• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція Хлорпромазин (Chlorpromazine) (33661500-6), Амітриптилін Amitriptyline (33693300-7), Бісопролол Bisoprolol (33622200-8), Глюкоза (Glucose) (33621400-3), Глюкоза (Glucose) (33621400-3), Диклофенак (Diclofenac) (33632100-0), Еналаприл Enalapril (33622000-6), Лоперамід Loperamide (33614000-7), Натрію тіосульфат Thiosulfate (33692510-5), Галоперидол (haloperidol) (33693300-7), Калію хлорид (potassium chloride) (33621400-3), Магнію сульфат Magnesium sulfate (33621000-9), Натрій хлорид (Sodium chloride) (33621400-3), Метоклопрамід Metoclopramide (33612000-3), Ранітидин Ranitidine (33610000-9), Фуросемід Furosemide (33622300-9), Омепразол Omeprazole (33611000-6), Корглікон Mono (33622000-6), Ібупрофен Ibuprofen (33632100-0), Парацетамол Paracetamol (33632100-0), Дротаверин Drotaverine (33614000-7), Дротаверин Drotaverine (33614000-7), Ацетилсаліцилова кислота Acetylsalicylic acid (336321000-0)

Завершена

705 355.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 526.78 UAH
Період оскарження: 11.07.2022 09:45 - 23.07.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо визначення переможця

Номер: 3a5a0dbb53f84e0b909a15820037ca07
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-000675-a.c2
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
02.08.2022р. Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Л.О. Бойко було визначено переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Волиньфарм" по процедурі відкритих торгів UA-2022-07-11-000675-a. 03.08.2022р. Нами було надано вимогу щодо визначення переможцем торгів ТОВ "Волиньфарм" з обгрунтуванням даної вимоги. 05.08.2022р. Замовником було відхилено вимогу щодо визначення переможця від 03.08.2022року, посилаючись на лист-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України №01.7/33810 від 19.12.2018 року. Не можемо погодитись з вищенаведеним, оскільки у листі- роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України №01.7/33810 від 19.12.2018 року зазначено, що: «Під час визначення кількості одиниць лікарських засобів, яку планується закуповувати, рекомендовано здійснювати обрахунок потреби у найменшій лікарській формі (наприклад, таблетка, капсула, драже для твердих форм або ампула, шприц, флакон для 'рідких форм або інші види форм випуску). У випадку необхідності встановлення вимог до пакування лікарських засобів рекомендується визначати не конкретну кількість найменшої лікарської форми у пакуванні (наприклад, 20 таблеток у блістері), а діапазон кількості найменшої лікарської форми у пакуванні (наприклад, від 20 до 50 таблеток у блістері)». Однак Замовником при оприлюдненні даної закупівлі не було дотримано даних рекомендації, таким чином, посилання Замовника у відповіді на даний лист є безпідставним. Так, тендерна пропозиція Учасника ТОВ "Волиньфарм" не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та повинна бути відхилена на підставі ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» Крім того, наголошуємо те, що наявна практика Антимонопольного комітету України у подібній ситуації. Так, даним прикладом є рішенням Постійно діючої адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 27963-р/пк-пз від 20.12.2021року: «Тендерна пропозиція Скаржника подавалася з порушенням вимог ч. 1 ст. 26 Закону щодо кількісних ознак предмету закупівлі, що у подальшому призвело до порушень вимог ч. 4 ст. 41 Закону та договір про закупівлі вважався би нікчемним відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 43 Закону так як кількісна вимога до предмета закупівлі згідно тендерної документації Замовника суперечить тендерної пропозиції Учасника, що є порушенням істотних умов договору про закупівлю…» «…Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Тобто це питання є вирішеним та не містить суперечок. Крім того, посилання на ціну пропозиції учасника є неправомірною, так як один учасник пропонує товар, який відповідає вимогам тендерної документації, але його ціна є не найбільш економічно вигідною, тому що так замовник зазначив вимоги до товару, який він планує закупити, а в іншого учасника ціна менша, однак його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Це є порушенням основних принципів закупівлі Таким чином, своїм рішенням замовник порушив основні принципи публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тому, з метою дотримання основоположних принципів здійснення закупівель, просимо переглянути Ваше рішення стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ "Волиньфарм" та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України, (ми впевненні, що рішення буде на нашу користь), та до Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі, а також публікації цієї інформації у системі DOZORRO
