• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

порощок пральний Ariel автомат

Завершена

89 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 445.75 UAH
Період оскарження: 08.07.2022 10:02 - 14.07.2022 12:00
Вимога
Вирішена

Увага! Не допускається на розгляд аналогічна продукція.

Номер: 854c9ecf158d4d9bbe4d72f5bed82363
Ідентифікатор запиту: UA-2022-07-08-001140-a.a1
Назва: Увага! Не допускається на розгляд аналогічна продукція.
Вимога:
Шановний Замовнику, при проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент" У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Закон дійсно вказує на можливість замовника самостійно обрати засоби , тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через « або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником. Не розгляд еквівалентів, а тим більше заборона є порушенням Закону. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Крім того, враховуючи, що ваш заклад є вузькопрофільним медичним закладом, то мабуть не варто обмежуватись лише одним засобом, адже є професійні пральні засоби, які мають прямі рекомендації застовування в закладах охорони здоров’я , а не в побуті, мають більш економічне застосування та конкурентну ціну. Тож вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу про заборону еквіваленту.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня.Згідно ст.14 п.4абз.2 Закону «Про публічні закупівлі» , у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників» , а тому при спрощеній закупівлі це є правом замовника ,а не обовязком.
Статус вимоги: Задоволено