• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Офісні меблі (Меблі в комплекті)

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 28.11.2017 16:10 - 04.12.2017 16:15
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження переможця

Номер: b399ba3115a049ed8f75534e8ab61ba1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-28-000012-b.c1
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
08 грудня 2017 року було проведено аукціон по предмету закупівлі Комунальним закладом Центр первинної медико-санітарної допомоги "Ювілейний" . Предмет закупівлі: Офісні меблі (Меблі в комплекті) ДК 021:2015 «ЄЗС» - 39130000-2, за результатами якого визнано переможцем учасника – ФОП Ведрейчук-Панчук Юрій Іванович. Учасник, визнаний переможцем закупівлі, не надав у складі своєї тендерної пропозиції повний перелік документів, що визначені у Додатку № 3 до оголошення про проведення закупівлі, а саме: - копію довідки про взяття на облік платника податку завірену згідно чинного законодавства; - гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі або копію угоди про співпрацю між виробником та його представником, і , як наслідок, копію угоди про співпрацю між представником виробника та учасником; розглядаються гарантійні листи та угоди про співпрацю з виробниками комплектуючих та витратних матеріалів по виробництву меблів. Копії повинні бути завірені учасником згідно чинного законодавства. Учасником надано лише угоди, що підтверджують співпрацю між виробником деревностружкових плит, його представником та учасником закупівлі. Гарантійні листи або угоди про співпрацю з виробниками комплектуючих та інших витратних матеріалів (з яких виготовляються меблі вказані у технічних вимогах до товару) - відсутні. На підтвердження якості ламінованої ДСП у складі тендерної пропозиції учасник додає сертифікат відповідності від виробника (відповідно до інформації зазначеної в довідці № 5 від 06.12.2017 р.). Проте в пакеті документів наявний лише Сертифікат відповідності на плити деревинно-стружкові класу емісії формальдегіду Е 1, тобто на інший вид плити. Зважаючи на вищезазначену інформацію учасник не відповідає вимогам до кваліфікації встановлених Замовником. Просимо переглянути результати проведеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відносно Вашої вимоги від 13.12.2017 року, Центр повідомляє наступне. Відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Крім того, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35. Згідно абзацу 2 п. 1.1. вищезазначеного наказу порядок здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону. З метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», наказом «Державного підприємства зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) та відповідно п. 6.2. дотримувався таких принципів здійснення закупівлі: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. П. 6.3. наказу «Державного підприємства зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Порядок) передбачає, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. П. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Згідно п. 9.1. Порядку Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного пропозиція Учасника ФОП Ведрейчука-Панчука Юрія Івановича із найменшою ціною відповідає вимогам Замовника, а саме надані всі документи відповідно до оголошення щодо предмету закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено