки інформація, яка розміщена в мережі Інтернет за наданими Учасниками інтернет-посиланнями, може змінюватися поза їхньою волею та впливом, та навіть бути недоступною в період між поданням тендерної пропозиції та її розглядом Замовником, це унеможливлює виконання Замовником вимог статті 5 Закону щодо відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, і таким чином порушує відповідні права Учасників, охоронювані означеною статтею 5 Закону. Окрім цього, у випадку оскарження Учасником відхилення його тендерної пропозиції в порядку, визначеному статтею 18 Закону, орган оскарження не матиме змоги встановити обґрунтованість та правомірність такого рішення Замовника, через те, що інформація, що знаходилася за інтернет-посиланням, наданим Учасником в складі своєї тендерної пропозиції, може бути змінена без його відома та поза межами його впливу, в період між поданням ним тендерної пропозиції, її розглядом Замовником, та розглядом органом оскарження під час процедури оскарження рішення Замовника. З огляду на вказане, з метою дотримання вимог статей 5, 26, Закону, та застереження охоронюваних статтею 5 Закону прав Учасників (і зокрема, нашого підприємства) просимо внести зміни в тендерну документацію, та видалити з тендерної документації вимоги щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції посилань на хмарний сервіс, підтверджень інформації на сайтах виробників, та іншої інформації, яка не може бути подана та збережена Учасниками в незмінному вигляді в складі тендерної пропозиції протягом всього терміну її дії. Обґрунтування наявності порушених прав Шановний замовнику! Доводимо до вашого відома, наше підприємство являється потенційним учасником, який ознайомився через систему електронних закупівель про відповідні торги, проте ще не подав тендерну пропозицію, але має намір та спроможність виконати відповідну закупівлю. Незважаючи на спроможність прийняти участь у відповідних торгах, наше підприємство не має можливості подати пропозицію, з огляду на дискримінаційні вимоги тендерної документації встановлені Замовником. Зазначаємо, що ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі, з огляду на те, що технічні характеристики обладнання, яке ми можемо запропонувати не відповідає усім вимогам тендерної документації з підстав, що викладені у вимозі, з огляду на їх дискримінаційність. Вважаємо, що вимоги встановлені до тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.-ст.: 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23, 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон та норми наказів Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року №574, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за №410/34693 та №1440 від 02 листопада 2017 року зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 07 травня 2020р. за №55/31507 та роз’ясненнями Міністерства освіти і науки України, що надані листом від 14.08.2020 №1/9-441, викладені у Додатку №4. Просимо Вас усунути порушення, що викладені у Додатку №4, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. В разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, Наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до обладнання для закладів освіти, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник має право встановлювати вимоги, відносно предмету закупівлі, передбачені ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Згідно з тендерною документацією «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» та Додатку 2 до тендерної документації Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо)». Таким чином Замовник не обмежує право учасника запропонувати товар із еквівалентними або кращими характеристиками. Що стосується програмного забезпечення, окрім зазначеного вами, під вимоги до технічних характеристик підпадає ще декілька товарів, зареєстровані в Україні від інших виробників. Але Ви вимагаєте прибрати вимогу, яку ви не в змозі виконати, тим самим спонукаєте Замовника погіршити технічні характеристики, що не є раціональним рішенням для закупівлі саме якісного товару за бюджетні кошти для закладів освіти. Отже, ваша вимога являється безпідставною і не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 83f3a60072f84badb35bbd06dfa1f85f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-003213-a.c5
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Додатком 2 Документації встановлені технічні та якісні характеристики спеціалізованого програмного забезпечення для інтерактивних дошок, зокрема, учасник у складі пропозиції повинен надати зразок уроку та посилання на відеоінструкції з його створення (посилання повинно бути прямим, без запиту додаткових ключів (логіну, паролю тощо). Повідомляємо Вас, що нами планується запропонувати спеціалізоване програмне забезпечення, розробник якого надає звичайні текстові інструкції зі створення уроків. Отже, вимога щодо надання саме відеоуроку є дисримінаційною для нас. Чому вимагається саме відеоурок? У працівників сфери освіти є проблеми з текстовими інструкціями? Вимога у наведеній Вами редакції є такою, що має дискримінаційний характер для учасників, так як Вами встановлені вимоги, що штучно конкретизують саме програмне