• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Олія соняшникова рафінована

Торги не відбулися

199 966.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.83 UAH
Період оскарження: 11.07.2022 10:48 - 15.07.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на рішення уповноваженої особи Святошинського психоневрологічного інтернату №68 від 21.07.2022р щодо відхилення пропозиції на закупівлю ua-2022-07-11-001600-a ПП "Продцентр-плюс"

Номер: 8be9b5322c314088a233a60f653c6b34
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-001600-a.b1
Назва: Вимога на рішення уповноваженої особи Святошинського психоневрологічного інтернату №68 від 21.07.2022р щодо відхилення пропозиції на закупівлю ua-2022-07-11-001600-a ПП "Продцентр-плюс"
Вимога:
Приватне підприємство «Продцентр-плюс» (код ЄДРПОУ 37677991) в особі директора Лінькової Людмили Володимирівни ознайомились з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 липня 2022р. №68 Святошинського психоневрологічного інтернату на закупівлю UA-2022-07-11-001600-a.. Приватне підприємство «Продцентр-плюс» не погоджується з даним рішенням, а саме: Відповідно до п.9.1.1. Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних (допорогових) закупівель зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію : -оригінал або нотаріально завірені копії експлуатаційних дозволу (дозволів) Учасника якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та відомості про державну реєстрацію потужностей (складського приміщення та автомобілю, які використовуються Учасником для зберігання та транспортування продуктів харчування)згідно вимог ст. 25 цього Закону; У складі нашої тендерної пропозиції надано файли «Реєстрація потужність» та «Довідка держреєстрації потужностей №1955 від 14/07/2022р» з поясненнями, що транспортні засоби які використовуються нами як оператором ринку не підлягають реєстрації як окрема потужність відповідно до п 1.5. наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 №39 зі змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства економіки України від 21.01.2022 №142-22. На підставі заяви Приватному підприємству «Продцентр-плюс» надано повідомлення про державну реєстрацію та присвоєння особистого реєстраційного номеру потужності оператора ринку з зазначенням видів діяльності: -діяльність закладів громадського харчування за категоріями -стаціонарна потужність - інший вид діяльності: зберігання, транспортування, реалізація. Тoбтo, належні Приватному підприємству «Продцентр-плюс» транспортні засоби не підлягають державній реєстрації як окрема потужність, що використовується оператором ринку у зв'язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, а також застосовуються виключно для перевезення харчових продуктів і на них проведена кумулятивна реєстрація. Також вимогою Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних (допорогових) закупівель п.9.1.1. було : - Надати інформацію про транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до Замовника. Надати сканкопію оригіналу договору на проведення дезінфекції автотранспорту, яким буде здійснюватись продуктів, дійсний впродовж 2022 року та документ, якій засвідчує безпечність автотранспорту для транспортування за радіаційними факторами, укладений у 2022 року державною уповноваженою установою. На виконання цього підпункту надано файли «Інформація про транспорт», «Договір Профдезінфекція 221-22», «Договір радіовимірювання 22 рік». Умовами тендерної документації не було конкретизовано вимогу надання для засвідчення безпечності автотранспорту для транспортування за радіаційними факторами саме акту або іншого документу. Тим більше, що в першій частині даного речення йшла мова про договір. Прийняттям рішення від 21 липня 2022 року Ви порушили наші законні права та принципи публічних закупівель, а саме: «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1.Закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників, 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; 6)запобігання корупційним діям і зловживанням.» Тому рішення , яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним, дискримінаційним і підлягає скасуванню. Вимагаємо відмінити попереднє рішення та визнати нас переможцем закупівлі. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь в доданму файлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.07.2022 15:08