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши складену Вами чергову вимогу, повідомляємо Вас, що вона вкотре визнана необґрунтованою. Тендерна документація формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі») та з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік складових, які повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. У Тендерній документації Замовника, зокрема у п. 6 в Розділі « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі» зазначено, що для підтвердження відповідності товару учасник подає: - довідку (лист, інший документ) довільної форми з порівняльною характеристикою та відомостями щодо відповідності запропонованого учасником еквівалентного лікарського засобу до лікарського засобу, зазначеного замовником у тендерній документації, з зазначенням торговельної та міжнародної непатентованої назви товару, кількості, найменування виробника та країни виробника, дозування, фасування, пакування. Тобто, Учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Учасник, ТзОВ фірма «Волиньфарм», запропонував аналог (еквівалент), ніж передбачений цією документацію, проте запропонований товар за своїми властивостями та дозуванням повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Окрім того звертаємо вашу увагу, що лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України №01.7/33810 від 19.12.2018 року, не встановлює норми права, носить виключно рекомендаційний та інформаційний характер. На підставі викладеного, вважаємо рішення про визнання переможцем ТОВ Фірми «Волиньфарм обґрунтованим та економічно доцільним.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо визначення переможця

Номер: 64e750bc6c614fe3a95d3799e80804fc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-11-000675-a.c1
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
02.07.2022р. Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ Л.О. Бойко було визначено переможцем торгів та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Волиньфарм" по процедурі відкритих торгів UA-2022-07-11-000675-a. Не можна погодитись з зазначеним рішенням Замовника, враховуючи наступне: В Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» зазначені вимоги до предмету закупівлі, у відповідності до яких Учасник повинен надати свою тендерну пропозицію. Так, Учасником ТОВ "Волиньфарм", у складі пропозиції, було запропоновано лікарський засіб по позиції № 2 - Амітриптилін 25 мг №50 100 упаковок, однак Замовником в документації була зазначена вимога щодо надання лікарського засобу Амітриптилін таблетки по 25мг, №25 уп. 200. Також по позиції № 3 Замовник зазначив вимогу надання Бісопролол таблетки вкриті п/о по 5 мг №30 уп. 160, Учасником ТОВ "Волиньфарм" було надано Бісопрол 5 мг №50 96 упаковок. По позиції № 6 Замовник зазначив вимогу надання Диклофенак розчин для інєкції, 25 мг/мл по 3мл. №5 уп. 160, Учасником ТОВ "Волиньфарм" було надано Диклофенак розчин для інєкцій 3 мл №10 80 упаковок. По позиції № 19 замовник зазначив вимогу надання Ібупрофен капсули по 200 мг №10 у блістерах уп. 800, Учасником ТОВ "Волиньфарм" було надано Ібупрофен Дарниця таблетки 200 мг №50 160 уп. Таким чином - Учасником ТОВ "Волиньфарм", у складі пропозиції, було надано лікарські засоби, відмінні за пакування, від зазначених замовником, що є порушенням умов Тендерної документації, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 27963-р/пк-пз від 20.12.2021року. Крім того, по позиції № 19 Замовником була встановлена вимога надання Ібупрофен капсули по 200 мг №10 у блістерах уп. 800, а учасником було надано в свою чергу Ібупрофен Дарниця таблетки 200 мг №50 160 уп., що є відмінним за формою випуску від вимог Замовника і є порушення умов Тендерної документації. Так, своїм рішення замовник порушив основні принципи публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до пп. 1 п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Тому, з метою дотримання основоположних принципів здійснення закупівель, просимо переглянути Ваше рішення стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ "Волиньфарм" та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України, та до Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі, а також публікації цієї інформації у системі DOZORRO
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний, Учаснику, висловлюємо Вам свою повагу та подаємо наступну інформацію на Вашу вимогу. 03.08.2022 року Вами, Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» було надіслано вимогу про скасування рішення щодо визначення переможця у відкритих торгах за номером UA-2022-07-11-000675-a у зв’язку із невідповідністю пропозиції Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю технічній специфікації предмета закупівлі Тендерної документації Замовника. 02.08.2022 року Замовником було прийнято рішення визнання переможцем відкритих торгів згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція учасника торгів ТзОВ фірму «Волиньфарм», ЄДРПОУ 21738610. У зв’язку із вищезазначеною інформацією повідомляємо, Вас про те, що у тендерній документації Замовника, зокрема у п. 6 в Розділі « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі» зазначено, що для підтвердження відповідності товару учасник подає: - довідку (лист, інший документ) довільної форми з порівняльною характеристикою та відомостями щодо відповідності запропонованого учасником еквівалентного лікарського засобу до лікарського засобу, зазначеного замовником у тендерній документації, з зазначенням торговельної та міжнародної непатентованої назви товару, кількості, найменування виробника та країни виробника, дозування, фасування, пакування. Враховуючи наведене вище, запропонований товар учасником за своїми властивостями повністю відповідає товару, що є предметом закупівлі за всіма показниками. Окрім того звертаємо вашу увагу, що Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України на виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України “Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції” від 30.03.2018 № 4-рк, надісланих листом від 06.04.2018 року № 126-29/04-4251, а також абзацу 3 пункту 3 розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з протоколу № 37, прийнятого на засіданні Кабінету Міністрів України 26.09.2018 року, було надано лист-роз’яснення №01.7/33810 від 19.12.2018 року, в якому рекомендується Замовникам під час визначення технічних, якісних та кількісних характеристик предметів закупівлі разом з МНН зазначати інформацію про форму та дозування лікарського засобу, що визначаються з урахуванням галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я, що містяться в статті 14-1 Закону України “Основи законодавства України про охорону здоров'я”. Зокрема у разі, якщо згідно із Державним реєстром лікарських засобів лікарський засіб зареєстровано у декількох лікарських формах (таблетки, капсули, драже тощо), зазначаються всі існуючі лікарські форми та відповідні дозування, якщо це не суперечить Національному переліку основних лікарських засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2009 № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13.12.2017 № 1081). Під час визначення предмета закупівлі лікарського засобу та його характеристик замовникам рекомендовано вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог щодо лікарської форми, дозування та МНН лікарського засобу не призвели до можливості здійснення закупівлі лікарських засобів лише однієї торговельної назви. У разі, якщо з огляду на особливості предмета закупівлі, зокрема, у разі відсутності у лікарського засобу відповідного МНН, у тендерній документації є необхідність посилання на конкретну торговельну назву чи виробника лікарських засобів, замовникам варто враховувати, що таке посилання повинно бути відповідно обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”. Під час визначення кількості одиниць лікарських засобів, яку планується закуповувати, рекомендовано здійснювати обрахунок потреби у найменшій лікарській формі (наприклад, таблетка, капсула, драже для твердих форм або ампула, шприц, флакон для 'рідких форм або інші види форм випуску). У випадку необхідності встановлення вимог до пакування лікарських засобів рекомендується визначати не конкретну кількість найменшої лікарської форми у пакуванні (наприклад, 20 таблеток у блістері), а діапазон кількості найменшої лікарської форми у пакуванні (наприклад, від 20 до 50 таблеток у блістері). Окрім того, основним критерієм є ціна відповідно до Тендерної документації, Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції п. 5.1.1. Враховуючи вищевикладене, цінова пропозиція переможця в цілому відповідає медико-технічним вимогам Замовника та відповідно до п.9 ст.29 розділ IV Закону України «Про публічні закупівлі» є для нашого КП "ВОЛИНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ТЕРАПІЇ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ найбільш економічно вигідною . У зв’язку з чим Ваша пропозиція не може бути врахованою при вирішенні питання щодо скасування Протоколу про визнання Фірми «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю переможця.
Статус вимоги: Не задоволено