забезпечення MozaBook. Враховуючи наведене, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги або наданням можливості учасникам надати інструкцію зі створення уроків в будь-якому вигляді. Окремо наголошуємо, що дане питання уже було предметом розгляду Колегії Антимонопольного комітету. Колегією було винесено рішення, що подібні вимоги мають дискримінаційний характер та повинні бути вилучені з тендерної документації. У разі Вашої відмови від внесення змін з даного питання нами буде направлено скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, Наказами Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до обладнання для закладів освіти, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник має право встановлювати вимоги, відносно предмету закупівлі, передбачені ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Отже, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Згідно з тендерною документацією «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»» та Додатку 2 до тендерної документації Учасники можуть пропонувати еквіваленти наведених товарів, які мають інші найменування (інших виробників тощо)». Таким чином Замовник не обмежує право учасника запропонувати товар із еквівалентними або кращими характеристиками. Що стосується програмного забезпечення, окрім зазначеного вами, під вимоги до технічних характеристик підпадає ще декілька товарів, зареєстровані в Україні від інших виробників. Але Ви вимагаєте прибрати вимогу, яку ви не в змозі виконати, тим самим спонукаєте Замовника погіршити технічні характеристики, що не є раціональним рішенням для закупівлі саме якісного товару за бюджетні кошти для закладів освіти. Отже, ваша вимога являється безпідставною і не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 49cb3b3a299f4087a50b1b6bb287f158
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-003213-a.b4
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Додатком 2 Документації встановлені технічні та якісні характеристики програмного забезпечення для дистанційної роботи з класом, зокрема, ПЗ повинно бути інтегровано в Спеціалізоване програмне забезпечення для інтерактивних дошок. Разом з тим, Вами вимагається надати посилання на такий сервіс (посилання повинно бути прямим, без запиту додаткових ключів (логіну, паролю тощо). Якщо програмне забезпечення для дистанційної роботи інтегроване до спеціалізованого програмного забезпечення, виникає запитання. Яке посилання потрібно Вам надати? Посилання на спеціалізоване програмне забезпечення, що має в собі програмне забезпечення для дистанційної роботи. Встановлена Вами вимога є повністю некоректною та безглуздою, окрім того вона має дисримінаційний характер. Враховуючи наведене, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги . Окремо наголошуємо, що подібні зрозумілі вимоги були предметом розгляду Колегії Антимонопольного комітету. Колегією було винесено рішення, що подібні вимоги мають дискримінаційний характер та повинні бути вилучені з тендерної документації. У разі Вашої відмови від внесення змін з даного питання нами буде направлено скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник детально вивчив ринок аналогічного обладнання та програмного забезпечення в Україні, та хоче зазначити, що існує декілька виробників, які можуть надати необхідне обладнання та програмне забезпечення, що відповідає вимогам Замовника. Учаснику не складе проблем надати посилання на сервіс для дистанційної роботи з класом. Окрім того Замовник вказує, що Учасник може запропонувати еквівалент товару. Виходячи з написаного вище, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a3cabcf825154707a609bbfbe2cef679
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-003213-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі. Додатком 2 Документації встановлені технічні та якісні характеристики спеціалізованого програмного забезпечення для інтерактивних дошок, зокрема, наявність у вільному он-лайн доступі бібліотеки готових уроків (не менше 1000 готових уроків), створених за допомогою програмного забезпечення, що постачається в комплекті. Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на таку бібліотеку (посилання повинно бути прямим, без запиту додаткових ключів (логіну, паролю тощо). Повідомляємо Вас, що предметом закупівлі є спеціалізоване програмне забезпечення до інтерактивних дошок, в якому повинно бути 1000 готових уроків. В той же час Вами вимагається надати посилання на бібліотеку у вільному доступі, що знаходиться в мережі інтернет. Наголошуємо, що Вами закуповується програмне забезпечення, а не веб-портал виробника програмного забезпечення, отже і підтвердження вимог повинно бути саме в спеціалізованому програмному забезпеченні. Нами планується запропонувати спеціалізоване програмне забезпечення, що має не менше 1000 готових уроків, разом з тим, дані уроки відсутні у вільному доступі на веб-порталі розробника. Вимога у наведеній Вами редакції є такою, що має дискримінаційний характер для учасників, так як Вами встановлені вимоги до веб-порталу розробника спеціалізованого програмного забезпечення, на що учасники жодним чином не можуть впливати. Враховуючи наведене, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом вилучення даної вимоги або наданням можливості учасникам надати скріншоти спеціалізованого програмного забезпечення, що підтверджують наявність не мешне 1000 готових уроків. Окремо наголошуємо, що дане питання уже було предметом розгляду Колегії Антимонопольного комітету. Колегією було винесено рішення, що подібні вимоги мають дискримінаційний характер та повинні бути вилучені з тендерної документації. У разі Вашої відмови від внесення змін з даного питання нами буде направлено скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник детально вивчив ринок аналогічного обладнання та програмного забезпечення в Україні, та хоче зазначити, що існує декілька виробників, які можуть надати необхідне обладнання та програмне забезпечення, що відповідає вимогам Замовника. Окрім того Замовник вказує, що Учасник може запропонувати еквівалент товару. Виходячи з написаного вище, Замовник відхиляє Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо інтерактивної дошки

Номер: ddd07fa94dd8454085bc0b2ddb3b5447
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-003213-a.a2
Назва: Щодо інтерактивної дошки
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації в технічних характеристиках інтерактивної дошки Ви зазначаєте, що вся активна поверхня дошки повинна бути доступна для використання, не допускається наявність додаткових зайвих елементів («гарячі» клавіші, написи тощо). Звертаємо Вашу увагу, що «гарячі» клавіші по бокам дошки полегшують роботу з нею та пришвидшують процес навчання, оскільки користувачу не потрібно чекати доки програмне забезпечення відреагує на його запит або доки користувач віднайде необхідну клавішу в меню програмного забезпечення. Саме тому, майже всі інтерактивні дошки будь-якого виробника обладнані «гарячими» клавішами по бокам. Такі клавіші не звужують робочу поверхню інтерактивної дошки, оскільки розміри робочої поверхні зазначаються без їх врахування. Просимо Вас не обмежувати конкуренцію по Вашій закупівлі, тим самим надаючи перевагу конкретному Постачальнику та внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації видаливши вимогу щодо того, що вся активна поверхня дошки повинна бути доступна для використання, не допускається наявність додаткових зайвих елементів («гарячі» клавіші, написи тощо).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовником було проведено аналіз ринку та визначено оптимальні технічні характеристики з урахуванням потреб освітнього процесу. Враховуючи значну кількість наявних пропозицій предмету закупівлі на ринку Замовником визначено, що є достатня кількість можливих варіантів (не менше двох), які відповідають зазначеним технічним вимогам, що не обмежує конкуренцію і дає можливість прийняти участь будь-якому учаснику. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, тому Замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Таким чином вимоги, встановлені Замовником у Додатку 2 Тендерної документації не є дискримінаційними. Зважаючи на вищевикладене, вимога відхиляється
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо технічних характеристик

Номер: 1e565012c5d64a4d896c9a1d2f602e03
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-003213-a.a1
Назва: Щодо технічних характеристик
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «Діагональ активної області екрану: не менше 87". Габаритні розміри дошки повинна бути не більше: ширина - 198 см, висота - 126 см». Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Крім цього, Наказ МОН №574 від 29.04.2021 року не містить точних обмежених вимог до розміру інтерактивної дошки, а лише вказує, що мінімальна діагональ дошки має бути 75″. Звертаємо Вашу увагу, що вид закупівлі "Відкриті торги", який Ви обрали, передбачає необхідність надання іншим Учасникам можливості підібрати еквівалент. Більше того, згідно з практикою Антимонопольного комітету України під технічні характеристики, що прописані Замовником, повинні підходити товари мінімум двох виробників, що представлені на ринку України. А встановлені Вами розміри підходять тільки під прописану Вами інтерактивну дошку, що є суттєвим порушенням законодавства України про публічні закупівлі. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «Діагональ активної області екрану: не менше 87". Габаритні розміри дошки повинна бути не менше: ширина - 198 см, висота - 120 см».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, зазначені у вимогах до предмету закупівлі технічні характеристики ніяким чином не обмежують конкуренцію серед потенційних учасників. Прийняти участь в закупівлі можуть учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики зазначені на підставі реальних умов використання товару, що є правом замовника відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником передбачено можливість подання учасниками аналогу або еквіваленту товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації технічні вимоги до предмету закупівлі. Таким чином вимоги, встановлені Замовником у Додатку 2 Тендерної документації не є дискримінаційними, оскільки кожен учасник може їх виконати. Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється
Статус вимоги: Відхилено