• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Принтер багатофункціональний

Завершена

134 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 674.50 UAH
Період оскарження: 08.07.2022 13:42 - 14.07.2022 00:00
Вимога
Відхилено

1

Номер: 057c8ff3e3b64f5f9541f228e6584224
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-08-004673-a.a1
Назва: 1
Вимога:
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції! Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист». Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу вимоги надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне: - З метою попередження поставки фальсифікатів, контрафактних товарів, контрабандних, крадених товарів, не якісного товару, та товару, який не законними шляхами потрапив до особи через надзвичайні події та обставини воєнного стану, Учасник надає гарантійний лист від виробника або офіційного представника виробника на території України (до складу таких відносяться представники, дистриб’ютори, дилери усіх рангів, територіальності та повноважень, тощо). Слід зауважити, що ви не берете до уваги збутову політику кожного виробника товару, як і їх офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, інших повноважних осіб. Така політика у глобальному сенсі направлена на відбудування, розгалуження мереж збуту та збільшенню обсягів продажів, відтак їх політика не є дискримінаційною по відношенню жодного із суб’єктів торгівлі, оскільки вони у першу чергу зацікавлені у збуті своєї продукції. Заохочуючи клієнтів менеджмент, такі офіційні представництва, дилери, дистриб’ютори запроваджують пакети знижок та бонусів, для заохочення кінцевого споживача як низькою ціною, так і більш вигідною комплектацією, дружнім сервісом та просуванням новітнього товару на ринки збуту. Враховуючи такі обставини та беручи до уваги неможливість у інший спосіб верифікувати правоналежність товару в умовах воєнного стану, то дана позиція Замовника на даний час не може вважатись дискримінаційною, адже з огляду практики Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Учаснику необхідно довести та документально підтвердити необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально підтвердити неможливість виконання вказаної умови Документації. При цьому слід зазначити щ Ви не позбавлені прав та можливостей взяти участь у даній закупівлі, не обмежені у правах надавати чи не надавати будь які документи, у тому числі із власної ініціативи, а тим більше не позбавлені права не виконувати вимоги, які на Вашу думку, Ви вважаєте дискримінаційними із відповідними документальними обґрунтуваннями та доказами такої позиції та переконання, докладаючи їх до Вашої тендерної документації. У зв’язку із тим, що відсутній законодавчо визначений вичерпний перелік дискримінаційних вимог, то правова дефініція «дискримінаційна вимога», якою ви рахуєте надання доказів «правової чистоти товару» - є категорією оціночною та порівняльною у кожному конкретному випадку. Якщо на час розкриття пропозицій учасників у складі Вашої тендерної пропозиції будуть вказані наявні об’єктивні обставини, переконливі чи безспірні докази Ваших доводів, про те, що така вимога для Вас є дискримінаційною, Замовник врахує усі доводи, вивчить всі документи, ознайомиться із усіма доказами та надасть їм належної та відповідної оцінки та визначиться із своїм рішенням.
Статус вимоги: Відхилено